Volvolta kaksi uutta katumaasturia 2017

lukija-

6

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhaxc60

Toivottavasti tuo tuleva xc60 säilyisi yhtä hyvänä kuin tämä nykyinen versio. Itse olen tykännyt nykymallista, ei vikoja ole ilmennyt. Ajelen vielä pari vuotta ennen vaihtoa nykyisellä.

• Bilialainen

Todennäköisesti uuden xc60 tekniikka ei muutu, sen sijaan uusia turvallisuuteen liittyviä juttuja tulee. Ennakoarvailujen mukaan muoto saanee vaikutteita xc90 mallista, mikä mielestäni on rumempi. No se on makuasia, nykyinen xc60 on aidon Volvon näköinen.

• äklö

Ruman näköiset renkaat on laitettu noihin,

• xc60volvo
        Bilialainen kirjoitti:

Todennäköisesti uuden xc60 tekniikka ei muutu, sen sijaan uusia turvallisuuteen liittyviä juttuja tulee. Ennakoarvailujen mukaan muoto saanee vaikutteita xc90 mallista, mikä mielestäni on rumempi. No se on makuasia, nykyinen xc60 on aidon Volvon näköinen.

Samaa mieltä, itse ostaisin vielä nykyisenmallisen (2017) xc60 Volvon. On se vaan niin auton näköinen, mutta valitettavasti autonvaihtoni ei ole tällä hetkellä mahdollista.

• Easydrv

Uusi Volvo XC60 tulee olemaan huipputekniikaltaan edelläkävijä mm turvallisuudessa. Se on taas yksi askel Volvon visioon, jonka mukaan 2020 jälkeen valmistetuissa Volvoissa ei menehtyisi yksikään ihminen. XC60:ssa on jo törmäystä väistävä automatiikka ja monta muuta hienoa yksityiskohtaa matkalla autonomiseen liikkumiseen. Tulee olemaan enää kuljettajasta kiinni, osaako hyödyntää niitä varusteita.

• miettijä-

törmäystä väistävä automatiikka mietityttää. Riittääkö tekoäly vai väistääkö ojan sijasta vastaantulevan rekan tai mopoauton keulaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe