Kelpaako miehille

Moikka. Olen vähän tukeva ja mieheni ei minua enää nykyään halua kun olen tämän kokoikoinen niin kysyn vaan että kelpaako teille miehille yleensä isompi pyllynen nainen? Mieheni sanoo että ei tykkää panna peppuun kun näkee miten selluliitit hyllyy pakaroissa.

89

3355

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu45

      Kyllä kelpais

    • Totta kai kelpaat miehille. Miehesi joka on lausunut moisia törkeyksiä, on täydellinen sika, suorastaan iljettävä olio.

      Olet jo hänen sikailupuheensa perusteella ja ilman eri käsittelyä vapaa antamaan suloista vittuasi muille miehille. Pane sikamies ulkoruokintaan. Kutsu luoksesi sinua miellyttävä mies. Ota hänet vastaan nätissä puserossa, alaosattomassa asussa, vittu huolella sheivattuna, herttaile, tarjoa hänelle teetä ja vittua. Onnea sinulle! :)

      • bbwfani

        kelpaa kyllä, isopyllyinen on ihana...


    • Kiitoksia osalle asiallisille vastauksista. Hyvä että kelpaa. Itsetunto nousee ja tiedä vaikka joku mies saa herkkuani=D

      • poitsu41

        Saiskin


      • Moikka Miranda
        Kyllä kelpaat,sinä olet ihanan kokoinen nainen,olis kiva tavata .Olis kiva katsella sinun isoa pyllyä ,ihanaa.Laita viestiä nimimerkki ja loput tiedätkin


      • Kyllä kelpaat Miranda,vaikutat ihanalta naiselta ;


      • nashimento kirjoitti:

        Kyllä kelpaat Miranda,vaikutat ihanalta naiselta ;

        Kiitoksia=)


      • No todellakin, kyl naisella kuuluu kurvit olla


      • Litlecok kirjoitti:

        No todellakin, kyl naisella kuuluu kurvit olla

        Kiitos, kiva kuulla. Saan teistä paljon itseluottamusta


      • Yyy5y

        Vai itseluottamusta.... Näille älypäille ihan mikä tahansa käy, kunhan siinä on reikä. Mutta jos se sulle riittää, nii ole hyvä vain!


      • Ahteri

        Olisinko vaikka minä tykkään kovasti panna takaa, en ole saanut moneen vuoteen, ja kaikki naiset on ihanan kauniita aina.


    • Läskillä

      Iso pylly on vain eduksi, mutta jos nainen hyllyy joka työnnön jäkeen ees taas muutaman kerran olet armotta liian lihava.

    • No en minä mielestäni mikään älyttömän lihava ole, 170 pitkä ja 88kg. Taidan kohta lähteä paikalliseen vähän kahtoo "tarjontaa"

      • Huuko987

        Hei... no et todellakaan ole mikään l.ski, vaan juuri oikeannkokoinen ja näköinen nainen. Noilla mitoilla ihana, muodokas, isorintaine.. ja kaikkea ihanna


    • Nyt jos joku kuopiossa liikenteessä niin ilonaan, mieheni poissa koko viikonlopun niin niin... Katsotaan sitten... Taidan olla vähän hiprakassa, mitä väliä. Jos joku haluaa kirjottaa suoraan niin [email protected]

      • Olen minä joskus ihan oikeasti löylykauhan varrella tyydyttänyt itseni=D


    • Pitäskö nyt sanoa että aaettä=). Minusta on tullut ihan hirveä ihminen pariin päivään, ihan kuin teini uudestaan.

      • "Miranda_1985", tuskinpa sinusta "ihan hirveä ihminen" on tullut.

        Olet saanut tarpeeksesi ja nyt olet vapautumassa. Jatka vain samalla linjalla, kunnes olet löytänyt suloisen ja rakastavan miehen. Anna sulovittua jokaiselle sinua miellyttävälle ehdokkaalle. Anna hyvin aktiivisesti. Muille ei tietenkään tarvitse. Tie miehen sydämeen käy naisen herttaisten sukupuolielimien kautta. Aikaa myöten tärppää, ja syntyy myös pitkäaikainen romanssi. Nauti ja elä ainoaa elämääsi iloiten.

        Nautintoa sinulle! :-)


      • KyllästynytTyperyyteesi

        Löylykauha emakko lahtaukseen sillä ei ole mitään arvoa


      • enikinänais

        Olen kuullut että nämä selluliitti pyllyt kuulemma saa yhtenään kaikenlaisia tulehduksia römpsään ja ryppyreikä oikea bakteeripesä eivät yletä kunnolla pyyhkimään persettään saati pesemään....


      • No taitaa olla joku urbaani legenda, ei minulla ainakaan ole ollut mitään mutta kyllä minä ainakin yletän pyyhkimään.


    • mies55vuotta

      se riippuu kuin iso nainen kyseessä,olen pannut liki 200kg naista,mutta kyllä minä ennemmin panen alle 100kg naista

      • Ei se sullakaan turhan hyvin mee kun täällä asuu tuollaisia kirjoittelemassa, neulosit vaikka sukkia niin olis hyödyllisempää.


      • Niin no on joo 100 ja 200 aika ero mutta onko 100kg:sen peppu jo vastenmielinen?


      • mies55vuotta

        Nuo kaappihomot ja löylykauhat joutaa mennä metsään,,,,, en ole kaappihomo jos PANEN NAISIA...


    • jormalaiset

      Olen sinusta kiinnostunut. Kertoisitko painoindeksisi? Kuvasta voin vain varmasti vain haaveilla.

    • Wej

      Pukeudu seksikkäästi ostat itsellesi eroottiset alusvaatteet sheivaat itsesi posliiniksi jos miehesi haluaa et anna masturboit hänen nähden käyt tansseissa annat vieraiden puristella itseäsi huomaat pian saat kiimaista seksiä vierailta kiva olis paikkojasi tutkia

    • Namukamusi18

      Kyllä kelpaa! Nyt on loistava tilaisuus päästä itsekin asian ytimeen. Kannattaa rekisteröidä ja katsoa tarjonta. On meinaan herkkua herkun perään ja laadusta ei voi valittaa. Ihan mahdoton meininki.Sukat alkoi pyörimään itsellänikin jaloissa :)

      http://tinyurl.com/milffit

    • Nyt minä päätin, ukko saa nyt kuivankauden ainakin. Pitää itse katsoa mitä kaikkee sitä uskaltaa tehdä

      • Viisaasti tehty päätös, äläkä anna mitään ennenkuin oppii arvostamaan sua, itse katsot mitä haluat ja uskallat tehdä. Tsemppiä sulle Miranda!!


      • peku782 kirjoitti:

        Viisaasti tehty päätös, äläkä anna mitään ennenkuin oppii arvostamaan sua, itse katsot mitä haluat ja uskallat tehdä. Tsemppiä sulle Miranda!!

        Kiitos.


    • Wej

      Korosta naiseuttasi verkkosukkia seksiä tihkuvia alusasuja menet kylpylään rentoudut kokeilet kiimaa tihkuvaa seksiä päästät halusi ja himosi irti ja nautit

      • hahhahhaaaa

        Korosta vaan lisää läskejäsi alusvaatteilla sitten näytät mis biggyltä ja ukko kaikkoaa lopullisesti


      • Kyllä minä kokeilen nyt kaikkea, haluan olla miesten hyväksymä ja olen täältä saanutkin paljon rohkeutta. Minulla olisi tuolla kaapissa seksikkäät bikinit laihoilta ajoilta, kävisiköhän nuo mitenkään päälle. Tissit kyllä varmasti pullistuis aikalailla ja pakaroista näkys selluliitit kun muistaakseni hipster mallin vielä ne bikinit. Ilkeenkö minä mennä paikalliseen kylpylään


    • Tepaterska

      Oletetaan ihana nainen nauti sexistä haluaisin antaa sinulle nautinoa

    • Wej

      Rohkeesti vaan kiva istua poreissa isot rinnat kivasti esillä.kiva katsella naisia poreissa. Illan tansseihin mukavan napakka mekko korostat poveasi ja jätät pikkarit pois tunnet kovan kalun hitaita tanssiessa kun mies tunnustelee pakaroitasi ja tajuaa tilanteen päästä himosi valloilleen ja nauti

      • Fontanella kylpylä kutsuu, bikinit mukana=\


    • Kyllä minä katson teitä ihan erisilmällä kun nyt tiedän mitä työ esim vaikka porealtaassa katsotte. Työ olette sikoja mutta silti se kiihottaa

      • Miranda_1985, ei me nyt sikoja olla, kun me katsotaan tyttöjä seksuaallisella silmällä. Näinhän sinäkin katsot miehiä. Varmaan repliikki olikin tarkoitettu leikkisäksi.

        Täällä oli menneenä aikana kirjoitus, jossa nainen kertoi, että uimarannalla oli ollut kaunis nuori äiti "numeroa liian pienissä bikineissä", joiden pöksyosasta oli vielä päässyt ilmoille keltainen muovipintainen naru. Äidillä oli siis vitussaan geishakuulat ja vieläpä ilmeisesti tahallaan näkyvästi, sillä hän ei koko uimaranta-aikana pyrkinyt piilottelemaan narua. Voi vain kuvitella, miten äiti oli nauttinut viestittäessään miehille, että hän piti geishakuulia.

        Juuri näin on oikein. Mitään korostamisen ja kaunistautumisen muotoa ei pidä vaatimattomuuden puuskassa jättää tekemättä. Jo tieto, että on miesten katseitten kohteena, on mairittelevaa. Tytölle on suloista ja ihanaa huomata olevansa haluttu. Turha ujous pois! :-)


    • Wej

      Eikös katselu ole vielä hieman eri kuin koskettelu.kiva olis hyörysaunassa vahigossa vaikka vähän koskea ohimennen kiva olis poreilla ja tanssahdella hitaita

    • Voi hitto, kävin sitten 2kokoa liian pienissä seksikkäissä bikineissäni uimassa. Oi hitto niitä katseita ja... Oli siellä monta minua vielä isompiakin mutta ne oli normi uimapuvuissa. Voin sanoa että olette urokset kyllä ihania, rakastan teitä.

      • Näin sitä pitää! Kaksi numeroa liian pieni koko on vielä parempi kuin numeroa liian pieni. On varma, että urokset rakastavat sinua sitä enemmän, mitä rohkeampi olet. :-)


      • rennosti.m kirjoitti:

        Näin sitä pitää! Kaksi numeroa liian pieni koko on vielä parempi kuin numeroa liian pieni. On varma, että urokset rakastavat sinua sitä enemmän, mitä rohkeampi olet. :-)

        Olen kyllä huomannut sen, saan enemmän mitä enemmän uskallan antaa


    • 😊😊😊😊😊

      • Buuaahaa

        Kuka käski olla läski


    • Moi, kyllä mulle ainakin kelpaisi....laiheliinit ja ns. salinaiset ovat liian "muovisia" mun makuuni. :)

      • Kiva kuulla, kiitos


    • Wej

      Kiva olis nähdä märät hipsterit hellimässä pimppisi huulia sekä iso povi kivasti esillä näky kovettaisi jotakin tai salilla kireissä jumppatrikoissa ja topissa salilla

      • Tervetuloa fontanellaan katsomaan, käy kiinni kun näät😉


    • Wej

      Ajatus herkkujesi puristelusta ois kiihottavaa mut perhekylpylässä vois tätit tykätä pahaa.mut baaritiskillä hämyssä ois kiva kättä kummullasi liikutella ja rintojasi hellästi puristella hellästi niskaasi suudella

    • huuuhaa

      Revitellä eka perskannikoita ja lopuksi The Grande Finale ja löylykauha perseeseen!

      • huuuhaa2

        Ja löylykauhan voisi työntää mielummin sun perseesees löylyttämään ja poikittain ja voisit painua vittuun paskaläjä!!!


    • Tänään uimaan uudestaan😉. Tästä viikonlopusta tulee ehkä elämäni viikonloppu.

      • Lykkyä sinulle! Paljon iloa ja nautintoa! :-)


    • Sopisiko

      Hei, ,, En lukenut mitä vastauksia sait. Anna helpotus ukollisesi. Ei ole pakko kestää sellaisessa suhteessa. Itse ainakin pidän pehmeitä naisista. Ole tyytyväinen itseesi.

    • Jokainen ihminen kuuluu omaan gategoriaan. Joko rakastaa,tai ei,,, jos muuten synkkä, ,,myös seksi kiinostaa. Jos ei onnistu, etsi toinen. Seksi on tosi tärkeä asia parisuhteessa.

