Sain ostettua lääkepullon kirpparilta. Ruskea korkillinen iso suullinen pullo, johon pitkään aikaan en säästänyt mitään. Sitten siinä oli puoliväliin täysi viisi senttisiä, välillä siinä oli karkkeja. Nyt siinä on pikkurahaa parisen kymppiä. Eilen kävin pankista seteleitä ja laitoin maapallopankkiin. Se on jotakuinkin samanlainen, kuin entinen yhdyspankin lipas oli. Minä ostin tämän pankin prismasta ja maksoi viime vuonna 5,95. Huuto.net myy keräilijöille erilaisia possuja. Samoin kirppiksiltä olen nähnyt niitä löytyvän jopa savisia. Alvar aalto-lipas oli myynnissä parilla kympillä huuto.netissä viime vuonna. Ostakaa lipas tai käykää pankista pikkulipas. Sieltä niitä saa ilmaiseksi ja niihin voi hätävaran kerätä. On aina saatavilla. Onko teillä kokemuksia säästämistavoista. Mihin keräätte rahaa ja millaisiin lippaisiin. Mikä säästämistavoite.
säästämistarkoitus
tavoitesäästämistä
2
122
Vastaukset
- hyväjahalpa
Minä sitä säästelen nykyään litran kannelliseen muovipurkkiin, on hyvä ja halpa, eikä säry.
- hyödyllistäsuunnittelua
Minun säästämistarkoitukseni on tonni puhdasta rahaa ja se vie 8 kuukautta. Jos onnistun, olen voittanut taipumukseni tuhlata. Nyt on kiva suunnitella, mitä kaikkea kivaa ja hyödyllistä sillä tonnilla saisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933