Pelaako joku teistä nuorista sitä Runescapen vanhempaa versiota(2007) nyt kun se uusikin on olemassa? Ite pelasin sitä joidenkin teidän ikäisenä (11-15vuotiaana).
Pelasin jokusen viikon taas sitä vähän aikaa sitte, mutta tunnelma iha erilaine. Pelaajien keski-ikäkin varmaan 18 nyt. 20v itsekkin olen. Oli kyl tosi hauska käydä pitkästä aikaa :D Hill giants, karamjalla kalastus ( 50 bottia ), G.E:llä rahasta tanssijat ( nekin kyllä botteja nykyään ) yms.
Old school Runescape nuoria? + Yleinen OSRS lanka
Sivari96
6
591
Vastaukset
- tietämätömhomo
emt
Ite pelaan Minee :3333 *murisee*
Ap, kuulostat ihan ylilautalaiselta. :D
- Sivari96
Ai , en tienny et siltä voi kuulostaakki haha. En kyl käy siellä mut ok.
En kyl ihmettele jos laudalla oliski paljon runen pelaajia.
- homojenhomo
Toivottavasti kuolen nukkuessani.
Ah, wanha kunnon RS, ei ole tullut varmaan 9 vuoteen pelattua.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313