Seuroissa

ihastunut

miten naiseen ihastunut mies lähestyy seuroissa naista? Miten kannattaa edetä? Miten yleensäkin etenette, kun olette ihastuneet ihmiseen, josta ette tiedä oikeastaan mitään ja ette ole ikinä jutelleet?

9

1432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähestyjä

Suunnittele lähestyminen hyvissä ajoin ja vähennä korkeutta kohtuullisella vajoamisnopeudella, ettet joudu käyttämään tyhjäkäyntiliukua. Se ei ole suositeltavaa, koska se aiheuttaa nopeita lämpötilan muutoksia moottorille ja lisäksi kaasuttimen jäätyminen on todennäköisempää tyhjäkäynnillä. Rikasta seosta ja käytä liussa kohtalaisesti tehoa. Alempana ilma on tiheämpää, joten pitkässä liussa tulee huolehtia, että seos ei mene 'itsekseen' liian laihalle. Kokeile myös jarruja onko niissä vastapainetta, niin voit tarvittaessa valita pitkän varakentän, jolle lasku voidaan tehdä turvallisesti ilman jarruja.

Keskity lähestymiseen, varsinkin pitkän matkalennon jälkeen, koska suorituskyky on silloin pieni ja edessä on lennon vaativa osa. Kuuntele radioliikennettä niin, että saat käsityksen liikenteestä, näin sovittaudut jouhevasti laskukierrokseen. Muista erityisesti tarkkailla ilmatilaa, sillä tilastojen mukaan lähes kaikki törmäykset ilmassa tapahtuvat lähestymisen aikana. Vaihda polttoainetankki hyvissä ajoin täydemmälle säiliölle, kytkemällä sähköinen pumppu päälle vaihtamisen ajaksi.

Laskukierroksessa kytke sähköinen polttoainepumppu päälle, tarkista että seos on rikkaalla. Laita tarvittaessa imuilman esilämmitys päälle. Käytä kostealla ilmalla aina esilämmitystä, eli silloin kun lämpötilan ja kastepisteen välinen ero pieni. Vähennä nopeutta ja ota myötätuuliosalla yksi pykälä laippoja (max. 100 kt) ja trimmaa kone lähestymisnopeuteen 75 kt.

• Tai eihän asiasta voi täysin varma olla. Äskettäin näin todella komeat silmät, jotka myös katsoivat minua. Käänsin katseen pois, ja kohta katsoin taas sitä, niin se vaan edelleen katsoi minua. En mä siitä tietenkään ihan varma ole ja kun ei muuta tullut niin katsottua kuin silmiin, niin eipä siitä sitten sen enempää. Tuolle asteelle, jos jättää, niin voisin sanoa, ettei tule mitään. Mitenkö vois lähestyä? Aika hankala tapaus tuolla massassa... ja katseistakaan ei voi olla varma ja päätellä välttämättä mitään. Mutta kumminkin eikös se sanonta mene, että rohkea rokan syö. En nyt keksi muuta neuvoa. (eli tee jotain, jos haluat hommien etenevän, älä tee, jos haluat pysyä yksinäisenä)

• .............

vanhojen poikien viiksekkäiden joukkoon, kun ei näy luonto osaavan hommaa hoitaa. Vai vielä pitäis meidän naisten alkaa täällä netissä vellihousuja neuvomaan. Haloo

• kannattaa ensin miettiä, eikä suin päin toimia. Siis hyvä keino hakea, tosin jos se on se oikea, niin tuskinpa rukkasia tulee. Tai jos tulee, niin se ei ole haitaksi, vaan haasteeksi. Itse kuitenkaan luultavimmin en ainakaan suoraan sanoisi, että eipä kiinnosta. Tosin tapansa kullakin.

Ihmettelen muuten, että miten tämä aihe ei ole kiinnostava, kun ei paljoa kommentteja.

