Sisko kiihottaa

Veli93

Siskoni on erittäin seksikäs ja haluisinkin nussia häntä. Miten voisin vihjailla hänelle asiasta? Vieraillessani hänen luonaan hän kyllä usein tuntuu vihjailevan että haluaisi harrastaa seksiä kanssani. Tai sitten kuvittelen vaan. Eli hän odottaa usein alusvaatteet yllä ja menemmekin olohuoneeseen sohvalle istumaan. Hän tulee usein aivan kiinni minuun. Hän myös pitää e-pillereitään näkyvissä.

18

3236

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuhaKempeleeltä

      Eli olet meidän lahkoomme kuuluva? Silloin kaikki insestijutut on sallittuja ja osa lahkoamme

    • Oireet ovat aivan selvät. Siskosi vain toivoo ja odottaa, että sinä tekisit aloitteen. Rohkeutta!

      Jos et saa sanaa suustasi, ryhdy yksinkertaisesti hyväilemään siskoasi. Voit aloittaa varovasti. Hyväile hänen kaulaansa, hyväile hartioita, hyväile vittua ensin vaatteen päältä, sitten alta. Jos siskosi estelee, pyydä anteeksi ja sano, että hän on niin kiihottava, että sinun oli pakko hyväillä. Vaikka hän kieltäytyisi, hän ei pane pahakseen, sillä hän tuntee olevansa nainen.

      Todennäköisesti hän ei kuitenkaan kieltäydy. E-pilleritkin ovat vihjeenä siitä, että voit panna paljaalla kyrvällä hänen kosteaa ja kiihottunutta sulovittuaan.

      Onnea teille! :-)

      • tosietovaa

        Juuri näin nämä lessut tekee nai toisiaan ku kiimaset kanit isä tyttäriä pojat siskojaan roviolla pitäisi koko hullujen lahko polttaa


    • Siskolle terveisiä!

    • ToimiNopeasti

      Käy huoletta kimppuun vaan.

      Kun hän seuraavan kerran istuu viereesi, niin tartut tisseihin ja puristelet estoitta.
      Pyri nyhtämään rintsikat alas, jolloin hän varmaan huomaa sinun olevan tosissasti.
      Jos siskollasi on ollut aikomus antaa sinulle, niin hän ei varmaan nosta meteliä vaikka kourit hänen tissejään siinä hetkessä.

      Jos koko tilanne on väärinkäsitys, niin suomennat hänelle hänen vihjailevasta alusvaatepukeutumisesta ja tarjoudut kiinnittämään rintsikoiden hakasen selän takaa - paina kuitenkin kovettunut kullisi hänen pakaraa vasten ...

      • Hei nimimerkki dffftt!

        Onko kyseinen kikka sinun tapasi viimeistellä kumppanin nautinto aktin päätteeksi vai miksi moista kikkaa suosittelet? Varsin kyseenalaiselta toiminnalta vaikuttaa, mutta jokaisella on mieltymyksensä. Olisit ihmeessä antanut kunnolliset ohjeet tämän varmasti rikkaan mielikuvituksen synnyttämän tempauksen suorittamiseen. Millaista kauhaa tulisi suosia tai kumpi puoli edellä löylykauha tulisi anukseen survoa? Tykkäätkö sinä olla vain se osapuoli, joka työntelee kauhaa toisen anaaliin vai tykkäätkö myös itse saada kauhaa? Odotan innolla tyhjentävää ja tarkoin mietittyä vastaustasi, joka ylväästi kunnioittaa kirjoittamisen perussääntöjä ja täyttää asiallisuuden kriteerit. Siihen asti, oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki dffftt!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • mieli-sairaala
        Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki dffftt!

        Onko kyseinen kikka sinun tapasi viimeistellä kumppanin nautinto aktin päätteeksi vai miksi moista kikkaa suosittelet? Varsin kyseenalaiselta toiminnalta vaikuttaa, mutta jokaisella on mieltymyksensä. Olisit ihmeessä antanut kunnolliset ohjeet tämän varmasti rikkaan mielikuvituksen synnyttämän tempauksen suorittamiseen. Millaista kauhaa tulisi suosia tai kumpi puoli edellä löylykauha tulisi anukseen survoa? Tykkäätkö sinä olla vain se osapuoli, joka työntelee kauhaa toisen anaaliin vai tykkäätkö myös itse saada kauhaa? Odotan innolla tyhjentävää ja tarkoin mietittyä vastaustasi, joka ylväästi kunnioittaa kirjoittamisen perussääntöjä ja täyttää asiallisuuden kriteerit. Siihen asti, oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki dffftt!

        PS: Voimia ja jaksamista!

        Merlin kuinka pitkä on lomasi laitoksesta?


      • mieli-sairaala kirjoitti:

        Merlin kuinka pitkä on lomasi laitoksesta?

