Piikikästä
Mun sydämeni,
se on kuin siili.
Heti piikit pystyssä,
jos sitä yrittää lähestyä.
Olet varmaan huomannut.
Ehkä kauempaa katsottuna
se näyttää kaipaavan
hellää kosketusta, mutta
yritäpä silittää sitä.
satuttaisit vain itseäsi.
Kun se on
käpertynyt piikkipalloksi,
voit varovasti ottaa
sen kaksin käsin syliisi,
jos olet riittävän rohkea.
Kun puhut sile lempeästi,
se saattaa avata piikkipallonsa
ja laskea piikkinsä,
eikä se satuta sinua,
sillä se kaipaa hellää kosketustasi.
Se on kuin siili.
Piikikäs.
Jos yrität silittää sitä,
saatat satuttaa itseäsi.
Sinua on varoitettu
Piikkejä Cee-mollissa
Ceero
3
168
Vastaukset
- Viivipiste
Hei, hieno comeback!
- Ceero
Kiitos Viivipiste. Ajattelin kokeilla vieläkö täällä on jäljellä ketään entisistä runonlaatijoista. Sivusto koki aikamoisen uudistuksen, ja näytti ottavan aivan uuden suunnan. Enitenhän ihminen kaipaa muutosta ja entisen säilymistä. Viimeaikoina olen porannut satunnaisotantoja R-r:n historiikkiin. Oli ne vaan aikoja, oli ne.
- Viivipiste
Se on totta. Toivottavasti muitakin palailee. Itse käytin aikaisemmin muun muassa nimimerkkiä Viivi., mutta olihan niitä muitakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741