• näinki
        Leenu.n kirjoitti:

kannattaa ensin miettiä, eikä suin päin toimia. Siis hyvä keino hakea, tosin jos se on se oikea, niin tuskinpa rukkasia tulee. Tai jos tulee, niin se ei ole haitaksi, vaan haasteeksi. Itse kuitenkaan luultavimmin en ainakaan suoraan sanoisi, että eipä kiinnosta. Tosin tapansa kullakin.

Ihmettelen muuten, että miten tämä aihe ei ole kiinnostava, kun ei paljoa kommentteja.

näin kuvattuja avuttomia tapauksia todellisuudessa on kuitenkin todella vähän?
        Ja ketä se jaksaa kiinnostaa jos toinen ei saa kun itsellä perhe hyörii ympärillä?

• näinki kirjoitti:

näin kuvattuja avuttomia tapauksia todellisuudessa on kuitenkin todella vähän?
        Ja ketä se jaksaa kiinnostaa jos toinen ei saa kun itsellä perhe hyörii ympärillä?

väsynyt?

Toki ymmärrän sen, että perheelliset voivat olla väsyneitä ja heitä ei kiinnosta. Mutta kyllä kai jotkut perheelliset yrittää johdattaa joitaki yhteen tai ainakin ovat kiinnostuneita asiosta. Ehkä liiankin kanssa. Mutta tekemistä perheen parissa varmasti riittää. Hiljaa hyvä tulee. En usko, että suin päin naimisiin kannattaa rynnätä. Ei kaikki ole sopivia ja ihan hyvä seurustella ja tutustua rauhassa ilman paineita. Eikö? Vai olisko hyvä heti toimia ja pistää hynttyyt yhteen? En toimisi itse niin.

• aivan oikein
        Leenu.n kirjoitti:

väsynyt?

Toki ymmärrän sen, että perheelliset voivat olla väsyneitä ja heitä ei kiinnosta. Mutta kyllä kai jotkut perheelliset yrittää johdattaa joitaki yhteen tai ainakin ovat kiinnostuneita asiosta. Ehkä liiankin kanssa. Mutta tekemistä perheen parissa varmasti riittää. Hiljaa hyvä tulee. En usko, että suin päin naimisiin kannattaa rynnätä. Ei kaikki ole sopivia ja ihan hyvä seurustella ja tutustua rauhassa ilman paineita. Eikö? Vai olisko hyvä heti toimia ja pistää hynttyyt yhteen? En toimisi itse niin.

oikein. Siis niin viimeisen päälle väsynyt, kun tuputetaan puoli väkisin jos jonkinlaista kääkkää viereen ottamaan. Tunteilla ja omilla ajtuksillahan ei tunnu olevan väliä, kun vain kaikki 'avuttomatkin' saataisiin avioliiton auvoiseen satamaan...

• aivan oikein kirjoitti:

oikein. Siis niin viimeisen päälle väsynyt, kun tuputetaan puoli väkisin jos jonkinlaista kääkkää viereen ottamaan. Tunteilla ja omilla ajtuksillahan ei tunnu olevan väliä, kun vain kaikki 'avuttomatkin' saataisiin avioliiton auvoiseen satamaan...

oikein. Epäilin sinua perheelliseksi.

mutta rasittunut olet, sen arvasin. Kyllä kai tässä maailmassa voi olla vaikka mitä rasittavaa. Miehet voivat myös olla rasittavia. Milloin mitenkin, mutta yleensä kun ei välitä, niin selviää siitä rasituksesta parhaiten.

• haloo

ei seuroissa ole sopivaa sännätä juttelemaan heti tuntemattoman kanssa? Eihän siellä voi seurojen jälkeen ventovieraalle tytölle sanoa, että lähetkö kylään luokseni? Ei sullakaan ollut mitään vinkkiä, itse varmaan sitten osaat iskeä miehiä. Aattele, osaat iskeä miehiä, mut ne ei iske sua!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe