Nyt se on taas minullakin, puolentoista litran pullon pohja lantteja täynnä. Laitoin 16,45 pulloon, lääkepulloon, jonka kirpputorilta sain ostettua. Laitoin piiloon makuuhuoneeseen, ettei niin näy kaikelle kansalle, paljonko pullossa on rahaa. Setelit laitoin varta vasten maapallopankkiin, jonka prismasta ostin. Käyttörahat otan tililtä, jonne jää kuun lopuksi satanen. Näinkin voi säästää pahan päivän varalle.
pulloon pohjat
2
253
Vastaukset
- viienkympinseteli
Miule kelepas peilari, jonka laiton parvekkeele. Suap nähä, ketä viiskymppineh kiinnosttaa. Kyllä mie olin ylyppee, ku sain siästtöön viiskymppisen. Siitä on hyvä jatkkoo.
- KroisosAnkka
Mulla on sama juttu, laitan lantteja astiaan talteen ja kun asita on täys, niin käyn tallettamassa ne säästöön. Se on aina 400-500€ laaki, kun 2-3 kertaa vuodessa käyn tallettamassa hilut tilille.
Kyllä mä muutenkin säästän aina joka kuukausi jotakin-periaatteella, mutta tolla pikkuhilujen pyörittelylläkin saa jo vuodessa karkeasti laskien 1000-1500€ säästöön ihan huomaamatta.
Eihän noi päätähuimaavia summia ole, mutta rahaa nyt kuitenkin sekin vähä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104836- 772617
- 462562
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131950Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71683- 471640
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71601Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171601- 221596
- 421595