Haittaaks sua,

söpöllemiehelle

et mä tykkään susta? 😍

26

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei positiiviset asiat haittaa hupsu. :)

      • svidunwandalaiset

        Avaus on trolli. Herätys. :]


      • svidunwandalaiset kirjoitti:

        Avaus on trolli. Herätys. :]

        Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)

        Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)


      • jhbjh
        M....Mies kirjoitti:

        Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)

        Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)

        Talkootieltä HAHAHA!

        Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.


      • jhbjh kirjoitti:

        Talkootieltä HAHAHA!

        Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.

        En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.

        Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)


      • aloittaja_
        svidunwandalaiset kirjoitti:

        Avaus on trolli. Herätys. :]

        Tää mikään trolli oo, itse oot.


      • jhbjh
        M....Mies kirjoitti:

        En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.

        Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)

        Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)

        Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)


      • jhbjh kirjoitti:

        Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)

        Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)

        Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)

        http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16

        Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)


      • Pääministerijuha

    • eimuahaittaa

      vaikkei ole kait mulle kun olen nainen. ;D

    • sesöpöinmies

      Ei se varsinaisesti haittaa. Kunhan et sitten soittele perään sen jälkeen, kun olen tyhjentänyt kassini sisääsi.

    • kunhan_kerron

      no tuskin oot se ja en oo söpö , vaan vastenmielinen

    • kauniitaunia

      Tää on sellaiselle silmälasipäiselle miehelle. :)

      • Naiselletämä

        Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)


      • nainenkysyy
        Naiselletämä kirjoitti:

        Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)

        Ootko vaalee? ;p


      • Naiselletämä
        nainenkysyy kirjoitti:

        Ootko vaalee? ;p

        Aika vaalee.


      • nainenkysyy
        Naiselletämä kirjoitti:

        Aika vaalee.

        Keski-Suomi?


    • Seksikumppanimies

      Päinvastoin. Se kiihottaa minua.

    • haittaamua

      Joo 😡

    • siksihaittaa

      Haittaa kun en oo homo.

    • vastatuulenratsastaja

      Kerroppas että kenestä tykkäät :)

    • Ikävöin

      Ei jos oot K-nainen

    • eimullesitten

      kun ei oo rillejäkään. :(

      • Tahtoisintietää

        Minä kyllä voisin kysyä saman kysymyksen sellaiselta vaalealta mieheltä jolla ei ole rillejä :)


    • beasts

      ei haittaa koska määkin tykkään sustan ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe