Sinikka Eronen

SinikkaErotetaan

MIkä ihme tätä Sinikka Erosta oikein vaivaa. Pitäs olla Polvijärven parhaaksi, mutta suohon viemässä koko ajan.

19

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valivalivali

Tästä viestistä tullaan valittamaan hallinto-oikeuteen!

• huolissani

Vaivana on tietämättömyys. Hänellä ei ole oikeaa tietoa mitä on tapahtunut vuosien varrella. Käsitystä missä oikeasti mennään ei ole. Ehkei tarkempi tarkastelu kestä julkisuutta, mitä hallinnossa on tapahtunut vuosien varrella? Mutta hän ei tiedä kuin sen mitä hänelle on parin vuoden ajan kerrottu ja vain yhdestä näkökulmasta- ei kokonaisudesta.

• Äänet2017

Äänet SINIKALLE varmasti.
      Ainoa järkevä poliitikoista

• einäin223

Sinikka Eronen - parasta mainosta Polvijärvelle

...tai ehkä ei. En ymmärrä miksi yhden ihmisen pitää väkisin yrittää pilata Polvijärven kunnan kehitys ja maine tuolla iänikuisella vänkäämisellä. Nuorta verta päätöksentekoon ja vanhat jäärät pihalle!

Annu Ahosen savustaminen pois kunnanjohtajan pallilta oli yksi surullinen esimerkki. Seniili kunnanjohtaja (puhun esimerkkinä Kaasisesta jota tämä Sinikka Eronen niin kovin yrittää saada kyseiselle pallille) ei lisää kunnan vetovoimaa, ottakaa oppia esimerkiksi Puumalasta tai Juuasta!!!

• Sinikkaparhaaksemme

Sinikka pelastaa meidät. Siksi äänestän taas Sinikkaa

• Sinikka.Sinikka

Ääni menee taas Sinikalle.

• VAi1

Hyvä ,jos sinulta menee ääni. Minä en ainakaan äänestä. Haluaisinkin nyt perustaa kansanliikkeen erottaa henkilöt, jotka aiheuttavat kuntalaisille lisäkustannuksia valituksista hallinto-oikeuteen. Maksakoot itse oikeudesta aiheutuneet kulut. Minä en ainakaan halua maksaa enää yhtään. MITTARI on TÄYSI.

• HarjamukaaN

Kopaseppa sinikan pessää.mennään kohti kesää

• Äänet.Sinikalle

Pakko äänestää suvun voimalla taas Sinikkaa. Ainoa järkevä poliitikko.

• Rehtimimmi

Sinikka saa meidän äänet

• sinikanäänestäjä

Sinikan äänestämme kirkkovaltuustoon. Sielläkin tarvitaan tuommosia ihmisijä.

• laakitällää

sinikalla on niin silkkinen tavara tosin hiukan liian avara

• Mikäetteikin

Varmaankin antaa Polvijärveläisten parhaaksi .

• Rimpuilut

Mummotautiset höppänät. Hei heipä hei

• RietasHillevi

Lestakeput ukonrutjakkeet tahtoo vaan päästä pöksyihini.
      Mutta pidän kyllä pääni,
      en anna edes sormella kokeilla.

• Sieseoot

Olit hyvilouhoksessa ja nähtiin

• neulamuikku

Pääsikös Sinikka uuteen valtuustoon?

• Miitvihreemiun

Onko Sinikka tyttöpiä vielä?
      Halluisin kyllä olla silleen.

• elämääkin

sinikalla on hyvät ryntäät ja alempana pehmoisempaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe