Kirjoittaa Hesari, valtakunnan ykköslehti tuoreessa numerossaan.
http://www.hs.fi/autot/art-2000005072787.html
Sisukkaita nuo ruotsalaiset !
Sitkeä, sitkeämpi, Saab
9
282
Vastaukset
- BioPoweristi
On on ... sisukkaita meinaan, ruotsalaiset.
- Saab-autoilija
Päivän paras uutinen.
- Aikansa-kutakin
Saab comeback !
- Nyt_tiedän_miksi
Aloittaja ja HS ovat oikeassa. Ei taivu Saab. Ei yhtiö. Ei auto. Ei kuljettaja. Vaikka on yritetty nujertaa.
Antaapa niiden, jotka eivät tiedä, luulla ja pitää omat mielipiteensä. Pidetään me tietonamme se, mikä tekee Saabista ainutlaatuisen ja kuolemattoman.
Tähän mennessä vasta 33 vuotta ja pian miljoona km Saabeilla ajanut.- Kvvcllbkk
Vaikka en ole ajanut kolmella Saabillani kuin vajaat 500 tkm, käytettyinä ostettuja, niin voin vahvistaa että Saab on laatuauto, kuin tehty Pohjolan oloihin.
- Trollin_kauhu
Lämmin on. Ei jätä ketään kylmäksi talvella eikä autopalstalla.
- Ville-Wilkman
Jaaha Saab tulee takaisin ja nyt sähköauto versiona. Saab on hyvin kehityksessä mukana ellei peräti kärjessä.
- KA-Dahlgren
Saab on aina ollut frontrunner.
- Saaabbisti
Hesari on ajan hermolla, pelkkää faktaa tääkin juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317