3.3 syntyneitä, onko heitä?

pippuri-69

en oo ainakkaan huomannu et tääl ois äskettäin ollu 3.maaliskuuta syntyneitä. uskon aika lailla ite horoskooppeihin, sen verran noi päivähoroskoopit osuu kohdalleen. ite oon just niin kalat ku vaan olla jo voi. ja haluisinkin kokemuksii omaavilta, kuka olisi se oikea kaloille, horoskoopiltaan. laittakaa kokemuksianne tuleen, niitä odotellen...

7

2361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat-63

      oon syntynyt 3.3. ja oon kyllä kans aika perinteinen kalat, tosin välillä vois kyllä sanoo et "haikala". Mulla kyllä tuo nouseva merkki (jousimies)tekee tällä hetkellä levottomuutta jota on ollut ilmassa jo syksystä lähtien. Muutenkin kevättä kohden levottomuus lisääntyy ja alkaa liikehdintä.

      • pippuri-69

        kiva kun löytyi samana päivänä ja vieläpä samana vuonna syntynyt! mä kilistän sulle ku 36v. tulee mittariin. mä oon sit aika samanlainen ku säkin. mun levottomuus- ja unettomuus alkaa joka syksy viim. syyskuussa ja sitä kestää aina siihen asti ku kelloja siirretään. kevät fiilis iskee aina synttäreitten aikaan, silloin aurinko jo pilkistelee ja linnut laulaa. tuon huomaan joka kevät ihan samoihin aikoihin. mä oon kesäihminen ja talvet on yhtä tuskaa mulle. taistelu masennusta vastaan oli rankkaa, tää vuoden alku on ollut jo helpompaa. tai toikin on vähän kakspiippunen juttu.parhaillaan syksyn aiheuttama stressi otti musta voiton ja nyt pikkuhiljaa kohennellaan oloa. sitä ei taas itsekkään huomannut missä mentiin, ennenku elimistö alkoi varotteleen. ois kiva tietää sust enemmänki, laita postii ja vaik osoitetta ni voidaa vaihta kuulumisii. mukavaa kevään odottelua ja aurinkoisia kevätpäiviä!


      • kalat-63
        pippuri-69 kirjoitti:

        kiva kun löytyi samana päivänä ja vieläpä samana vuonna syntynyt! mä kilistän sulle ku 36v. tulee mittariin. mä oon sit aika samanlainen ku säkin. mun levottomuus- ja unettomuus alkaa joka syksy viim. syyskuussa ja sitä kestää aina siihen asti ku kelloja siirretään. kevät fiilis iskee aina synttäreitten aikaan, silloin aurinko jo pilkistelee ja linnut laulaa. tuon huomaan joka kevät ihan samoihin aikoihin. mä oon kesäihminen ja talvet on yhtä tuskaa mulle. taistelu masennusta vastaan oli rankkaa, tää vuoden alku on ollut jo helpompaa. tai toikin on vähän kakspiippunen juttu.parhaillaan syksyn aiheuttama stressi otti musta voiton ja nyt pikkuhiljaa kohennellaan oloa. sitä ei taas itsekkään huomannut missä mentiin, ennenku elimistö alkoi varotteleen. ois kiva tietää sust enemmänki, laita postii ja vaik osoitetta ni voidaa vaihta kuulumisii. mukavaa kevään odottelua ja aurinkoisia kevätpäiviä!

        Kyselit aikasemmin merkkien sopivuudesta ja itsellä kummakyllä jousimiehet on aina näytellyt suurta osaa mun elämässä. Kaikki pitkät seurustelusuhteet on ollut jousimiehen kanssa. Ehkä se kun kummatkin ollaan levottomia ja huumorintaju on samanlaista. Herkkiä nekin on ja saa kyllä tehdä töitäkin suhteen eteen.Helppoa se ei aina ole. Hyvää päivänjatkoa ja kevättä myös sinulle, toivottavasti se aurinko alkas pian pilkistelemään.


    • kalanainen

      Olen kalat vuodelta -58, tyypillinen romanttinen,haaveilija. En tykkää olla lörppien seurassa. Mieheni on oinas ja yhdessä olemme olleet jo lähes 28 vuotta hyvinä ja huonoina päivinä.

      • pippuri-69

        hurrrrjan paljon onnea kaikille kaloille! erityisesti sinulle 3.3.-63 syntynyt!!!! me juhlitaan jo torstaina. samoin myös sulle kalat-58 ja tietty onnittelut myös pikkusiskolleni, joka täyttää 35 wee 18.3


    • vaakaliini

      Onhan toki---3.3 on myös mieheni syntynyt!
      Yllättävää! Sillä aikoinaan kun vielä sinkkuilin, niin päätin, että en VARMASTI mene kala ihmisen kanssa naimisiin,tai siis, että olin kokenut kala ihmiset -- rasittaviksi.
      Mutta rakkaitahan nuo on....tuo minun fisuliini.
      Ai miksi kala oli niin rasittava---meissä kaloissa ja vaaoissa on samoja piirteitä--liiallinen herkkyys. Romanttisuus on yhteistä--mutta se ei ole rasittavaa.
      Ja meren syvyyksiin tipahtaminen aika ajoittain. Sieltä sitä on sitten kaivaminen taas takaisin tähän hetkeen piristymään.
      Fisut luiskahtavat käsistä. Juuri kun luulet että tunnet ne -- se onkin harhaa vaan.
      Mutta myöh.onnittelut kaikille 3.3. syntyneille.

    • Anonyymi

      Täällä 3.3.63 syntyny jannu 😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe