Nyt taisi taas paljastua jotain uutta?? Kaikissa muissa kiuas merkeissä on CE-hyväksyntä. Miksi en ole tätä testitulosten vielä palstalla lukenut?
Onko Sydän-kiuas CE-merkitty?
29
876
Vastaukset
- ansaittukateus
Kuten huomaatte arvon lukijat, Sydänkiuas kerää jatkuvaa ansaittua suurta kateutta! Kiitos siitä ! Kun on parhaiden löyjen antaja on kademieliset kitkerän mustia mieliltään :-)
Jos parhaan tunteen saunomisetsa haluaa ostaa sydänkiuaan. Varaudu kateuteen! - KysyväKeni
Osui ja upposi jälleen, muahhaaaa...
On tämä sydän ukko taivaan lahja Suomen yrittäjien joukossa. Sanon vain, että kun ymmärryksen määrä on tällä tasolla, pitäisi Suomessa yrittäjyys kieltää mikäli AÖ-taso ei ole jollain minimi tasolla, muahhaaaa...- Saunoenterveemmäksi
Heh kuten jälleen huomaamme se kateus , minusta jo se on niin kutkuttava ajatus kun heittää löylyä ensikerran ja pehmeä löylya alkaa tuntua ja suunnaton kateus suomi24 palstan kirjoituksista Sydänkiuas mustamieli kitkeriltä kadehtijoilta häivähtää mielessä alkaa itsellä mieli rentoutua .
Miksihän noin ivailet ja haukut kiukaan keksiää julkisesti? Ymmärrä että teen sinusta selvityspyynnön.
Sydänkiuas on hyvä kiuas ja monesssa kohtaa parempi kuin 3 kertaa halvempi peltilaatikko. Onhan se selvä että halpakiuas on halpa ominaisuuksiltaankin. Laatu maksaa ja siitä minä olen maksanut ja sai rahalle katetta. Jokainen voi tehdä aivan itse valintansa ilman että kenekään tarvitsee sitä haukkua. Osta sinä lapsentasoinen ivaaja mitä itse haluat ja lue testejä käyttäjäkokemuksia ja kun seuraavan kerran ostat kiukaan osta se mitä pidät parhaana. Niin minäkin tein ja olen erittäin tyytväinen saunoja. Viimevuodet on tullut saunottua useammin kun saunomiskokemus nousi niin paljon kiukaan vaihdon yhteydessä. Eli ei se suomalainen halpakiuas rautakaupassa 499€ kiuas ollutkaan oikea ostos . Ja silloin jo oli sydänkiuas markkinoilla mutta en tyhmyyttäni ostanut sitä jo silloin. Kyllä sydänkiuas on hintansa arvoinen. - RentoSelvityspyyntö
Jos joku tai jokin on halpaa tai halpamaista niin s-kiukaan markkinointi suomi24lla. Yhtä halpamaista kuin valmistusmaakin.
- ÄlyHooiÄläJätä
RentoSelvityspyyntö kirjoitti:
Jos joku tai jokin on halpaa tai halpamaista niin s-kiukaan markkinointi suomi24lla. Yhtä halpamaista kuin valmistusmaakin.
Sille et mahda mitään, että Sydän-kiukaasta pehmeää löylyä riittää. Sydän ukon kuias on taivaan lahja Suomi saunalle. Tämä tulisi lapsenmielisen ymmärtää.
- Sydän_ukon_kuias
Heh...vai olet sinä taas sitä mieltä että olet taivaan lahja suomelle.
Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun itseäsi kehut ja ylistät. Tahtoo olla jokapäiväinen ilmiö.
Pitäisikö sinun tehdä taas selvityspyyntö kun lapsenmieliset sinun kiuaskaupustelua häiritsevät?
- CE-
CE-merkintä mitä v...tun väliä onko vai ei
- MissäTestiraportit
Kiuasvalmistajien kommentit on lahja S-kiukaalle.
- Thaimaan_lahja
Jos..tai siis kun sinä itse olet omien sanojesi mukaan taivaan lahja onko suuresti ihailemasi kilpailevien kiuasvalmistajien lahja sitten helvetistä? Eikös se asetelma ole ollut kuitenkin jo kolmetoista vuotta näillä sivuilla em:n kaltainen toimestasi missä kilpailijoiden kiukaiden kohdalla aina näkyy helvetin liekit siinä missä sydärin kohdalla taivaan enkelit harpulla soittelee ja laulaa lallallaatutakuu..?
- SättäilkääLisää
Sydänkiukaiden Testiraportit ovat muiden mustamaalausta.
- Rissski
Siinähän sitten ihmetellään kun se CE merkitsemätön loota polttaa saunan ja vakuutusyhtiö sanoo sori no can do.
- huulipyöreenä
CE merkitsemätöntä kiuasta ei saa myydä, mutta markkinoilla myydään isojen valmistajien kiukaita, joiden yhdyshormin savukaasun lämmöt ylittää reilusti T600 luokan.
Kuluttajilla ihmettelemistä miksi CE merkitty kiuas polttaa saunoja.
Ainoa kiuas joka on julkaissut Testiraportin ja turvallisuustestin savukaasun yhdyshormin maksimi lämpötilan. - Sydänsauna
Vain Sydän-kiukaista on julkaistu täydelliset testiraportit.
Sanoisin että Sydän-kiuas on paras ja paloturvallisin puukiuas.