MISTÄ AUKAISEN VOLVO V 50 NAVIGAATTORIN 05 VUOSI MALLI EN LÖYDÄ MISTÄÄN MITÄÄN NAPPIA. APU OLIS TARPEEN KIITOS ETU KÄTEEN.
NAVIN AUKAISU???????????
7
141
Vastaukset
- 1900
katso ohjekirjasta vai onko tuontivehje missä sian saksa kirja
- Muleioovolvoo
Mä avasin takistani kaikki napit, mut ei tulle navigaattoria näkyville???
- napinaaaa
Se täytyy päivitellä uutempaa versioon jollain tikulla sanoi naapurin yhää
oli kuulema pajukepeillä toyosa virponut nii oli kiinan murretta kuulunu koko
ajan kun oven avaa ja isoon ääneen. - seeinäyjo
Ei niis kaikis edes oo mitää navigaattoria, täytyy olla ruksattu(navi=x) jo ostaessa.
- 1900
saksan tuonti peleissä aika yleinen
- ovlovvv
viiskymppisessä on hyvä olla navi, että osaa suunnistaa siniselle korjattavaksi..
- OHO1000MENI
Vai on korjaamo onni VOLOVO TÄYDTYÖLLISTÄJÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118