En ole ennen tuntenut tällaista kokonaisvaltaista onnen tunnetta. Kun ajattelen yhtä miestä, tunnen valtavaa onnea ja rauhaa. Hän on niin ihanan huomaavainen ja ystävällinen! Hänen ajatteleminen tekee vaikeastakin päivästä hyvän.
Erityistä minulle
4
331
Vastaukset
- Öitätännekin
Monikin ihminen, joka aidosti välittää kanssaihmisistään tekee juurikin noin. Kaikista vilpittömintä on sellainen auttamisen ilo, kun näkee ihmisestä, että saa hänen päivänsä jälleen paistamaan, jos häntä elämä on potkinut jotenkin vastaan.
- Iloinenmiesvastaa
Huomenta sunnuntai. Eräs nainen on olemukseltaan niin ihana, että hän saa minut aina
hyvälle tuulelle. Haluan, että hänellä on asiat hyvin. Hauan myös, että hän on elämässään onnellinen. Aloittajan lämpimimät sanat innostivat minutkin tänne kirjoittelemaan. Kiitos sulle. - Ilonaniminu
Kiitos hyvist sanoist. Haluaisin tutustua tähän ihmiseen. Ollaan useampi kerta kohdattu sattumalta ja juteltu. Nyt haluaisin hänet osaksi elämääni!
- PerttiPrkl
Voisin yhtyä aloittajan kommenttiin! Mulla on samanlainen tunne erästä naista kohtaan! Hänen kanssaan vaan kaikki menee just kuten aina olen toivonut! Rakastan tätä k.o.naista hyvin paljon ja hän tietää sen ja tuntee samoin minua kohtaan! K.o naiseen olen tutustunut ensimmäisen kerran noin puolitoista vuotta sitten! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003945715- 202364
- 1982201
- 1121584
- 881527
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816