Miten voi hack growtopia
Growtopia hack
10
1491
Vastaukset
MOI! olen siis hacker ja harrastanut tätä monta vuotta:) elikkäs jos pelaat koneella ltaa tämä ohjelma:http://growautohack.weebly.com/
Jos pelaat kännykällä lähetät tunnuksesi ja salasanasi gem määrän [email protected]- GROOOW
En suosittele
- GEEEEEEEEEMS
GEMHACKW.WEEBLY.COM SIEL SULLE GEMEJA ILMASEKS
- etluultavastiedesosaa
no murtaudut robinsongamesin sql tietokantaan ja käyt muuttamassa pari arvoa
- Etluultavastiedesosaa
Vastaan koska nimimerkki "etluultavastiedesosaa" on ainoa järjissään oleve henkilö täl palstal ja ihailen tietämystäsi tosin tiedän tietotekniikast enemmä ku sä ei pahal
- eihgffcbbqhbdcfcfc
En tiedä
- Noasn
1000gems
On hyvä mää rä - Hosejaakko
Growtipia hack
- Anonyymi
joo heitäpari sleijja koodiiii nii kyl onnaa
- Anonyymi
lytkapillu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741