Pitäis pyytää yhtä tyttöä treffeille.

14vpoijka

Joo, eli pitäis pyytää yhtä tyttyä vaikka elokuviin ystävänpäivänä. Miten kantsis hoitaa tämä? Viestillä vai kasvotusten, kasvotusten saattaa olla hiukan hankala päästä sen kanssa kaksin. Kertokaa vinkkejä myös, jos tiedätte, miten saada paras onnistumisen mahdollisuus.

10

187

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi ystävänpäivästä ei tarvitse välittää jos on aina yksin! :)

• 14vpoijka

Jep, ei oo kovin paha jos sit meneekin mönkään

• Aina on sisarukset!

• Laita viesti, niin tytön ei tarvitse nähdä pettymystäsi jos hän kieltäytyy.

• 14vpoijka

No, testataan sit kai tota.

• Elä loppuelämäsi selibaatissa

• justAsking

Suosittelisin kasvokkain kysymään, on tietenkin vähän hankalaa mutta muuten tyttö voi saada sellaisen kuvan sinusta että ei oo pokkaa tulla puhumaan...

• olle02

Tässä sulle vinkkinä toimiva keino pyytää tyttöä treffeille: Piere ensin tytön edessä niin, että pepustasi kuuluu kovaa rutinaa ja tosi paha haju leviää ympäristöön.
      Sen jälkeen lausu tämä runo: Pepustani pääsi paha haju, eikö sulta lähde ees taju. Lähde mun kanssa leffaan, saat tutustua mun peffaan.
      Tää juttu toimii oikeesti. Jokainen tyttö on lähteny mun kanssa treffeille, ku oon tätä keinoa käyttäny.
      Kokeile ihmeessä ja kerro sit täl palstalla et miten onnistuit.

• Bfbal

Aika surullista katseltavaa, kun näinkin yksinkertaisia ja lapsellisia vitsejä kertova jonne ei osaa edes ilmaista asiaansa useammalla kuin yhdellä tavalla. Vanhempasi epäonnistuivat kasvattamisesi suhteen totaalisesti.

• waesxrdctfvygb

oot läski homo lol äks dee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      355
      1085
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      686
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe