Mulla on sellanen ongelma, että mun ihastus ja suurin rakkaus ei oo aito ihminen vaan anime hahmo. Mitä mun pitäis tehä? Mä kuitenkin rakastan tätä animehahmoa tosi paljon ja en oo koskaan nähnyt mitään viehättävää oikeissa ihmisissä.
Ongelma tässä on, että en voi kunnolla kommunikoida hänen kanssaan. Kellään mitään vinkkejä? Seksiä emme ole harrastaneet, mutta jos saan hänestä tyynyn niin sen kanssa voimme harrastella petipuuhia. Saako täältä vertaistukea?
Mun ihastus ei oo aito
Ihastunutpoika139
9
307
Vastaukset
Oletan käyttäjän Animehomo_ tietävän.
Ai mitä sun pitäis tehdä... Kasvaa ja kypsyä.
Luo hahmosta tulpa, ja seurustele sitten hänen kanssaan.
Kuka mahtaa olla kyseessä? Itsellä on Yakumo Tsukamoto.
- anipoika
Mun ihastus anime hahmoista on sutasiko takakumi.
- animeboylovr
mikä anime poika mäkin oon
- littletiger
Mulla on Shizuma Strawberry panicistä... tuskaa!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916