Hei sinä ket pos, joka lähettelit viestiä. Kirjoitin sinulle juuri pitkän vastauksen bumerangeista ja rasvakätisistä miehistä jne. ja tulin kovin surulliseksi, kun viesti palautui. Pidin viesteistäsi, en ole ollut juuri sähköpostin äärellä viime viikkoina, ole kiltti, kirjoita minulle uudelleen. Än yy tee NYT.
Vastaukset 3
- jäähyvästikepost
Perun äskeisen viestini, sillä ilmeisesti vain olenkin joku outo hörhö, joka ei ole ihan terveen kirjoissa. Onneksi tuli tämäkin selväksi. Kiitos diagnoosista! Seuraavat vuosilomani vietänkin sitten vain 24/7 netin ääressä sähköposteihin vastaamassa, kun nykymaailmassa ilmeisesti sellaiset lomareissut, joissa ei edes kännykällä nettiä käytellä, ovat epänormaalien ihmisten puuhaa. Ryhdyn someriippuvaiseksi, alan seuraamaan jääkiekkoa, vetämään kännit ja mitä kaikkea normaalin ihmisen määreihin nyt kuuluukin... Ai niin, ja kirjoitella nettifoorumeilla ikäviä toisista ihmisistä, se on terveen ihmisen määre se!
- Sonniintätä
Minäpä tiedän tuon ketopostin olinpaikan ja uuden oson, mutta minulla ei ole lupaa eikä valtuuksia kertoa siitä mitään. Ehkä mailit olleet niin puoleensa vetäviä ja sitäpaitsi, kertoi minulle miten hirvittävää paskapostia oli saanut ja siksi poisti osoitteen.
Nopeat syö hitaat ja siellä aivan liian hidas, en kaipaa sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241395
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain921302Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411269Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2441179Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571046- 67965
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492515912- 83891
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42720- 66704
- 42620
- 37593
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15578- 34565
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 94538
- 65518
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39495- 92485
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.40484