        Hei nimimerkki mieli-sairaala!

        Oletan kysymyksesi olevan minulle suunnattu. En ikävä kyllä osaa vastata siihen, sillä se on epäselvä. Millaista laitosta meinaat? Mitä tarkoitat lomalla? Nimimerkkisi viittaa siihen, että sinulla on ollut mielenterveydellisiä ongelmia. Hyvä tosin jos olet uskaltanut hakea apua ongelmiisi ja päässyt hoitoon. Monet purkavat pahan olonsa kiukutellen internettiin, mutta hienoa jos et ole antautunut moiseen typeryyteen vaan rohkeasti matkannut kohti totuutta, omat heikkoutesi ja kipupisteesi kohdaten sekä totuuden myöntäen.

        Pohdiskele tovi ja muotoile sen jälkeen asialliseen muotoon se, mitä haluat minulle sanoa, niin palataan asiaan. On toki miellyttävää huomata kuinka olet selvästi mielissäsi tekstistäni ja haluat antaa palautetta, mutta en valitettavasti tällä hetkellä voi muuta kuin suositella ottamaan yhteyttä selkeämmin. Sen jälkeen olen varsin innokas keskustelemaan kanssasi ja kykyni mukaan vastailemaan kaikkiin minua koskeviin mieltäsi kalvaviin kysymyksiin. Siihen asti, oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki mieli-sairaala!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • vtfffff
        Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki mieli-sairaala!

        Oletan kysymyksesi olevan minulle suunnattu. En ikävä kyllä osaa vastata siihen, sillä se on epäselvä. Millaista laitosta meinaat? Mitä tarkoitat lomalla? Nimimerkkisi viittaa siihen, että sinulla on ollut mielenterveydellisiä ongelmia. Hyvä tosin jos olet uskaltanut hakea apua ongelmiisi ja päässyt hoitoon. Monet purkavat pahan olonsa kiukutellen internettiin, mutta hienoa jos et ole antautunut moiseen typeryyteen vaan rohkeasti matkannut kohti totuutta, omat heikkoutesi ja kipupisteesi kohdaten sekä totuuden myöntäen.

        Pohdiskele tovi ja muotoile sen jälkeen asialliseen muotoon se, mitä haluat minulle sanoa, niin palataan asiaan. On toki miellyttävää huomata kuinka olet selvästi mielissäsi tekstistäni ja haluat antaa palautetta, mutta en valitettavasti tällä hetkellä voi muuta kuin suositella ottamaan yhteyttä selkeämmin. Sen jälkeen olen varsin innokas keskustelemaan kanssasi ja kykyni mukaan vastailemaan kaikkiin minua koskeviin mieltäsi kalvaviin kysymyksiin. Siihen asti, oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki mieli-sairaala!

        PS: Voimia ja jaksamista!

        eikun löylykauha perseeseen:O)


    • Familyaffair

      Tottakai hän haluaa sinua,sillä hänellä on aikuisen naisen tarpeet ja kukapa olisikaan parempi ja turvallisempi seksikumppani kuin oma veli,jos muutenkin välit ovat kunnossa.Seksi sisaruksen kanssa on toiseksi parasta ; )
      Nauttikaa toisistanne.

      • huuuuuhaaaa

        Työnnä löylykauha perseesees ja nautiskele siitä saatanan lestadiolaisrunkkari


      • ErittäinKyllästynyt

        Ai että sinä olet fiksu ja filmaattinen! Ihanko itse osasit suoltaa näppikseltä tuota vai auttoiko äitisi kirjoittamaan, no löylykauha tietenkin syvällä sinun hanurissasi.

        Tee tälle palstalle ja ihmiskunnalle erittäin suuri palvelus; mene alkoon, osta pullo viinaa ja juo se. Sen jälkeen mene kävelemään heikoille jäille....


      • buuuaaahaahahahah
        ErittäinKyllästynyt kirjoitti:

        Ai että sinä olet fiksu ja filmaattinen! Ihanko itse osasit suoltaa näppikseltä tuota vai auttoiko äitisi kirjoittamaan, no löylykauha tietenkin syvällä sinun hanurissasi.

        Tee tälle palstalle ja ihmiskunnalle erittäin suuri palvelus; mene alkoon, osta pullo viinaa ja juo se. Sen jälkeen mene kävelemään heikoille jäille....

        Tee palvelus tälle palstalle ja työnnä löylykauha perseesees


    • siitinsonni

      Haluatko sä panna siskoasi suoleen? Imisitkö siltä suolikaasujen suhahduksia pepusta?

    • sairasolet

      Hoitoon kehottaisin

    • Jos mä oisin aloittaja, olisin pannut jo siskoani, pervo kun olen....

    • Mulla ei ole siskoa, joudun panemaan muitten.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe