2006 Yariksen molemmat ajovalopolttimot pitäisi vaihtaa ja kun kyseessä eka kerta niin kokemuksia siitä millainen vaihtotyö edessä ? Mahtuuko aikuisen käsi vaihtamaan vai täytyykö purkaa oikealta sulakerasia edestä ja kuskin puolelta mahtuuko ilman akun poistamista ?
Ajovalopolttimon vaihto Yarikseen
8
163
Vastaukset
- tammere
Misä on sulake takavalo ei pala 2016 yariks molema pimeenä poliisi sakotti.
- kuinkaTyhmäTeroOn
Eikö Toyotassa ole takuuta?
- TeronElämänHaasteet
Saat parhaan käsityksen polttimon vaihdosta kun katsot ohjeet käyttöohjekirjasta ja katsot konepellin alle.
- Yaraka
Ihan fiksu ohje mutta kun auto ei ole nyt siellä missä minä ja haluaisin että pääsen vaihtamaan sen samantien ilman että tarvitsisi käyttöohjetta lukemaan. Se on katsos niin että eihän sitä täältä turhaan ohjetta pyydetä.
Molemmat ajovalon polttimot on mahdollista kyllä itse vaihtaa. Akun puoli kyllä vähän vaikeampi, ahdas ja vaikea nähdäkkin, vaatii hieman enemmän aikaa, oikea puoli helpompi. Kannattaa käyttää tunnettuja H4 polttimoita, ovat laadukkaampia, ja kestävät pidempää. Eikä Toyotan pikahuollossakaan polttimoiden vaihto ole ylen kallista.
- Yaraka
Täällä ei siis ole polttimon vaihtajia ??
- yaris08
Sorminäppäryyttä tarvitaan eikä mitään tarvitse purkaa.
Kun olet eka kertaa vaihtamassa käytä peiliä apuna, että näet miten kiinnityssanka, joka pitää ajovalopolttimoa kiinni, on hahlossa niin osaat irroittaa sen sormenpäillä hahlosta.
Ensin kumisuoja pois ja liitin irti sivuista painamalla.Sitten peilillä vilkaisu polttimon kiinnityssysteemiin ja kiinnityssanka sormenpäillä irti hahlosta ja sanka kääntyy sivuun ja poltin voidaan poistaa.Uusi tilalle ja sanka kiinni hahloon ja suoja ja liitin kiinni.
Toisen vaihto onkin sitten helpompi , kun tietää miten se vaihtotyö menee. - Yaraka
No niin, hieno juttu että joku viisaampi vastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433374Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162505Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3642454Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811700- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 73906
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694