Ostin uteliaana kaupasta Biottan Mustaseljamehua. Join sitä ja ihastuin sen makuun.
Nyt olen laittanut merkille, että aina kun juon tuota mehua, niin kissani tunkee naamansa siihen lasiin ja nuolee mehunjäämiä lasin reunoilta. Nuolisi varmaan pohjaltakin, jos pää edes isolla kollilla mahtuisi lasiin.
Asia askarruttaa. Kysynkin, että onko vaarallista antaa kissan nuolla Mustaseljamehun jäämiä lasista? Miksi kissa on ihastunut Mustaseljamehuun? Oletteko huomanneet samaa omassa/omissa kissassanne/kissoissanne?
Mustaseljamehu puhdistaa elimistöä? Onko kissallani joku elimellinen sairaus, kun se himoitsee Mustaseljamehua?
Kissani on puolitoistavuotias poikakissa joka painaa noin 7kg. Ei ole lihava. On pitkäkarvainen ja pitkärunkoinen sekä korkea. Kissa on lempeä, laiska ja hemmoteltu. Joskus hän riehaantuu, mutta enimmäkseen on laiska ja katsoo TV:tä tai minua.
Kissan outo ihastus - Mustaseljamehu
8
185
Vastaukset
- meherkuttelemme
Juoppa mitä hyvänsä, niin kissa on siitä kiinnostunut! Ainakin meidän kollille kelpaa samasta lasista jogurtit, jätskit ja coca-colat!
- Jesperin_palvelija
Kissani on kyllä kaikesta juomisestani ja syömisestäni kiinnostunut, mutta ei koskaan ennen niin intensiivisesti mistään muusta kuin Mustaseljamehusta. Yleensä kun olen tarjonnut kiinnostuksen kohdetta, ei se sitten ole kiinnostanutkaan, mutta kun olen jättänut tyhjän lasin pöydälle vähäksi aikaa, niin sitten on mennyt pöydälle (jolle ei ole muuten mennyt) lasista maistelemaan. Ja jos olen juuri juonut siitä lasista ja otan kissan syliin niin sitten se on naama kiinni minun naamassani ja kehrää. Ei se minua haittaa, mutta mietin vain sitä, että ei vain se ole mitenkään vaarallista. Esim. suoraan puskista raakojen marjojen syönti ei ole terveellistä, vaan marjat ovat lievästi myrkyllisiä, mutta jos ne keitetään niin ne ovat myrkyttömiä. Mehuun käytetään myös kasvin lehtiä. Mietin vain, voiko kissoja kiinnostaa jos jollakin on istutettuna Mustaseljapensaita ja niissä on marjoja, vai jättääkö kissat ne marjat rauhaan? Itselläni on sisäkissa, mutta olen usein huolissani myös muiden ulkona liikkuvista kissoista.
- meherkuttelemme
Onko siinä sitten jotain samaa, kuin esim. kissanmintussa, mikä saa ne ihan sekaisin.
- kiersivätkaukaa
Tuokaan ei pidä kaikkien kissojen kanssa paikkansa. Minulla kaksi kissaa ja kumpikaan eri välitä kssanmintusta.
- Jesperin_palvelija
Tuo tuli myös minun mieleen. Mutta, kissanminttukaan ei saa sitä niin ihastumaan, vaan on aikaa laimeeta Mustaseljamehuun verrattuna.
- Jesperin_palvelija
Jesperin_palvelija kirjoitti:
Tuo tuli myös minun mieleen. Mutta, kissanminttukaan ei saa sitä niin ihastumaan, vaan on aikaa laimeeta Mustaseljamehuun verrattuna.
Unohdin mainita, että eilen annoin kissalle n. 1ml maistaa sitä mehua pikkulusikasta ja kun kissa oli nuolaissut sen tyhjäksi ja vedin käteni (jossa oli se lusikka) pois, niin kissa tarrasi kynnellä ahnaasti kämmensyrjääni, jossa oli se lusikka ja veti kynnellä käteni takaisin ja jatkoi tyhjän lusikan nuolemista. Tänään kun näytin mehupulloa niin se tuli heti pois sohvan takaa nukkumasta. Eilen mehun jälkeen se oli tavallista pirteämpi. Yleensä se on paljon laiskempi. Mutta, niin kissat kuin ihmiset, olemme yksilöitä ja tämä mehu ei välttämättä sovi kaikille kissoille.
Mieleeni tuli myös se seikka, että entä jos mehussa on jotain tärkeää ainetta jota kissa tarvitsee. Kissalla on ihmisiä paremmat vaistot ja aistit.
- Katit.konttiin
Kokeile, miten näsiämehu vaikuttaa kissaan.
- KotitKanttiin
Kokeile itse ja kerro sitten meille jos olet enää hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999