onks kokemuksia??? city marketista Kannaattaako ostaa????
KARHU CROMA SUKSET???
5
4647
Vastaukset
- ikinä
osta mistään marketista suksia!! kannattaa kävellä suoraan urheilu liikkeeseen ja ostaa siletä kunnon pelit.. sitä et muuten kadu :)
- NallE
mistä kannattaa ostaa ??? Ja minkä merkkiset???
- sauvaäijä
NallE kirjoitti:
mistä kannattaa ostaa ??? Ja minkä merkkiset???
200 euroa koko pakettiin vai vaan suksiin? alle 200 eurolla ostin itse viime vuoden malliset Atomicin kilpasukset! Siihen siteet kiinni niin rahaa meni vajaa 240 e. Muiden merkkien kanssa lienee sama homma; viime vuoden mallin saa PALJON halvemmalla, ja usein muutokset vuosimallien välillä ovat lähinnä kosmeettisia.
Osta asiantuntijaliikkeestä, se se on kaikkein tärkeintä. - Nalle
sauvaäijä kirjoitti:
200 euroa koko pakettiin vai vaan suksiin? alle 200 eurolla ostin itse viime vuoden malliset Atomicin kilpasukset! Siihen siteet kiinni niin rahaa meni vajaa 240 e. Muiden merkkien kanssa lienee sama homma; viime vuoden mallin saa PALJON halvemmalla, ja usein muutokset vuosimallien välillä ovat lähinnä kosmeettisia.
Osta asiantuntijaliikkeestä, se se on kaikkein tärkeintä.siis sauvat siteet sukset ja monot erikseen malksoi 240€ kävin koeajamassa iha hyvi menee :)
- Hemmo
Nalle kirjoitti:
siis sauvat siteet sukset ja monot erikseen malksoi 240€ kävin koeajamassa iha hyvi menee :)
On noi sukset testattukin:
Testejä löytää kun esim. Googleaa Fischer Peltonen ja sitten voi vaikka testii ostaa...Testejä tekee mm. Nordic Sport Magazine
http://www.testberichte.de/testsieger/level3_wintersport_langlauf_ski_877.html
Itse saksankielentaitoisena voin testin perusteella suositella seuraavia perinteisen suksia:
*Peltonen Acadia Classic
-Testin mukaan parempi kuin useampi kilpasuksi ja
useimmille paras perinteisen suksi aikoihin ja halpa
*Fischer RCS Classic Plus (myös SCS)
*Atomic Beta RC:11
*Rossignol X-ium Classic C3 Klister
*Karhu Volcan RC Classic Wet
Testin mukaan älä sekaannu esim.
*Fischer CS Classic
*Atomic Beta RC:9
*Karhu Impulse/Meritum
Näyttää nuo Peltosen sukset pärjäävän, Fischer RCS voitti testin!!!
Luistelussa
Rossignol X-ium Skating F2 ja Atomic Beta RS:11
ylitse muiden..Fischer hyvä ja Peltosen Acadia taas hyvä..Karhu keskitasoa!
Noi sukset ovat sitten eri hintaisia...mutta näköjään myös tullaiset 140€ sukset ovat testin mukaan loistavia ja lyövät monia 300€ kilpasuksia!
Itse ottaisin Peltosen Perinteiseen ja Atomic/Fischer luisteluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275