KOKEMUKSIA ATOMIN PRISMASTA

kaupantapako

Minullahan "niitä" on. Antaa entisten olla, toistaiseksi ainakin. En ole kirjoitellut kassojen kiusanteosta vuosien aikana, kun olen ajatellut, että toimivat niin kuin pomo määrännyt. Jos eivät, niin tunnit vähenee tai loppuu.

Oli kiva tietää joistakin asioita, onko muillekin tapahtunut samanlaista vai onko henkilökohtaista.

30

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stalkkausvaiei

Lyhyesti ja vain ydinasia.
      Kävin ostoksilla. Kun tavarat siinä menivät jo kassan kautta, vedin lukijan sivusta bonuskortin.
      Sitten pankkikortti koloon ja valmiiksi debit. -Tuli:syötä pin. Syötin. -Kassa alkoi vaatia henkilöllisyystodistusta.Ihmettelin. Kassa: täällä lukee niin. Minä:miksi? Kassa:ohitit pin-koodin. Minä: No en varmasti. - Näyttöön tuli: tapahtuma hyväksytty - poista kortti. -Silti eteeni työnnettiin lappu. Kassa: nimi tuohon. ---En tiedä, mihin nimeni kirjoitin, lahjoitinko jotakin tai tunnustinko jotakin.
      Nuorekkaaseen tyyliin tirpatettiin, että pitäisi aina olla henkkarit mukana.

Ostokseni olivat 13,11 ekeä.

• olisikäyttöä

Voisiko joku kertoa, mistä saan tietooni kauppiaan tai vastaavan henkilön nimen. En ole netistä löytänyt.

• jonottaja

Jos ohittaa pin-koodin tai maksaa luotolla (vaikkakin ostos olisi 10snt arvoinen) joutuu varmentamaan henkilöllisyystodistuksella ja allekkirjoituksella. Taidat olla se rouvahenkilö tänään pari asiakasta minua edellä. Todella törkeää haistattelua sinulta kassaa kohtaan.. Vähemmästäkin voisi kutsua vartijan. Ja taisit laittaa kortin vain liian nopeasti tai painoit vahingossa "keskeytä" painiketta, joka ohittaa pin koodin..

• hoidaomatasiasi

En tehnyt mitään väärin. Kuitista näkyy, että maksutapahtuma on sujunut ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin. - Joskus vahingossa olen maksanut creditillä, vaikka yleensä debitillä. Ei ole koskaan tarvinnut tarvinnut henkilöllisyyttä todistaa.

Maksoin debitillä.

Taisit ja taisit, hittoako siinä ehdotat asioita, joista et mitään tiedä.

Minua on stalkattu vuosikausia (myös) kassoilla. Älä yritä väittää, ettei ole, kun et asiasta mitään tiedä tai tiedät liikaakin. Ja minähän haistatin monikossa: haistakaa nyt jo pitkä pee, te kaikki.

Ja ne vartijat, luepa ketjun loppupuolelta. Prisman vartijat kuntokuurille. Nostan sen ylös. Energia-aseella ammuskelu on varmaan ihan ok. kun minä olen kohteena. Luuletko, että olisin kirjoittanut tuollaista, jos ei oikeasti olisi tapahtunut.

Ja kertokaa nyt ihmeessä, miten pin-koodin voi ohittaa, ja sitti näyttöön tulee tapahtuma hyväksytty -poista kortti ja kuitissa maksutapahtuma kortilla on kirjattu ihan samoin kuin muulloinkin.

Minulla on ajanjakso, jolloin kortilla tehtiin kaikki mahdolliset kiusat. -Yritän välttää kiusausta enkä kerro esimerkkejä.- Maksoin pitkään käteisellä enkä käyttänyt edes bonus-korttia. -Alan tehdä taas niin ja muutakin.

• tuskinsalassapysynyt

Vielä tarkennus: en kysy Prisman pomon nimeä siksi, että kantelisin kassasta. En käytä aikaa enkä energiaa moiseen. -Tarvitsen tiedon ihan muuhun tarkoitukseen. (Ihan siihen samaan, mihin K-kauppiaiden nimet tarvitsin.)

• varmaankinsaat

Varmaankin saat asian selville, kun otat Hämeenmaan Hämeenlinnan toimistoon yhteyttä. Siellähän se pääpaikka ja hallinto on.

• OlemmekoMeSadisteja
        hoidaomatasiasi kirjoitti:

En tehnyt mitään väärin. Kuitista näkyy, että maksutapahtuma on sujunut ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin. - Joskus vahingossa olen maksanut creditillä, vaikka yleensä debitillä. Ei ole koskaan tarvinnut tarvinnut henkilöllisyyttä todistaa.

Maksoin debitillä.

Taisit ja taisit, hittoako siinä ehdotat asioita, joista et mitään tiedä.

Minua on stalkattu vuosikausia (myös) kassoilla. Älä yritä väittää, ettei ole, kun et asiasta mitään tiedä tai tiedät liikaakin. Ja minähän haistatin monikossa: haistakaa nyt jo pitkä pee, te kaikki.

Ja ne vartijat, luepa ketjun loppupuolelta. Prisman vartijat kuntokuurille. Nostan sen ylös. Energia-aseella ammuskelu on varmaan ihan ok. kun minä olen kohteena. Luuletko, että olisin kirjoittanut tuollaista, jos ei oikeasti olisi tapahtunut.

Ja kertokaa nyt ihmeessä, miten pin-koodin voi ohittaa, ja sitti näyttöön tulee tapahtuma hyväksytty -poista kortti ja kuitissa maksutapahtuma kortilla on kirjattu ihan samoin kuin muulloinkin.

Minulla on ajanjakso, jolloin kortilla tehtiin kaikki mahdolliset kiusat. -Yritän välttää kiusausta enkä kerro esimerkkejä.- Maksoin pitkään käteisellä enkä käyttänyt edes bonus-korttia. -Alan tehdä taas niin ja muutakin.

Siellä on vartijafirma ja kaikki sen työntekijät vaihtuneet kuun alussa. Ovatko hekin hellareita? Ja jos "hellarilistaasi" tarvitset Atomin Prisman päällikön nimeä, lue aamupostia tai google auttaa myös..

• UotilaJorma
        tuskinsalassapysynyt kirjoitti:

Vielä tarkennus: en kysy Prisman pomon nimeä siksi, että kantelisin kassasta. En käytä aikaa enkä energiaa moiseen. -Tarvitsen tiedon ihan muuhun tarkoitukseen. (Ihan siihen samaan, mihin K-kauppiaiden nimet tarvitsin.)

Outo fantasia mutta kuulostaa kiihottavalta

• olenvähänrobottijo

Katso päiväyksiä. Ketä vartijoita silloin on ollut. En voi tietää nykyisistä.
        - On kyse stalkkerilistasta. Nk.kuvioon kuuluu, aikanaan, ensin tunnin stalkattuaan minua väsyneeksi, kotikäynnille tullut hellariasentaja ilmoitti, että heidän srk.on kaiken takana. Oli helppo uskoa. Siis he ainakin. Todellisuudessa kaikki 50 000. Mutta näin uhrille ilmoitetaan väärä taho, jotta se varsinainen vainotaho pysyisi salassa. -En tiedä, mikä se on.
        Demarit ovat ilmoittaneet. että heistä osa stalkkaa minua, jne, jne. Poliisi stalkkaa ihan avoimesti.

Vainoa on jatkunut jo kauan. En tiedä, koska on alkanut. Se on intensiivistä. 24/7 joka paikkaan ja kaikille elämänalueille ulottuvaa

En kai voi muuta, kuin halveksia vainoajia ja niitä, jotka minua vahingoniloisesti sen takia pilkkaavat. Jälkimmäisistä viis veisaan.

Prisman päällikkö on vastuussa siitä, mitä liikkeessä tapahtuu.

• firmanvoimainita

Voisiko joku kertoa sen vartijafirman nimen, joka siellä silloin oli, kun minua ammuskeltiin. (En viitsinyt kaikkea tapahtunutta kertoa vahingoniloisten kikseiksi..) Prisman päällikkö on tämän tiennyt. Miksi hän ei vaihtunut, vai saiko bonuksia.)

Entäs ABC:n ylin päällikkö 1 - 4 v.sitten.

• Anonyymi
        varmaankinsaat kirjoitti:

Varmaankin saat asian selville, kun otat Hämeenmaan Hämeenlinnan toimistoon yhteyttä. Siellähän se pääpaikka ja hallinto on.

Ylin valta on Keskustan ja Demareiden puoluetoimistoissa.
        Niillä on eniten poliitikkoja S-ryhmän edustustossa.

• Tanelipoika

Just äsken kävin Riihimäen prismassa. Ystävällistä ja asiallista asiakaspalvelua sain, ja olen aina ennenkin siellä saanut. Kaksi reipasta vartijapoikaakin siinä näin asioidessani. Komeita ja urheilullisen näköisiä nuoria miehiä. En ymmärrä arvostelua joita heihinkin tässä ketjussa on kohdistettu, mm kuntokuuria ehdottamalla...

Meitä on moneen junaan, kannattasi jäädä kotiin jos on tarkoitus vaan muita kiusata kaupoissa asioidessa. Annetaan ihmisille työrauha.

• hoopetaas

Sitä on Prisman kassa ja muu henkiökunta kunnostautunut muuallakin. Hyvä, että siellä jonossa ollut auttoi ja juttu meni IL:ään.

• riksussaollaan

Aina vaan juttu IL:ssä Malmin Prismasta.Vihapostia tulvii. Mitähän IL tykkäisi minun kokemuksistani Atomissa. -Täällähän saaneet vain suosionosoityksia.

• Faktys
        riksussaollaan kirjoitti:

Aina vaan juttu IL:ssä Malmin Prismasta.Vihapostia tulvii. Mitähän IL tykkäisi minun kokemuksistani Atomissa. -Täällähän saaneet vain suosionosoityksia.

valkotakkiset saapuisivat hakemaan hyvin pian tai lievimmässä tapauksessa tarjoaisit mahtavat naurut heille toimitukseesa.

• oikeinpaljonvihapostia

IL julkaisi pomon pahoittelusta kuvan:" ..olemme sydämmestämme pahoillaan...."Meille äidinkielenope opetti: sydämeen ei mahdu kahta ämmää.
        (Otapa Kokoomusko opiksi.)
        Kyllä nyt nöyryytettyä asiakasta haetaan kissojen ja koirien kanssa. Ei sen takia, että sinänsä haluttaisiin hyvittää, siellä pomo pelkää jo työpaikkansa puolesta..

• voihanjessus

Nyt YKSI tapaus tuli julki, kun sattui jonossa olemaan moraaliltaan kehittynyt ihminen, avulias ja valistava. - Kyllä siellä näitä tapauksia on aikaisemminkin ollut vaikka kuinka paljon. Ihan varmasti.

Jesses, kun olisivat minut saaneet itkemään Riksussa palkkioita saisi tekijät ja ihailupostia tulvisi.

Mutta kun minä en reagoi mitenkään, tai sitten menee huumorivaihde päälle, ihan automaattisesti.

• onkolupapuolustautua

Mihinkähän someen voisi laittaa kyselyn, ovat muut joutuneet vartijoiden taholta energia-ammuskelun kohteeksi. - Onko niin kuin maan tapa Prismoissa. - Olen julkaissut vasta lyhennelmän.

• itseenalentuisi

On kokemuksia riittänyt, eikä loppua näytä olevan tulossa.

Kiitos AP:lle nimistä. Minna lähtee, Jarmo on jo tullut. Siellä on ollut tämmöinen alkeellinen ei joudu häpeään luomu-banaanihäirintä meneillään, yritti tänään hoitaa osuuttaan siinä.

Luulisi, että noin ison firman hoitamisessa riittäisi haastetta ja kyvyilleen toteuttamismahdollisuuksia. - Mutta ei , kyllä nyt yhden puolikuolleen mummun stalkkaaminen näyttäisi kiinnostavan.

Ihan tiedoksi hänellekin:
      Ihmisyys menetetään silloin, kun ei kohtele toista ihmistä ihmisarvon mukaisesti. Silloin se toinen (uhri) ei joudu häpeään, vaan se, joka kohtelee huonosti, sillä silloin hän kieltää ihmisyytensä.

Uuden huoltofirman vartijat ovat jo demonstroineet, että elektromagneettinen meluhäirintä kärrynpyörän vinkunalla osataan.

Saa nähdä, koska ruvetaan ammuskelemaan. Sitä voi Riksussa tehdä ilman seurauksia.

• Suurin.Fanisi

Ihan pakko kysyä mitä on "luomu-banaanihäirintä?" Pukeudutaanko siinä banaaniksi ja möykätään kuinka luomu voikaan olla? Olet paras!

• saabanskutolla

En sen tason juttuja enempiä kuvaile, sanon vaan, että liitettiin luomubanaanien ostotapahtumaan. -- On tullut popsittua niitä halpisbanaaneja niin paljon, että kyllästyin, Ajattelin kokeilla luomua, maistuisiko erilaiselle. -Tuli mieleen työolotkin, yleensä luomupaikoissa paremmat, olen kuullut.

• jos_jo

Jos jo kaupan nimi on Atomin Prisma, on satavarmaa, että siellä säteilee. Totta puhuen vieressä sijaitsevasta ent. Paloheimon voimalaitoksen kutsumanimi oli Atomi.

• Anonyymi

Toivottavasti sä olet kuollut jo ja toivottavasti sun kuolema oli kärsimystä. Oksettava olet 🤮 sä et ansaitsisi yhdenkään kassahenkilön palvelua vitun kusipää

• Anonyymi

En ole kuollut, kärsinyt olen edelleen. Lue KOKO SUOMI VAINOO

• Anonyymi

Joidenkin kassahenkilöiden käytös todella epäasiallista.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Varsinkin vanhemmat naishenkilöt käyttäytyy välillä todella tökerösti ja rasistisesta. Pitäisi joku asiakaspalvelu kurssi heille kyllä järjestää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tänään kysyin pikakassalta ohjeita niin äkäinen vastaus oli et älä tee väärin vaan tee oikein,
      Hyvä neuvo sinänsä. Ohjeesta vaan ei ollut mitään apua🤣. Mistä näitä tyyppejä löytyy 😅

• Anonyymi

Huomioikaa.että kassahenkilötkin ovat vain ihmisiä.
      Aika usein ongelmatilanteet alkavat asiakkaan oman käytöksen seurauksena.
      Tönitään kassajonossa edellä olevaa ja valitetaan hitaudesta.
      Cittarissa havaintoni kassoista on,että niitä on aina liian vähän,vaikka asiakasmäärätkin kyllä ovat huomattavasti penemmät.
      Muuten kassojen palvelu asiallista.

• Anonyymi

Kuka käyttää pikakassaa, haloo???! Miksi tehdä kassojen töitä, kun tuotteista ei itsepalvelussa saa edes alennusta. Älkää nyt olko hölmöjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1198
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      125
      979
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe