Volvolta kaksi uutta katumaasturia 2017

lukija-

<
Volvo pyrkii saamaan kaksi uutta katumaasturia myyntiin vielä tämän vuoden puolella.

Erinomaisen vastaanoton saaneen 90-sarjan jälkeen kuluttajat odottavat Volvolta peliliikkeitä myös pienempien mallien suhteen. Volvo on aiemmin ilmoittanut työstävänsä päivitystä suosittuun XC60-maasturiin ja paljastanut tuovansa markkinoille myös pienemmän, täysin uuden XC40-mallin.
>

http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/vahvistus-volvolta-kaksi-uutta-katumaasturia-viela-tana-vuonna/6304262

6

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhaxc60

      Toivottavasti tuo tuleva xc60 säilyisi yhtä hyvänä kuin tämä nykyinen versio. Itse olen tykännyt nykymallista, ei vikoja ole ilmennyt. Ajelen vielä pari vuotta ennen vaihtoa nykyisellä.

      • Bilialainen

        Todennäköisesti uuden xc60 tekniikka ei muutu, sen sijaan uusia turvallisuuteen liittyviä juttuja tulee. Ennakoarvailujen mukaan muoto saanee vaikutteita xc90 mallista, mikä mielestäni on rumempi. No se on makuasia, nykyinen xc60 on aidon Volvon näköinen.


      • äklö

        Ruman näköiset renkaat on laitettu noihin,


      • xc60volvo
        Bilialainen kirjoitti:

        Todennäköisesti uuden xc60 tekniikka ei muutu, sen sijaan uusia turvallisuuteen liittyviä juttuja tulee. Ennakoarvailujen mukaan muoto saanee vaikutteita xc90 mallista, mikä mielestäni on rumempi. No se on makuasia, nykyinen xc60 on aidon Volvon näköinen.

        Samaa mieltä, itse ostaisin vielä nykyisenmallisen (2017) xc60 Volvon. On se vaan niin auton näköinen, mutta valitettavasti autonvaihtoni ei ole tällä hetkellä mahdollista.


    • Easydrv

      Uusi Volvo XC60 tulee olemaan huipputekniikaltaan edelläkävijä mm turvallisuudessa. Se on taas yksi askel Volvon visioon, jonka mukaan 2020 jälkeen valmistetuissa Volvoissa ei menehtyisi yksikään ihminen. XC60:ssa on jo törmäystä väistävä automatiikka ja monta muuta hienoa yksityiskohtaa matkalla autonomiseen liikkumiseen. Tulee olemaan enää kuljettajasta kiinni, osaako hyödyntää niitä varusteita.

      • miettijä-

        törmäystä väistävä automatiikka mietityttää. Riittääkö tekoäly vai väistääkö ojan sijasta vastaantulevan rekan tai mopoauton keulaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe