Mulla oli valemenkat alkuviikosta. 1 pv verivuotoa, 2 pv ruskeaa ja sitten loppui kuin seinään. Oireina väsymys jatkuvasti. Missä vaiheessa kannattaa varmistaa asia? Kannattaako mennä terveyskeskukseen selvittämään asiaa vai kotioloissa apteekkitestillä?
Ensiraskaus?
4
148
Vastaukset
- Raskaanax2
Itellä alko oireet 7 pv panosta. Tein terveyskeskuksessa testin paria pv ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. HCG oli yli 0 eli raskaushormonia oli jo erittynyt.
Kotitesti ois ehkä näyttäny oikein muutaman pvn päästä. Mulla näytti aikasemmasa raskaudessa jo viivat ku ois pitäny alkaa. - niminim
Kaupasta tai marketista voit ostaa raskaustestin. Jos on plussaa, niin sitten voit varata ajan neuvolasta.
- NellaW
Valemenkat oli ma ja ti. Milloin kannattaa tehdä kotona se raskaustesti? Saako raskaana ollessa tehdä kevyitä hatha-joogaliikkeitä?
- niminim
Sellaisia tavallisesta kaupasta (itse ostin City-Marketista. Löytyi kai jostain hammastahnojen, laastareiden tai deodoranttien lähistöltä.) saatavia kaikkein edullisimpia testiliuskoja voi käyttää silloin kun kuukautiset ovat jääneet pois. Kannattaa tehdä aamulla ensimmäisestä pissistä, niin tulos on hyvin luotettava.
Eli jos tarkoitat valemenkoilla pientä tihutusta niihin aikoihin, kun kuukautisten olisi pitänyt tulla, niin oikein hyvin voit testin tehdä.
Sitten varmaan apteekista saa herkempiä ja kalliita testejä, joista osaa voi tehdä jo ennen menkkojen poisjääntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231