Gradun arvosanaa ei kuulu!

missämättää

Palautin gradun tasan kaksi kuukautta sitten, eikä arvosanalausunto ole tullut vieläkään. Proffalle olen lähettänyt viestiä - ei vastausta (tosin tämä nyt ei sinänsä ihme ole, sillä ohjauskin oli lähinnä nimellistä, ja esitarkastuksenkin hän jätti tekemättä, koska ei muka ehtinyt). Kuukausi sitten otin yhteyttä opintoneuvontaan ja kysyin, onko koko opus edes onnistuneesti tallentunut järjestelmään; vastaus oli, että kyllä ja työ on nyt arvioitavana.

Ei kyllä tunnu siltä, että yliopistolla olisi minkäänlaisia intressejä saada opiskelijoita ulos! Ensin venytetään esitarkastusta yli kaksi kuukautta - lopputuloksena se, että esitarkastus jää tekemättä (tuonkin tiedon olisin kuullut mielelläni heti, enkä vasta kahden kuukauden jälkeen) - ja nyt varsinainen tarkastusprosessi ei tunnu etenevän suuntaan tai toiseen.

En ole ikinä kuullut, että kenelläkään olisi tarkastuksessa näin pitkään mennyt. Nyt olen ihan paniikissa ja pelkään, että mitä jos työ ei mennytkään läpi... En usko, että se niin huono oli - vuoden verran tuli gradun kanssa kuitenkin taisteltua - mutta jotenkin tämä odottelu saa mielikuvituksen laukkaamaan.

Onko muilla kestänyt lopullinen tarkastusprosessi näin pitkään? Sekoan ihan kohta...

7

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doctor-x

Ehkä sun aihe ei oo tarpeeks mielenkiintoinen? Valitsitko itse?

• EveliinaF

Voi jestas! Eiköhän se gradu ole luettava ja arvosteltava joka tapauksessa, kiinnosti aihe proffaa tai ei!

Mä valmistuin viime marraskuussa, eikä tosiaan mennyt noin pitkään! Vähän alle kaksi viikkoa... Eikös kuukausi ole maksimiaika, joka saa mennä?

• missämättää

Arviointi tuli, mutta vasta vuoden lopuksi! Lisäksi arvosana on kaksi numeroa alempi kuin mitä oli aiemmilla tapaamisilla luvattu!! Lausunnossa mainitan paljon helposti korjattavista puutteista, mutta mitä helvettiä sitä nyt enää ilmottaa, kun jätti ohjaamisen ja esitarkastuksenkin tekemättä?!

• aikatörkeetä

Missähän tämä tapahtui?

• Tummahiu

Vanha ketju mutta vastaan kuitenkin. Itsellä oli kanssa vaikeuksia saada papereita yliopistolta ulos. Mikä lie ollut syynä kun minua kitkutettiin monta kuukautta yliopistolla. Meinasi kyllä mennä hermot koko showssa. Kuulostaa kyllä että ei noin pitkään pitäisi mennä arvosanan kanssa. Mielestäni sun pitäisi nyt ottaa yhteyttä joko opettajaan tai muuhun tahoon noissa asioissa. Onko teillä esim.joku yhdistys joka ajaisi opiskelijoiden asioita. Valmistua pitäisi ilman mitään viivytystä.

• HOPStarkistus

Minulla maisterin HOPS:n tarkastaminen ja hyväksyminen on odottanut ohjaajan vastausta viisi vuotta tähän mennessä. Yhden opintojakson olen uskaltanut suorittaa tähän mennessä maisterin oppimäärästä, koska ohjaaja hidastelee omassa roolissaan.

• GraduKiitosNyt

Mulla proffa ei esitarkistanut Turnit-plagilla gradua ollenkaan vaikkapitäisi. saasnähdä mitä tuleman pitää. Muutenkin täällä Tampereella hutiloidaan urakalla . Välillä kokeet, opinäytetyöt katoavat roskiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe