MIkä ihme tätä Sinikka Erosta oikein vaivaa. Pitäs olla Polvijärven parhaaksi, mutta suohon viemässä koko ajan.
Sinikka Eronen
19
1234
Vastaukset
- valivalivali
Tästä viestistä tullaan valittamaan hallinto-oikeuteen!
- huolissani
Vaivana on tietämättömyys. Hänellä ei ole oikeaa tietoa mitä on tapahtunut vuosien varrella. Käsitystä missä oikeasti mennään ei ole. Ehkei tarkempi tarkastelu kestä julkisuutta, mitä hallinnossa on tapahtunut vuosien varrella? Mutta hän ei tiedä kuin sen mitä hänelle on parin vuoden ajan kerrottu ja vain yhdestä näkökulmasta- ei kokonaisudesta.
- Äänet2017
Äänet SINIKALLE varmasti.
Ainoa järkevä poliitikoista - einäin223
Sinikka Eronen - parasta mainosta Polvijärvelle
...tai ehkä ei. En ymmärrä miksi yhden ihmisen pitää väkisin yrittää pilata Polvijärven kunnan kehitys ja maine tuolla iänikuisella vänkäämisellä. Nuorta verta päätöksentekoon ja vanhat jäärät pihalle!
Annu Ahosen savustaminen pois kunnanjohtajan pallilta oli yksi surullinen esimerkki. Seniili kunnanjohtaja (puhun esimerkkinä Kaasisesta jota tämä Sinikka Eronen niin kovin yrittää saada kyseiselle pallille) ei lisää kunnan vetovoimaa, ottakaa oppia esimerkiksi Puumalasta tai Juuasta!!! - Sinikkaparhaaksemme
Sinikka pelastaa meidät. Siksi äänestän taas Sinikkaa
- Sinikka.Sinikka
Ääni menee taas Sinikalle.
- VAi1
Hyvä ,jos sinulta menee ääni. Minä en ainakaan äänestä. Haluaisinkin nyt perustaa kansanliikkeen erottaa henkilöt, jotka aiheuttavat kuntalaisille lisäkustannuksia valituksista hallinto-oikeuteen. Maksakoot itse oikeudesta aiheutuneet kulut. Minä en ainakaan halua maksaa enää yhtään. MITTARI on TÄYSI.
- HarjamukaaN
Kopaseppa sinikan pessää.mennään kohti kesää
- Äänet.Sinikalle
Pakko äänestää suvun voimalla taas Sinikkaa. Ainoa järkevä poliitikko.
- Rehtimimmi
Sinikka saa meidän äänet
- sinikanäänestäjä
Sinikan äänestämme kirkkovaltuustoon. Sielläkin tarvitaan tuommosia ihmisijä.
- laakitällää
sinikalla on niin silkkinen tavara tosin hiukan liian avara
- Mikäetteikin
Varmaankin antaa Polvijärveläisten parhaaksi .
- Rimpuilut
Mummotautiset höppänät. Hei heipä hei
- RietasHillevi
Lestakeput ukonrutjakkeet tahtoo vaan päästä pöksyihini.
Mutta pidän kyllä pääni,
en anna edes sormella kokeilla.- Sieseoot
Olit hyvilouhoksessa ja nähtiin
- neulamuikku
Pääsikös Sinikka uuteen valtuustoon?
- Miitvihreemiun
Onko Sinikka tyttöpiä vielä?
Halluisin kyllä olla silleen. - elämääkin
sinikalla on hyvät ryntäät ja alempana pehmoisempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569