onko nakkilassa muita vegaaneja
vegaanitoy
10
347
Vastaukset
- vegemeni
no siis mä oon vegetarismi
- alileino
nettivinkattu
- Vegeboy
Omnomnom makkaraa
- vegaani
mene töihin homo!
- tarjoospaddu
no mut onks se laitonta vegaanilt ottaa poskee
- 321fg
32phiuuuuuuuuuwn
- eitulismitäänsiitä
se on laitonta ilman muuta
- Vesitogaani
Olen tosi vegaani,pidän 24/7 porkkanaa persiissäni,kakkimisen ajaksi vain otan sen pois,syön vain porkkanoita joten caccini on myös lähes puhdasta porkkanaraastetta.tosi vegaani on tällainen kuin minä,tosi mies.
- Vegeä
No täältä vaihteeksi asiallinen vastaus: olen vegaani. Ruokatarvikkeet ostan osaksi Nakkilasta ja enimmäkseen Porista.
- Oktovege
Itse olen hormistosta ja olen oktovege... aamumurojen syönti on välillä erittäin hankalaa😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812