Tämän päevän Itukassa on juttua kaapunnin uimahallista. Jotta pitäskö anttoo olla entisessä paekassa ja remontoejja vae pitäskö siirttee hotellin yhtteötteen. Mitteepä mieltä ootta kaapuntilaeset? Kumpiko vaehtoehto oes parempi vae joottaako koko halli lopettoo? Se ku ee kuulema kuulu ies kaapunnin laksiätteissii menoloehe:D Riittääkö ku jokkaene kynnellekykenevä kääp kesällä järvessä ja tekköö talavella avannon jossa pulikoep:DXD
Mitteepä mieltä ootta uimahallista?
8
202
Vastaukset
- sanaa_muunnoksesta
Usein olen roikkunut uimahallin naruissa.
- Uimariko
Jos tehdään kokonaan uus halli hotellin yhteyteen niin se on parempi, mutta entinen on paremmalla paikalla, tekisivät nyt kerralla viimesen päälle kun se on taas 50v käytössä, ihmettelen tanhuvaaraa että urheiluopisto eikä hyppytorneja, väitän että jos kaikki tehdään viimeisen päälle maksaa se ittensä myös takaisin jossain muodossa.
- RRRrrantti
Uikhaa järvessä. Vaekka Kyröön salamessa. Se o aaki myös talavella.
- ndnskoop
Mie puhun savvoo myös. Ossoon viäntee ja kiäntee ja kuullosttaa vittumaisen juntille. Halluisin oppija kirjakieltä.
- Sinä_Pia
tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:
Et huasta puhasta savvoo ku sanot mie:DXD Mitä lie karjalan sekotusta:DXDXD
teet itsesi naurunalaiseksi kerta toisensa jälkeen.
Sinä_Pia kirjoitti:
teet itsesi naurunalaiseksi kerta toisensa jälkeen.
Katohhan niät:DXD Raskittaja on uamuhommiissaasa tiällä! Määhhän syömmää uamupalas ja ota päeväliäkkees ja mää sittä jatkammaa vielä unias:DXDXDXD
- ihmejunttikieltä
Mitä tarkoittavat "yhtteötte" ja "laksiätte", tai jotain sinnepäin?
Onko kyseessä joku kaapu-uintitapahtuma, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745