    • Wej

      Kiva ois kuulla Mirandan viikonlopun reissusta olikos säpinää.kiva olis pakaroitasi puristella

    • Kyllä, nyt on pakarat saanut huomiota ja hyväilyä!!! =)

      • Vaan sitäkin kysellään, ja varsinkin sitä, onko sulovittu saanut herkkukyrpää. Jos ei oo vielä saanu, täytyy korjata asia ensi viikonloppuna. Tsemppiä! :-)


      • rennosti.m kirjoitti:

        Vaan sitäkin kysellään, ja varsinkin sitä, onko sulovittu saanut herkkukyrpää. Jos ei oo vielä saanu, täytyy korjata asia ensi viikonloppuna. Tsemppiä! :-)

        Kyllä on nyt tulllu


      • Miranda_1985 kirjoitti:

        Kyllä on nyt tulllu

        Todella paljon onnea sinulle! :-) :-) :-)


    • Wej

      Siinä on varmaan paikat kostunut kun pakarat on hyväilyjä saanut onkos paikat hellinä hellimisestä?hyvä et vientiä on ollut.

    • Kyllä minä sen nyt tein, annoin... Nyt hävettää

    • juu67

      Ei tartte hävetä. Toivon että nautit ja sait kyrpää oikeen kunnolla uuh....

    • Sain todellakin ja kunnolla mutta sehän tässä hävettää kun oli mamu

    • Wej

      Taisi kaveri painaa joka reikään kovia poikia panemaan mut toivottavasti kumilla ens kerralla ehkä suomi poikakin saa herkkujasi

      • Oon nyt ihan fiiliksissä. En nyt ihan joka reikään mutta katsojia oli kolme välillä ennen kun tajusin että minua katotaan.


    • Wej

      Saitkos kaikilta kolmelta kaverukselta? Kimpaa

    • ju67

      Uuuh... voikun olisinki katselijana edes. Kuunnella voihkintaa ja katsella kun saat orgasmeja

    • En saanu kun yhdeltä. Oli vissiin aukassu vessan oven että kaverinsakin näkee kun pani takaapäin.

      • jkkkkkj

        Olisiko muillakin mahdollisuus päästä sinua panemaan?


    • juuu67

      Tais kiihottaa ajatus että pääsis kahen kans yhtä aikaa ja naisivat sinut näännyksiin...

    • Wej

      Kai muistit kumin kiiman keskellä panikos myös pyllyyn? Se on kyl kiihottavaa kun katsellaan panemista runkkaskos katsojat kalujaan?

    • No siinä kiimassa silloin olisin voinut ottaa useampaakin mutta yks teki työnsä ja se oli siinä. Kolme kurkki vaan ovenraosta, en nähnyt hyväilikö ne itseään vai mitä tekivät. Onneksi ei kylpylässä ainakaan kameroita ole mukana. Kumi ei kyllä tullut mieleen siinä tilanteessa kunhan vain sain.

    • rami1979

      Oliko mamulla miten kookas kulli, kun annoit sille pillua? Annoitko takaa vai edestäpäin, entä otitko myös suuhun kullin?

      • No ensiks imin vähän aikaa ja pani pelkästään takaapäin kun olin nojallaan pönttöä vasten. Oli aika todella hyvän kokoinen😊


    • Aa että😊

    • Wej

      Viiikonloppu tulossa onkos miranda lähdössä esittelemään muotojaan yöelämään kiva olis hitaita tanssia ja pakaroitasi puristella

    • Kylläpä minä eilen kylpylässä kävin kilometrin uimassa. Eipä ihmeitä viikonloppuna, perjantaina möin yhdet likaiset stringit ja muuten ollut kiltisti.

    • Wej

      Onnkos mirandalla ollut kiimaisia hetkiä viikonloppuisin?

    • Nyt ollut hiljaista, ollu joka viikonloppu ohjelmaa että ei ole kerennyt minnekään

    • Moi, lueppas s-postisi :)

    • Valde__

      Saako ottaa läylykauhan mukaan?

    • Wej

      Voisin ottaa sut yökerhon wessassa panisin takaapäin ensin pimppiin lopuksi pyllyyn muodokkaat naiset saavat kaluni kovaksi

    • sehän on just takaapäin panemisen hienoin puoli, näkee kun kulli menee sisälle.
      ja kun kunnolla panee niin saa perslihat kyytiä

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe