Gradun arvosanaa ei kuulu!

missämättää

Palautin gradun tasan kaksi kuukautta sitten, eikä arvosanalausunto ole tullut vieläkään. Proffalle olen lähettänyt viestiä - ei vastausta (tosin tämä nyt ei sinänsä ihme ole, sillä ohjauskin oli lähinnä nimellistä, ja esitarkastuksenkin hän jätti tekemättä, koska ei muka ehtinyt). Kuukausi sitten otin yhteyttä opintoneuvontaan ja kysyin, onko koko opus edes onnistuneesti tallentunut järjestelmään; vastaus oli, että kyllä ja työ on nyt arvioitavana.

Ei kyllä tunnu siltä, että yliopistolla olisi minkäänlaisia intressejä saada opiskelijoita ulos! Ensin venytetään esitarkastusta yli kaksi kuukautta - lopputuloksena se, että esitarkastus jää tekemättä (tuonkin tiedon olisin kuullut mielelläni heti, enkä vasta kahden kuukauden jälkeen) - ja nyt varsinainen tarkastusprosessi ei tunnu etenevän suuntaan tai toiseen.

En ole ikinä kuullut, että kenelläkään olisi tarkastuksessa näin pitkään mennyt. Nyt olen ihan paniikissa ja pelkään, että mitä jos työ ei mennytkään läpi... En usko, että se niin huono oli - vuoden verran tuli gradun kanssa kuitenkin taisteltua - mutta jotenkin tämä odottelu saa mielikuvituksen laukkaamaan.

Onko muilla kestänyt lopullinen tarkastusprosessi näin pitkään? Sekoan ihan kohta...

7

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doctor-x

      Ehkä sun aihe ei oo tarpeeks mielenkiintoinen? Valitsitko itse?

    • EveliinaF

      Voi jestas! Eiköhän se gradu ole luettava ja arvosteltava joka tapauksessa, kiinnosti aihe proffaa tai ei!

      Mä valmistuin viime marraskuussa, eikä tosiaan mennyt noin pitkään! Vähän alle kaksi viikkoa... Eikös kuukausi ole maksimiaika, joka saa mennä?

    • missämättää

      Arviointi tuli, mutta vasta vuoden lopuksi! Lisäksi arvosana on kaksi numeroa alempi kuin mitä oli aiemmilla tapaamisilla luvattu!! Lausunnossa mainitan paljon helposti korjattavista puutteista, mutta mitä helvettiä sitä nyt enää ilmottaa, kun jätti ohjaamisen ja esitarkastuksenkin tekemättä?!

      • aikatörkeetä

        Missähän tämä tapahtui?


    • Tummahiu

      Vanha ketju mutta vastaan kuitenkin. Itsellä oli kanssa vaikeuksia saada papereita yliopistolta ulos. Mikä lie ollut syynä kun minua kitkutettiin monta kuukautta yliopistolla. Meinasi kyllä mennä hermot koko showssa. Kuulostaa kyllä että ei noin pitkään pitäisi mennä arvosanan kanssa. Mielestäni sun pitäisi nyt ottaa yhteyttä joko opettajaan tai muuhun tahoon noissa asioissa. Onko teillä esim.joku yhdistys joka ajaisi opiskelijoiden asioita. Valmistua pitäisi ilman mitään viivytystä.

      • HOPStarkistus

        Minulla maisterin HOPS:n tarkastaminen ja hyväksyminen on odottanut ohjaajan vastausta viisi vuotta tähän mennessä. Yhden opintojakson olen uskaltanut suorittaa tähän mennessä maisterin oppimäärästä, koska ohjaaja hidastelee omassa roolissaan.


    • GraduKiitosNyt

      Mulla proffa ei esitarkistanut Turnit-plagilla gradua ollenkaan vaikkapitäisi. saasnähdä mitä tuleman pitää. Muutenkin täällä Tampereella hutiloidaan urakalla . Välillä kokeet, opinäytetyöt katoavat roskiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe