Spraymaaliin ikäraja?

Sprayjäbä

Olen 13v poika joka haluaisi ostaa spraymaalia, mutta en tiedä onko siinä ikärajaa.
Ja tämä on taas hyvä tapa poistaa kiusalliset tilanteet kassalla :) Ja saako lailliselle tägiseinälle tämän ikäisenä väsätä omanlaatuista taidetta?

21

10826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarimoro124

Maaleissa ei ole ikärajaa. Ei muuta kun maalailemaan! Laillisille seinille ei tarvitse lupia keltään eli kukaan ei ikää kysy, tapana vain että rumin piissi jyrätään. Jos laittomille seinille mielii niin älä ainakaan yksityisten seiniä tai omaisuutta maalaa.. Valtio ja kaupunki erikseen..

• Anonyymi

Ai spray maaleissa ei ole ikärajaa?

• Anonyymi

Joskus kauan sitten oli 18v ikäraja mutta 2014 ja siitä vähän eteenpäin sprsymaalit oli k15. Itse luulin että ne ovat vieläkin k15 kun mentiin läpällä kaverin kanssa testaamaan ostaan spraymaaleja mutta meille myytiin ja me olemme 12v molemmat.

• Anonyymi

Tulitikkuaskin ikäraja on ollut jo melkein kymmenen vuotta 18.

• Anonyymi

Onko hyvien spraymaalifirmojen osakkeita tarjolla?

• Anonyymi

Tikkurila

• Anonyymi

Tällä palstalla puhutaan osakkeista eikä kauppa ostoksista.

• Anonyymi

Tää ON hauska!

Talous-pörssi-kaupunkäynti -palstalla! Yes!

• Anonyymi

Joo... kyllä se voisi olla 18v ikäraja nettipalstoille kirjoitteluun paikallaan... pennut kirjoittelee mitä sattuu minne sattuu...

• Anonyymi

Itse ainakin ostanu aina itse maalin eikä mitään oo sanottu

• Anonyymi

En nyt ihan heti olisi valmis sijoittamaan spray-maaleja tarjoaviin yrityksiin vai onko pörssikaupanköyntiin keskittyvällä palstalla jotain sisäpiiritietoja?

• Anonyymi

Jos asut helsingissä ni useimmissa kaupoissa joo mut tägi on raksa btw ;)

• Anonyymi

Tuttuja tiktokista

• Anonyymi

Lol

• Anonyymi

Jo on tulossa spray IPO:ja kun tällä palstallakin kysellään?

• Anonyymi

Rusta myy spraymaaleja iästä riippumatta

• Anonyymi

En tiedä

• Anonyymi

Itekin mietin samaa asiaa

• Anonyymi

Ai sukupuoliyhdyntää alle satasella?

• Anonyymi

Mieti itse jotain järkevää.

• Anonyymi

Jos se on laillinen niin luulisi saavan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2605
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1785
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1387
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      340
      1290
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      345
      1244
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1166
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1103
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1002
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      976
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      883
    Aihe