Salla Simukka

Auttakaaysiluokkalaista

Olen tämmönen äidinkielen päättötyötä tekemässä, kirjailijakansiota. Aiheena kirjailija Salla Simukka.
Haluaisin hieman muiden mielipidettä mainita työssäni Simukasta &/ hänen kirjoistaan, niin päätimpä tehä keskustelun, jossa voitte jakaa mielipidettänne hänestä, ja teoksistaan.
Mitä hänen kirjojaan olette lukeneet? Mitä mieltä niistä olet? Mitä mieltä olet Simukan aihepiiristä, kirjoitustavasta jne.

6

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Corinna1

Olet tekemässä äidinkielen päättötyötä ja kieliasusi on kuin apukoululaisella? Ei jatkoon

• Auttakaaysiluokkalaista

Joo, äidinkieen taidot loistaa kirkkauttaan tuosta, sen myönnän Corinna :DDD
        Mutta, tuon voisi ottaa loukkauksena apuluokkalaisille. Ei jatkoon tuo vertaus.

Mutta kiitos kommentistasi, vaikkei se mitenkään vastannut siihen, mihin hain vastauksia.

• Turhaailkeilyä

Miksi ilkeillä ysiluokkalaiselle? Ei tässä nyt mistään gradusta ole kyse.
        Harmittaa etten ole ikinä lukenut kyseisen kirjailijan kirjoja enkä voi auttaa.

• Seselalalaillut

Ei Salla Simukan teksti juuri sen parmpaa ole.

• lueitse

Olen uteliaisuuttani lukenut teoksen Punainen kuin veri, joka aloittaa Lumikki-trilogian.
      Siinä on sujuvaa tekstiä, kiinnostava päähenkilö, hieman jännitystä ja looginen tarina.
      Jos olisin nuori, lukisin varmaan muitakin Simukan kirjoja.

• poiii

Olen lukenut Kun enkelit katsovat muualle ja Minuuttivalssi. Eivät ne kovin kummoisia olleet. Ihan mukavaa luettavaa, mutta en kokenut että ne olisivat erikoisen hyviä kirjoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe