Olen esittänyt Sinulle kysymyksen osiossa ”Yökylässä”.
Et ole vastannut siihen, voisiko joku muu vastata VL näkemyksen
”Sofia. Miten Raamatun mukaan löydetään Jumalan valtakunta?”
Mitä Raamattu siihen sanoo mielestänne.
Kes.
Sofia, vastaatko nyt?
34
436
Vastaukset
- kysymys_Klle
No tässä kohtaa kaikkia kiinnostaa, miten Kesitas katsoo, että Raamatun mukaan löydetään Jumalan valtakunta?
Mitä Raamattu siihen sanoo sinun mielestäsi?
Kerro omin sanoin niin pitkälle kuin mahdollista, älä kopioi papereistasi. Minä sen tiedän, mutta te ette?
Kysymys oli, mikä teidän mielestä on Raamatun sanoma Jumala Valatkuntaan sisälle pääsyyn?
Onko noin vaikeaa, vaikka se on ollut Raamatussa usean tuhat vuotta.
JK: Älä syytä minua kopioinnista, otteet tulee ottaa kuitenkin Raamatusta.- Sofla
Tässä viivästynyt vastukseni - helluntairikolliselle.
Ensin tämä Kempeleen hieroja/fundamentalisti teki avauksen lestadiolaisen nimissä:
-------------------------------------------------------------------------------------
"Heti leimataan pedofiiliksi, kun on vl .
jokaivvvv
6.10.2016 16:04
Tuttu ja tuntematon. Miksi on ajautettu vl asia näin rivoon asemaan."
Kesitas 6.10.2016 17:58
Näin se on niin petaat kun makaatkin.
Ei savua ilman tulta, ja olisi ihme, jos tuhannet pedofilatapaukset pyyhkiytyisivät pois noin vain. Näin olette aina leiman varassa, ei armon.
---------------------------------------------------------
Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta:
Kesitas 24.11.2015 17:38
Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.
Kesitas 10.3.2016 6:44
Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.
Kesitas 27.9.2014 10:31
"Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
"Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
"Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)
Kesitas 17.9.2014 20:22
"Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia
Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan
Kesitas 23.10.2014 19:15
Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa
Kesitas 13.1.2015 23:14
Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.
Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.
Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.
Kesitas 3.7.2015 15:10
Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.
Kesitas 14.7.2015 20:22
Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut.. - Kesltas
Sofla kirjoitti:
Tässä viivästynyt vastukseni - helluntairikolliselle.
Ensin tämä Kempeleen hieroja/fundamentalisti teki avauksen lestadiolaisen nimissä:
-------------------------------------------------------------------------------------
"Heti leimataan pedofiiliksi, kun on vl .
jokaivvvv
6.10.2016 16:04
Tuttu ja tuntematon. Miksi on ajautettu vl asia näin rivoon asemaan."
Kesitas 6.10.2016 17:58
Näin se on niin petaat kun makaatkin.
Ei savua ilman tulta, ja olisi ihme, jos tuhannet pedofilatapaukset pyyhkiytyisivät pois noin vain. Näin olette aina leiman varassa, ei armon.
---------------------------------------------------------
Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta:
Kesitas 24.11.2015 17:38
Kepulainen Pääministeri on kaiken pahan alkuunpania ja Valtuustossa lestadiolais- keput ajoivat tilojen vuokraamista, pystyssä taputtaen, sopulit olivat jo omaksuneet asian ja heillehän raiskaus on arkipäivää.
Kesitas 10.3.2016 6:44
Miten pitäisi kirjoittaa esimerkiksi pedofiliasta, että siihen sisältyisi ihannointia sekä hyväksyntää? Tämä omien lasten nainti, sekä treenaukset mm. Ranualla oli -70- 80 luvulla hyvin leimallista ja tapauksia oli tuhansia.
Kesitas 27.9.2014 10:31
"Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)
"Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)
"Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)
"Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**
Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan. He pelastivat omansa?
Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi. Näin toimii SRK kristillisyys. Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti. Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia
Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:
""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen. Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan
Kesitas 23.10.2014 19:15
Vai vähättelet pedofiliaa? Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa
Kesitas 13.1.2015 23:14
Hieman katsantoa, kuka valehtelee?
Jäi vielä mainitsematta, että onko asiantuntia ehkä SRK;n pedofilia salaaja?? Sopisi kuvioihin. Siellä niitä on muutamia? Jos useampia nimeä, teillä kuitenkin -60 luvulta lähtien tuhansia....Muhonen saattaa kirjoittaa niin, kuten sanoit, mutta ongelmana on olettamus, Hänen näkemys ja vailla yhtään nimeä. Esillä oli kolme, joista yksi todettiin syyttömäksi....Ei taida riittää pesemään teidän pesäänne. Täällä Oulun alueella on mm. Vihelöitä ja Myllymäkejä tuomiolla joka kuukausi.
Minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat.
Kesitas 29.1.2015 17:03 Voidaan myös kysyä; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä.
Jos minulta kysyt , olen Uudestisyntynyt Jeesuksen opetuslapsi ja kunnioitan Isän määräyksiä.
Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut..Kuulepas roisto, mitstä päätelet että oen helluntailinen ??
EN OE HELLUNTAILAINEN!!!
Usko!!
Siunauksella
Kes - Eihän_tuo
Kesltas kirjoitti:
Kuulepas roisto, mitstä päätelet että oen helluntailinen ??
EN OE HELLUNTAILAINEN!!!
Usko!!
Siunauksella
Kesolet oikea Sofia. Joku pelleilee.
Sofialla on nimikerkki "Sofia21"-
- armonpenikka
Joh. 3:3 Jesus vastasi ja sanoi hänelle: totisesti, totisesti sanon minä sinulle: ellei joku vastuudesta synny, ei hän taida Jumalanmalan valtakuntaa nähdä.
Joh. 3:5 Jesus vastasi: totisesti, totisesti sanon minä sinulle: ellei joku synny vedestä ja Hengestä ei hän taida Jumalan valtakuntaan sisälle tulla.
Jumalan valtakunta voidaan siis löytää vain syntymällä uudestaan hengellisesti eläväksi Jumalan valtakunnan evankeliumin synninpäästön vaikutuksella.
Siksi tämä sana uudestaan, koska jokainen ihminen on hedelmöityksessään syntynyt hengellisesti eläväksi Herramme Jeesuksen lunastusarmon osallisuuden kautta, sillä kaikki minkä Isä Jumala luo, hän luo ne ja heidät kaikki Herran Jeesuksen kautta ja Herraan Jeesukseen ja siis Herran Jeesuksen lunastusarmon päälle.
Kol. 1:16 Sillä hänen kauttansa ovat kaikki luodut, jotka taivaassa ja maan päällä ovat, näkyväiset ja näkymättömät, thronit ja herraudet, vallat ja hallitukset: ne ovat kaikki hänen kauttansa ja häneen luodut.Täsmällisen oikea vastaus.
Jumalan Valtakunta löytyy vasta uudestisyntymisen jälkeen, joka nimenäkin oli outo SRK;ssa, mutta nyt muutamat saarnaajat ovat sen ottaneet esille, mutta eivät ole käyttäneet sitä oikeassa Hengessä, mutta sen asia vaatii.
Uudestisyntyminen ei tapahdu ilman Pyhää Henkeä, se on saatava ottaa vastaan ja usein se tulee kasteen tai voimakkaan uskoontulon yhteydessä.
Kiitos vastuksesta, tämä on suuri apu palstalle.
Kes.- vl-valhetta
""Jumalan valtakunnan evankeliumin synninpäästön vaikutuksella.""
Saastaista vl-valhetta! vl-valhetta kirjoitti:
""Jumalan valtakunnan evankeliumin synninpäästön vaikutuksella.""
Saastaista vl-valhetta!KUka otti kantaa tuohon synninpäästöön ko. asiassa.
- PisitänPaikan
Kesitas kirjoitti:
KUka otti kantaa tuohon synninpäästöön ko. asiassa.
Siniä Itse otit. Itse!
Otit Itse kantaa, tässä:
Olen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut..
- 123-4
Vain kaksi ystävääni on kertonut kokeneensa uudestisyntymän, mutta kukaan muu, joten VL;issä on vain harva, joka näkee Jumalan Valtakunnan.
- Jumalan_ratkaisu
Uudestisyntymä tarkoittaa taivaalliseen toivoon syntymistä Kristuksen hallitsijatovereiksi. He saavat siis henkiruumiin ja siksi heidän täytyy syntyä uudelleen pyhän hengen vaikutuksesta. Eihän Kristuksen hallitsijatovereita taivasten valtakunnassa ole kuin määrätty määrä. He tulevat hallitsemaan uutta maata ja ne jotka saavat ikuisen elämän maan päällä eivät tarvitse hengen synnyttävän heitä uudelleen. Nämä taivasten valtakunnassa auttavat heitä kuntoutumaan maan päällä täydellisyyteen tuhatvuotisen valtakunnan aikana. Vaikka Pyhä henki ei synnytäkään heitä uudelleen taivaalliseen toivoon, heillä on Pyhää henkeä ja he voivat sen avulla ymmärtää syvällisiäkin hengellisiä totuuksia.
Kaikki vanhan ajan uskolliset tulevat elämään maan päällä ikuisesti, koska Jeesus avasi tien taivasten valtakuntaan.
Tämä on Jumalan järjestely ja se tekee Eedenin kapinan seuraukset tyhjiksi ja ennallistaa Jumalan alkuperäisen tarkoituksen.
Hei!
En minä oikein osaa sanoa., Täytyy vain mennä Jumalan valtakunnan seuroihin ja uskosa omat synnit antreeksi.
Rakaudella'Sofia- Kesltas
Kuulepas Sofia, minun älykkyyttäni on palstalla ehkä eniten, Melperiä lukuun ottamatta ja olen vakuuttunut, että sen tekee huomattavasta heikoimmilla varustetut lestat. Jos kysyt, mitä aina voidaan myös kysyä, joten Minä kysyn; Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä. Ise-asiassa. Oen toiminut 6 vuotta työssä, jossa potilas on ilkosillaan, mutta tein vain työni, en kuten VL, raiskannut.
Siunauksella
Kes Missä se on Raamaussa, ja miten liittyy Jumalan Valtakuntaan?
Jos et tuota tiedä, et tunne Jeesusta etkä Valtakuntaa, vain SRK;n. jota pelkäät enemmän mitä Jumalaa.- voisurkeutta
Mahdatko tajuta että olet pelkkä muotomenoinen fariseus oman tunnustuksesi perusteella?
miten luulet olevasi elossa jos et tiedä syntymästäsi mitään! - Pinnasänky
voisurkeutta kirjoitti:
Mahdatko tajuta että olet pelkkä muotomenoinen fariseus oman tunnustuksesi perusteella?
miten luulet olevasi elossa jos et tiedä syntymästäsi mitään!Oliko uudestisyntymä vain fariseuksilla, mutta ei lestoilla?
- Valheen.verkossa.on
Vähän säälittää tuo Sofia.
- Adsfjoirslia
Sofia on uskomasa Jumalan lapsi!
Sofialla hyvä osa! Hän pääsee taivaaseen olen iloinen minäki joskus sielä...
Olen harjoitellut kanteleen soittoa taivaassa niitä soitetaan ainaki laulusa sanotaan mun kanteeleni kauniimmin taivaasa kerran soi...
Täsä ajasa mun mieli voi heijaa hiiaa hiiaa taivaassa ollaan täyeliset!
- Sofian_puolesta
Menkåå vain kaikki seuroihin rauahnyhdistykselle ja uskokaa omat syntinne anteeksi-
- Pyyntö
Kerrotko meille kaikille ohjeeksi sen raamatunpaikan, joka kehottaa:
"Uskokaa syntinne anteeksi."
On sitten helpompi mennä. - helluntaiselleSialle
Pyyntö kirjoitti:
Kerrotko meille kaikille ohjeeksi sen raamatunpaikan, joka kehottaa:
"Uskokaa syntinne anteeksi."
On sitten helpompi mennä.Tässä:
Suosiko Hän näitä R- ritareita. Hänelle riitti se, että Isän ohje oli ottaa heidät hengiltä. Ise-asiassa.
Ole hyvä vaan Jussi!
- pikkujussukka
Jussilla taitaa ottaa ipparalle vielä, koska nuoria tyttöjä vastaamaan yrittää houkutella. Poss....xi?
- pelkkääpelleilyä
Miksi ei teiltä saa mitään vastauksia mihinkään!!?
eikö se ihmetytä teitä itseänne yhtään! Hei, Jussi---
Anreeksi, että minulla ei aina ole aikaa olla palstoilla.
Niin Jumalan valtakunta on löydettävissä esimerkiksi sieltä Kempeleen rauhanyhdistykseltä. Täytyy kuolettaa oma järki ja uskoa tyhmä saarna.. Se mahdollista. jos Jumala antaa synnintunnon. Sitä voi pyytää rukouksessa Jumalalta.,- Servoservo
Entä täyttääkö Oulunsalon rauhanyhdistys samat kriteerit? Tai vaikka Pateniemen ry?
Ai Jumalan valtakunta löytyy Kempeleen rauhanyhdistykseltä?
Luuk. 17:
"20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä"."Pari virhettä.
En ole Sinulle mikään Jussi, ainoastaan Kesitas.
Aikasi on Sinun, ja minulla on oma aika, mutta vastata on hyvä, jos jaksaa kirjoittaa noinkin pitkälti, jossain kohdallasi on vikaa.
Lue Raamattua, ennekuin vastaat, se ei ole siellä.
Siitä teidän yrityksestä varastaa se, kirjoittaa
Matt. 11:12
Johannes Kastajan päivistä asti taivasten valtakunta on ollut murtautumassa esiin, ja jotkut yrittävät väkivalloin temmata sen itselleen
Se annetaan ja on jo annettu kristityille;
Matt. 21:43
"Tämän takia minä sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
Sitten Messias asuu Jumalan valtakunnassa, joka ei ole sormin osoitettavissa, eli eikä Kempeleessä, eikä muuallakaan vielä, sen aika on edessä.
Minä rukoilen Jeesusta, Jumala ei kuule suoria rukouksia, Valta on Jeesuksen.
Kes- Se_onkin
Kesitas kirjoitti:
Pari virhettä.
En ole Sinulle mikään Jussi, ainoastaan Kesitas.
Aikasi on Sinun, ja minulla on oma aika, mutta vastata on hyvä, jos jaksaa kirjoittaa noinkin pitkälti, jossain kohdallasi on vikaa.
Lue Raamattua, ennekuin vastaat, se ei ole siellä.
Siitä teidän yrityksestä varastaa se, kirjoittaa
Matt. 11:12
Johannes Kastajan päivistä asti taivasten valtakunta on ollut murtautumassa esiin, ja jotkut yrittävät väkivalloin temmata sen itselleen
Se annetaan ja on jo annettu kristityille;
Matt. 21:43
"Tämän takia minä sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
Sitten Messias asuu Jumalan valtakunnassa, joka ei ole sormin osoitettavissa, eli eikä Kempeleessä, eikä muuallakaan vielä, sen aika on edessä.
Minä rukoilen Jeesusta, Jumala ei kuule suoria rukouksia, Valta on Jeesuksen.
Kesepäuskoislta salattu tuo Jumalan valtakunta. Sinne ei mennäkään niin kun baptistkrkkoon tai Saalem-temppeliin, vaan sinne on mahdollista tulla vain silloin kun Jumala kutsuu.
Se_onkin kirjoitti:
epäuskoislta salattu tuo Jumalan valtakunta. Sinne ei mennäkään niin kun baptistkrkkoon tai Saalem-temppeliin, vaan sinne on mahdollista tulla vain silloin kun Jumala kutsuu.
Kaikki muut sieltä uupuukin, Jeesus ja Pyhä Henki, uudestisyntyneet ihmiset, armolahjat, sekä ilo Jeesuskessa.
Näinhän ne Jehovan Todistajatkin mainostaa.
- hellveijarit
On se hieman pipiä, kun kaksi hulluntailaista väljähtänyttä ruumista kiusaa nuorta uskovaista tyttöä. Juseleius sekaisin kirkon lattialla ja Kahelko krapulassa tee- itsemiehenä polvikyykyssä, ovat löytäneet oman "jumalansa".
- Ja_kaiken
huippu on, että se heinolalainen väljähtynyt ruumis kaiken aikaa raahaa mukanaan jonkun ammoin kuolleen kirkkoherran ruumista ja pitää päässään jonkun kanttorin paskaisa alushousuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1087174- 474956
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562801Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52308Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101298Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1841224Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai273929Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30876Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179833