Viikkalan koulun keittiön se pidempi naistyöntekijä/siivooja pelästytti lapseni huutamalla hänelle : " Etkö sinä saatana osaa edes ruokaa lautaselle laittaa??? " Kun siitä tuli tietenkin hänelle työtä , kun joutui pienen jäljen siivoamaan!!! Ja ei ole eka kerta kun se lapsille rumasti huutelee!! Toivottavasti asiaan puututaan, että lapsien ei tarvitse jännittää syömään menoa!!! :( :(
Viikkalan koulussa tapahtunutta
6
553
Vastaukset
- aivan-normaalia-tommonen
Hyvä että joku laittaa kakaroille ryhtiä koulussa jollei kotona osata.
- sakejwje
Samaa mieltä. Jos ei kotona opeteta, niin kyllä maailma sitten opettaa käytöstä kovimman kautta.
- seuraavan-sipilän
Rosvojoukon leikkauslistan jälkeen syöminen on enää haalistunut muisto jota voi katsella esim. virtuaalinettisivuilta ja muistella aikoja jolloin syöminen oli pääelinkeino työläis ja työttömyysperheissä saati eläkeläisillä.
- uklkjhhg
Ota yhteyttä koulun reksiin. Ei Suomi24:een.
- vonLagerbom
Sellainen työntekijä pitää poistaa työstä jossa on lasten kanssa tekemisissä.
- Äiti1989
Niinpä! Koulussa pitäisi opettaa hyviä tapoja eikä antaa mallia miten kirotaan!!! Moni lapsi sitä pelkää!!! :( :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698