Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

21

  1. Ristisiteen ja kierukan leikkaus

    Kerron nyt mun leikkaustarinan jos jotakin kiinnostaa. Mulla repes viimevuoden maaliskuussa kierukka ja ristiside katkes
    Leikkaus
    0
    25
  2. polven tähystysleikkaus

    Moi, oon 13v mulla on tulos polven tähystysleikkaus. Eli mulla on siis revennyt kierukka ja katkennut eturistiside. Miet
    Leikkaus
    1
    383
  3. rintoihin sattuu

    moi oon 13 ja mua sattuu rintoihin kun. juoksen tai kävelen portaita alas vaikka käytän sellassii ”rintsikoit” mis on pi
    Murrosikä
    5
    1208
  4. menkat, rinnat....

    Huoh. No moi, oon 13v tyttö ja täytän vuoden lopussa 14. Harrastan 4 kertaa viikossa ja tuntimäärä yhteensä on 10,5h. E
    Murrosikä
    4
    491
  5. millo menkat?

    heipsu kaikille! Oon siis 12v tyttö ja täytän lokakuun lopussa 13. Urheilen aika paljon (4 krt viikos) ja oon menossa li
    Murrosikä
    2
    143
  6. Millon mun menkat alkaa?

    heipsu kaikille! Oon siis 12v tyttö ja täytän lokakuun lopussa 13. Urheilen aika paljon (4 krt viikos) ja oon menossa li
    Murrosikä
    17
    484
  7. valkovuoto-menkat

    Eli mietin vaan että kuinka kauan teillä tuli valkovuotoo ennen ku ekat menkat tuli? Ittelläni sitä on tullu noin.. marr
    Murrosikä
    3
    167
  8. murrosikä on perseestä, varsinki ku on jäljes

    hai i'm back.(12vtyttö) Joo siis pyysin mun äitii ostaa mulle rintsikat koska no ei haittais jos jtn muotoi on;)) siis m
    Murrosikä
    0
    109
  9. Mistä saa hyviä rintsikoita?????

    Eli mistä saa hyviä AA 65 rintsikoita?
    Murrosikä
    2
    174
  10. rintsikat?

    On 12v tyttö. Ja mietin tässä että tarviinko rintsikat? Käytän nytten minitoppeja mutta välillä ei tunnu riittävän... Ku
    Murrosikä
    1
    132
  11. Miten kysyn äitiltä rintsikoista?

    Eli oon mun pariin viimeseen keskusteluihin saanut vastauksia että osta rintsikat. Mutta mun äiti sano että kesällä mini
    Murrosikä
    1
    101
  12. mitkä rintsikat?

    Eli kun en nyt jaksa mennä kaikkiin kaupoihin, niin mistä löytyy 65aa rintsikat? Etsinnässä on ei mitään hirveen räikeit
    Murrosikä
    1
    82
  13. Äiti sano että kesällä rintsikat?

    Eli juteltiin äitin kanssa vähän siitä että tunnen olevani jäljessä rintojen suhteen. Äiti sitten sano että kyllähän sul
    Murrosikä
    5
    422
  14. Tarviinko minitopin/rintsikat?

    Eli mulla näkyy joidenkin paitojen alta ja aina toppien alta mun ketunnokat ne näkyy aika rumasti. Mutta tarviinko jotai
    Murrosikä
    2
    151
  15. Kuinka kauan käytitte minitoppejs ennen rintsikoit

    Eli kuinka kauan köytitte minikangastoppeja ennen rintsikoita?
    Murrosikä
    3
    170
  16. Rinnat ei kasva..

    Moi! Oon tyttö ja täytän syksyllä 13. Musta tuntuu että oon jäljessä rintojen suhteen. Jotkut mun luokkalaisista käyttää
    Murrosikä
    4
    172