olen 13v poika ja en tiedä mikä tyttöjä viehättää, olen 147cm pitkä ja vähän pyöreä, mutta on minulla silti pari hyvin läheistä tyttöpuolista kaveria, mutta en näe heidän kanssaan suhdetta. tytöt kommatkaa alas! ;)
mikä tyttöjä kiinnostaa?
11
445
Vastaukset
- 12vtyttö
Söpöys ja huumori.
- 12vlovepoika
Oon myös 12 ja mä oon ihastunut yhden mun kaverin kanssa samaan tyttöön. Oon huomannut samat jutut
- Justjustjoojoo
Tästä on kaikilla vähän eri näkemys. Riippuu siitä missä ympäristössä heitä yrität iskeä ja mikä tyttö/nainen on kyseessä. Jotkut miehet väittävät kivenkovaan että naisia viehättää ulkonäkö eli pituus lihaksikkuus jne. ja status. Eivät he väärässä ole koska noista ominaisuuksista ei varmasti ole haittaa mutta jos katsot seurustelevien/naimisissa olevien miesten skaalaa niin laidasta laitaan siellä on tapauksia. Eli periaatteessa kaikki ominaisuutesi saattavat vaikuttaa eduksesi oudoilla tavoilla koska ihmiset ovat outo laji, mutta osassa ominaisuuksia on pitempi vaikutusaika kuin toisissa. Yleisesti apua on mm. hyvästä itsetunnosta:
* jos vaadit arvostusta osaksesi, saat sitä todennäköisemmin - eli pidä lähtöjalka valmiina koska arvostuksen puutteeseen ei tepsi mikään muu kuin se että olet valmis häipymään jos tulet väärinkohdelluksi
*vaatimalla arvostusta menetät kyllä sen tytön joka kohteli sua halveksuvasti mutta lähetät lopuille viestin että sulla on hyvät arvot etkä tykkää kenestä tahansa - näin se että tykkäät jostakusta saa lisää arvoa ja joku voi haluta sen kunnian
* nainen/tyttö ei halua olla kuka tahansa pano tai säätö joten yleisestikin se ettet roiku kenen tahansa perässä nostaa väistämättä sun arvoa tyttöjen silmissä, kiinnitä siis sopivasti huomiota sisäiseen kauneuteen vaikket rumien perässä roikkuisikaan ja pidä huolta että tyttö tuntee että olet henkilökohtaisesti hänestä kiinnostunut
* edellä mainitusta syystä kannattaa tutustua tyttöön ennenkuin yrität romanttisia eleitä, koska muuten sellainenkin tyttö joka on sulle erityinen kokee olevansa massaa
*sillä ettei sulla ole kiire eteenpäin osoitat myös hyvää itseluottamusta joka taas on viehättävää: kiireellä osoitat vaan että pelkäät olevasi niin mitätön että jos et heti saa fyysisiä hyväilyjä niin se todistaa että olet arvoton mitä muutenkin epäilit, ja arvottomaksi itsensä kokeva mies ei taas ole luotettava naisten silmissä jolloin sinuun ei kukaan ihastu
*hyvästä hygieniasta koska vaikka jatkuva puunaaminen saattaa tuntua epämiehekkäältä niin naiset itseasiassa tutkitusti reagoivat miehen hienhajuun positiivisesti vain jos se on ollut iholla korkeintaan muutamia minuutteja - muissa tapauksissa pienikin hiki vaikuttaa helposti negatiivisesti
Ympäristö vaikuttaa siten että jos kyseessä on paikka jossa naisen täytyy tehdä päätös suuntaan tai toiseen hyvin äkkiä niin sitten ihastumaan kerkeävät vain naiset ja tytöt joiden ihastuminen perustuu enimmältä osin fyysisiin ja helposti ja nopeasti todettavissa oleviin ominaisuuksiin. Niissä ominaisuuksissa tarjolla on aina ainakin väliaikaisesti joku parempi mikäli et ole nimenomaan ulkoisesti aivan loistava, joten sitä peliä ei kannata pelata tai jos siihen lähtee niin ei kannata jatkaa sitä katkeruuteen asti vaan vaihtaa lähestymistapaa.
Tämä johtuu siitä että naiset ja tytöt ovat yleensä miehiä parempia kestämään "yksinäisyyttä" eli kaverien ja perheenjäsenten varassa olemista eikä seksuaalinen läheisyys tai sen puuttuminen yhtä herkästi saa naista tai tyttöä tuntemaan oloa hylätyksi ja epäonnistuneeksi. Joten he ovat sinkkuja vapaaehtoisemmin ja pitempään jolloin innokkaiden ja epätoivoisten miesten joukko on aina vähän isompi ja epätoivoisempi eikä suurin osa "saatavilla" olevista naisista näe minkäänlaista vaivaa tai ota asiasta paineita jolloin luonnollisesti miehet/pojat saavat vähemmän huomiota tytöiltä kuin toisinpäin. - Jokupoikajokakysyy
Saisinko lyhyempiä vastauksia. Äskeistä jaksoin lukea 2 riviä.
- Kommentoija69_
Sitten sinun tarvitsee vielä kasvaa jonkin aikaa.
- yolotheplayer
Unturned esitelmät
- 98765456789
Isot kyrvät, six packit, kaunis naama ja paljon seksiä
hauska, ei dissaa/roustaa, hyvännäköne ja mielummi pidempi ku mä:) (oon 155)
- 04j
Saanko kysyy... Mistä kaupungista sä oot? xD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722