Sunday funday ja neljä olutta,,,

Puhutaanpa ihan palstan aiheesta eli alkoholista joten mikä on suosikkiliköörinne?
Itse pidän cointreau suomalaisittain lausutaan quantröö heh,,, :) ja toinen on tietysti drambuie ja nyt tajusin miksi tykkään,,, no kun niissä vähän enemmän prossia kuin nössölikööreissä tosin lakkalikööristä tykkään,,,
Ei ne kuitenkaan ryypättävää kamaa ole ja muutenkin tulee harvoin nautittua vai mites teillä?

37

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homojenhomo

      Miksi et vain voi käyttäytyä asiallisesti?

    • Hauka.vadtas

      Se ranskalaislikööri on hyvää. Vana tallinn on ikuinen suosikki.

      Noh tissu. Miltä tuntuu olla sodassa kylmiksen kanssa? Näin hän kertoi toisessa ketjussa. Mitä sodan voittaja saa?

      • Vana tallinki no olen sitä joskus maistanut eikös olekin kermalikööri?
        Jaah että sodassako ja mikä ketju? Onkohan nyt kuitenkin joku kylmistä feikkaava no ok,,, ihan miten vaan saavat sotia yksinään ei kuulu minulle,,,


      • Hauka.oudoxuu

        Miksi viestini on poistettu?


    • Ei kyllä tule juotua semmoisia. Juon vain kossua,kaljaa ja kevyt maitoa

      • No darrassa hyvä kun ottaa liköörin mutta pitää olla prossia ei nössökamaa,,,
        Eihän se sokerikaan hyväksi ole mutta,,,


      • Hetkinen olitko joku aika sitten toisella nikillä?


      • Ex-tissu101 kirjoitti:

        Hetkinen olitko joku aika sitten toisella nikillä?

        rasisti_timppa kun tämä tunnus oli bannattu


      • sauna_timppa kirjoitti:

        rasisti_timppa kun tämä tunnus oli bannattu

        Minutkin yhdesti bannattu ja vain sen takia kun pikkuisen puolustauduin,,, Onneksi 30sekassa voi rekata uudelleen,,, :)


      • Syvemmälle
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Minutkin yhdesti bannattu ja vain sen takia kun pikkuisen puolustauduin,,, Onneksi 30sekassa voi rekata uudelleen,,, :)

        30 sekunnissa ehdit työntämään löylykauhan perärööriisi, mutta siihen se jää.


    • Oulun_mies

      Painoin hiiren nappia siinä kohdassa missä luki "olutta" mutta päädyin liköörikeskusteluun.
      Lähden nyt tästä narauttamaan oluttölkin auki.

    • liköörit, salmarit yms. on nou nou. Jotenkin hampaisiin koskee kun sellaista sokerialkoholiseosta juo, verensokeri nousee myös pilviin ja tulee äklö olo.

      Punaviiniä juon enimmäkseen, joskus otan myös vähän light-lonkeroa. Viinaa juon raakana, mutta vain pieniä määriä.

      • Juu siksi niitä pitäisi juoda vain vähän,,, Itse en voi juoda punkkua kun migreeni ihan pienestä määrästä valkkari kyllä maistuu,,,


      • Homolla on sama ongelma punkun kanssa kuin minulla, eli olenko minäkin sitten homo?


      • snowden kirjoitti:

        Homolla on sama ongelma punkun kanssa kuin minulla, eli olenko minäkin sitten homo?

        Hups olenkin vielä on-linessa,,, homoista en tiedä enkä sinusta,,, :)
        Olen aina ihmetellyt erään duden tyyliä kommentoida minulle varjoissa, toisissa ketjuissa ja varsinkin kun olettaa minun menneen nukkumaan,,,
        Sinulla sama tyyli snow,,, 1 1

        Sen kylmiksen uuden videon voisin katsoa jos joku antaa linkin,,, :)
        Sitten nukkumaan,,,


      • ei_oletotta
        Ex-tissu101 kirjoitti:

        Hups olenkin vielä on-linessa,,, homoista en tiedä enkä sinusta,,, :)
        Olen aina ihmetellyt erään duden tyyliä kommentoida minulle varjoissa, toisissa ketjuissa ja varsinkin kun olettaa minun menneen nukkumaan,,,
        Sinulla sama tyyli snow,,, 1 1

        Sen kylmiksen uuden videon voisin katsoa jos joku antaa linkin,,, :)
        Sitten nukkumaan,,,

        Tuo oli kyllä vihjaus kylmiksen suuntaan onko snowden kylmis?


      • Homoruho-tissu

        Snowden on tissun typerä sivupersoona. Mutta senhän sinä toki tiesitkin.


    • Liköörit maistuivat hyvältä joskus ala-asteikäisenä.

      On jokseenkin itsensä pettämistä, jos lääke täytyy sokeroida niin vahvasti, ettei vaikuttava ainesosa maistu enää lainkaan.

      Voi tietysti olla, että jollekulle alkoholin ja ylenmääräisen sokerin yhdistelmä saa aikaan optimaalisimman vaikutuksen, mutta minusta niiden yhteisvaikutus on niin mieltä kuin vatsaakin kääntävä.

      Luonnollisesti päihteiden käyttöön liittyy monia mielikuvia. On myös syytä huomata, että päihteiden käyttöön liittyy yhteiskuntasosiaalista asemaa korostavia piirteitä ja tapoja.

      Ylimmissä luokissa on hyväksyttävää päihdyttää itsensä hyvässä seurassa ja arvokkailla juomilla, jotka tarjoillaan kauniista ja hintavista lasiastioista. Päihtymystä ei myöskään ole suotavaa osoittaa julkisesti liian ilmeisellä tavalla, kuten horjahtavalla askeleella.

      Yhteiskuntaluokkien keskivaiheilla juomia valikoidaan ja halvimpiakin voidaan käyttää, kunhan naapurit eivät ole katsomassa. Kalleimpien juomien käyttämistä naapurien nähden voidaan pitää hienosteluna, mikä luonnollisesti aiheuttaa paheksuntaa ja kateutta. Juopumuksensa voi osoittaa, mutta rajoitetusti. Horjuva askel ei haittaa, mutta kaatuileminen ja julkisella paikalla oksentaminen ja sammuminen ovat osoitus huonoista tavoista.

      Alimmissa yhteiskuntaluokissa on lähimyymälän ja Alkon valikoima rajoittamattomasti käytössä. Tosin keskihintaista kalliimpien tuotteiden käyttämistä pidetään tuhlauksena, mitä yleisesti paheksutaan. On turha yrittää lainata naapurilta rahaa, jos tämä tietää sen menevän konjakin ostamiseen tai edes jaloviinan, jos etiketissä on enemmän kuin yksi tähti.

      Alimmissa yhteiskuntaluokissa ei juopumuksen osoittamiselle ole samanlaisia rajoituksia kuin keski- tai yläluokassa. Kukin voi vapaasti örveltää julkisesti. Olisi oikeastaan paheksuttavaa juopotella salaa. Yleisesti uskotaan, että hyvä känni menee hukkaan (tuhlausta), jos kukaan ei sitä näe.

      Liköörit kuuluvat alkoholijuomiin, joita nauttimalla yritetään viestittää, että sitä käytetään muussa kuin päihtymistarkoituksessa. Ikään kuin jonkun mielestä siirapiksi sokeroidun alkoholin juominen olisi nautinto pelkän makuelämyksen vuoksi. On selvää, ettei ainakaan alimmissa yhteiskuntaluokissa hienostella arkipäiväisillä asioilla, kuten alkoholilla ja päihtymisen halulla.

      Jopa keskiluokassa pidettäisiin liköörin juomista hienosteluna, mikä saisi aikaiseksi paheksuvaa tuhahtelua.

      Likööri on siten ainoastaan hienostelevien kermaperseiden hinttarijuoma, koska yhteiskuntaluokkaan katsomatta, oikeat miehet eivät siihen sotkuun järjissä ollessaan ikinä koskisi.

      • Tässä taloudessa juotiin vklp likööriä. Taitaa vieläkin olla joku jämäpullo hyllyssä


      • Es.overdose

        Oliko sulla yläkerran asukkaits kylässä? Mä join vaan eeässää.


      • Hauka.ehdoittaa
        sauna_timppa kirjoitti:

        Tässä taloudessa juotiin vklp likööriä. Taitaa vieläkin olla joku jämäpullo hyllyssä

        Käytä sitä kaupanvälineenä. Annat pullon kylmikselle jos hän imuroi teillä ja tekee jtn muuta.


      • Es.overdose kirjoitti:

        Oliko sulla yläkerran asukkaits kylässä? Mä join vaan eeässää.

        Ei ollut kun maikkulasta ja seinäjoelta


    • jfdfgfgdfgxgsdgdg

      Minä tallensin koko ketjun talteen.

      • Homon.muistitikku

        Tissu siis tallensi typerän viestiketjunsa. Kuka yllättyi?


      • Hahahahahhahahaa

        Hienoa vittuilua ja minä sen tallensin


      • Voihan.LOL
        Hahahahahhahahaa kirjoitti:

        Hienoa vittuilua ja minä sen tallensin

        Lääkintämestari tarjosi hienon kielikuvan tissusta hampaattomana homona kurkistelemassa vessanpöntöstä.


    • Pösilööööoo

      Älä tissu rääkkäää niitä

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe