Mistä sais Dingo t-paitoja?

paitojaostettais

9

263

Vastaukset

• jos painan siltyraudalla dingo sanan tokmannin halpis paitaan niin maksatko paidasta mulle 150 ekee?

• Onneks on vielä yks 90 luvun paita tallessa :)

• Onko paitoja missään tilattavissa?

• Mulla on yksi, kuva on hiukan haalistunut vuosikymmenien aikana, mutta kyllä siitä yhä tunnistaa.

• Hyvä ihminen, ota yhteyttä johonkin painatuksia tekevään t-paitafirmaan ja pyydä heitä tekemään itsellesi tuo räätälöity t-paita! Hakusanoiksi esim. 't-paita painatus' jne

• esim. smartphoto tai vastaavat valokuvausliikkeet painattavat valokuvia t-paitoihin. Niissä voi teettää. Ja mistä sen tietää jos keikoille tulisi Dingo paitoja myyntiin, toivottavasti!

• LevykauppaX:ssa oli vielä viime kesänä, taisivat sittemmin loppua. Ehkä tekevät lisää, laita kyselyä.

• facebookissa Dingon sivulla olivat vastanneet että on tulossa...

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    54
    1400
  2. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    100
    1200
  3. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    693
  4. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    38
    599