onko nakkilassa muita vegaaneja
vegaanitoy
10
374
Vastaukset
- vegemeni
no siis mä oon vegetarismi
- alileino
nettivinkattu
- Vegeboy
Omnomnom makkaraa
- vegaani
mene töihin homo!
- tarjoospaddu
no mut onks se laitonta vegaanilt ottaa poskee
- 321fg
32phiuuuuuuuuuwn
- eitulismitäänsiitä
se on laitonta ilman muuta
- Vesitogaani
Olen tosi vegaani,pidän 24/7 porkkanaa persiissäni,kakkimisen ajaksi vain otan sen pois,syön vain porkkanoita joten caccini on myös lähes puhdasta porkkanaraastetta.tosi vegaani on tällainen kuin minä,tosi mies.
- Vegeä
No täältä vaihteeksi asiallinen vastaus: olen vegaani. Ruokatarvikkeet ostan osaksi Nakkilasta ja enimmäkseen Porista.
- Oktovege
Itse olen hormistosta ja olen oktovege... aamumurojen syönti on välillä erittäin hankalaa😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643900
- 663672
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1093525SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p642891- 732726
- 562251
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.541533Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411165Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271138