KARHU CROMA SUKSET???

NallE

onks kokemuksia??? city marketista Kannaattaako ostaa????

5

4617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikinä

osta mistään marketista suksia!! kannattaa kävellä suoraan urheilu liikkeeseen ja ostaa siletä kunnon pelit.. sitä et muuten kadu :)

• NallE

mistä kannattaa ostaa ??? Ja minkä merkkiset???

• sauvaäijä
        NallE kirjoitti:

mistä kannattaa ostaa ??? Ja minkä merkkiset???

200 euroa koko pakettiin vai vaan suksiin? alle 200 eurolla ostin itse viime vuoden malliset Atomicin kilpasukset! Siihen siteet kiinni niin rahaa meni vajaa 240 e. Muiden merkkien kanssa lienee sama homma; viime vuoden mallin saa PALJON halvemmalla, ja usein muutokset vuosimallien välillä ovat lähinnä kosmeettisia.

Osta asiantuntijaliikkeestä, se se on kaikkein tärkeintä.

• Nalle
        sauvaäijä kirjoitti:

200 euroa koko pakettiin vai vaan suksiin? alle 200 eurolla ostin itse viime vuoden malliset Atomicin kilpasukset! Siihen siteet kiinni niin rahaa meni vajaa 240 e. Muiden merkkien kanssa lienee sama homma; viime vuoden mallin saa PALJON halvemmalla, ja usein muutokset vuosimallien välillä ovat lähinnä kosmeettisia.

Osta asiantuntijaliikkeestä, se se on kaikkein tärkeintä.

siis sauvat siteet sukset ja monot erikseen malksoi 240€ kävin koeajamassa iha hyvi menee :)

• Hemmo
        Nalle kirjoitti:

siis sauvat siteet sukset ja monot erikseen malksoi 240€ kävin koeajamassa iha hyvi menee :)

On noi sukset testattukin:

Testejä löytää kun esim. Googleaa Fischer Peltonen ja sitten voi vaikka testii ostaa...Testejä tekee mm. Nordic Sport Magazine

http://www.testberichte.de/testsieger/level3_wintersport_langlauf_ski_877.html

Itse saksankielentaitoisena voin testin perusteella suositella seuraavia perinteisen suksia:
        *Peltonen Acadia Classic
        -Testin mukaan parempi kuin useampi kilpasuksi ja
        useimmille paras perinteisen suksi aikoihin ja halpa
        *Fischer RCS Classic Plus (myös SCS)
        *Atomic Beta RC:11
        *Rossignol X-ium Classic C3 Klister
        *Karhu Volcan RC Classic Wet

Testin mukaan älä sekaannu esim.
        *Fischer CS Classic
        *Atomic Beta RC:9
        *Karhu Impulse/Meritum

Näyttää nuo Peltosen sukset pärjäävän, Fischer RCS voitti testin!!!

Luistelussa
        Rossignol X-ium Skating F2 ja Atomic Beta RS:11
        ylitse muiden..Fischer hyvä ja Peltosen Acadia taas hyvä..Karhu keskitasoa!

Noi sukset ovat sitten eri hintaisia...mutta näköjään myös tullaiset 140€ sukset ovat testin mukaan loistavia ja lyövät monia 300€ kilpasuksia!

Itse ottaisin Peltosen Perinteiseen ja Atomic/Fischer luisteluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe