et mä tykkään susta? 😍
Haittaaks sua,
26
1139
Vastaukset
Ei positiiviset asiat haittaa hupsu. :)
- svidunwandalaiset
Avaus on trolli. Herätys. :]
svidunwandalaiset kirjoitti:
Avaus on trolli. Herätys. :]
Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)
Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)- jhbjh
M....Mies kirjoitti:
Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)
Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)Talkootieltä HAHAHA!
Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh. jhbjh kirjoitti:
Talkootieltä HAHAHA!
Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.
Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)- aloittaja_
svidunwandalaiset kirjoitti:
Avaus on trolli. Herätys. :]
Tää mikään trolli oo, itse oot.
- jhbjh
M....Mies kirjoitti:
En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.
Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)
Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :) jhbjh kirjoitti:
Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)
Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)
http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16
Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)- Pääministerijuha
M....Mies kirjoitti:
Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)
http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16
Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)Hyvä idea tuo parvi yksiössä👍
- eimuahaittaa
vaikkei ole kait mulle kun olen nainen. ;D
- sesöpöinmies
Ei se varsinaisesti haittaa. Kunhan et sitten soittele perään sen jälkeen, kun olen tyhjentänyt kassini sisääsi.
- kunhan_kerron
no tuskin oot se ja en oo söpö , vaan vastenmielinen
- kauniitaunia
Tää on sellaiselle silmälasipäiselle miehelle. :)
- Naiselletämä
Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)
- nainenkysyy
Naiselletämä kirjoitti:
Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)
Ootko vaalee? ;p
- Naiselletämä
nainenkysyy kirjoitti:
Ootko vaalee? ;p
Aika vaalee.
- nainenkysyy
Naiselletämä kirjoitti:
Aika vaalee.
Keski-Suomi?
- Seksikumppanimies
Päinvastoin. Se kiihottaa minua.
- haittaamua
Joo 😡
- siksihaittaa
Haittaa kun en oo homo.
- vastatuulenratsastaja
Kerroppas että kenestä tykkäät :)
- Ikävöin
Ei jos oot K-nainen
- eimullesitten
kun ei oo rillejäkään. :(
- Tahtoisintietää
Minä kyllä voisin kysyä saman kysymyksen sellaiselta vaalealta mieheltä jolla ei ole rillejä :)
- beasts
ei haittaa koska määkin tykkään sustan ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402