'Minulla on Avensis Sedan 2.0 vm 2006. Ostaessa aikanaan siinä vilkkui kuskin puolella ikkunan edessä (siinä on lasipallukka) punainen valo. Se sammui joskus ja mainitsin siitä merkkihuollossa. Sanoi että ei eitä tarvitse mutta oli kuin ei olisi tiennyt mikä valo se oli. Kertokaa minulle naiskuskille mikä valo se oli ja tarvitaanko sitä. Minusta se oli kiva kun se välkkyi kun auto oli pysäköitynä. Luulin että se on joku varkakuden estojuttu. Kiitos vastauksesta.'
- Laitoin tämän kysymyksen päivällä mutta yksijkään näistä 'automiehistä' ei kykene vastaamaan. Eikö kenelläkään ole 2006 Avesista???
No eikö ole Avensis miehiä paikalla
9
332
Vastaukset
- Eioleavensismiehiä
Avensis miehiä? Tojoja ostaa seniilit vaarit ja peräkammarinpojat eli tojoterot, joten sun pitää muotoilla kysymys uudestaan. Olen aina pitänyt naisia fiksuina, mutta teilläkin näemmä osa haluaa samaistua näihin teroihin.
- Tero.toteaa
Todennäköisesti varashälytin. Sen voi saada selville kun jäät auton sisään, lukitset ovet ja liikut sisällä jonkin verran. Jos alkaa ulvoa, se on sitä! Voi olla myös merkki ajonestolaitteen aktivoitumisesta, joka on normaalia.
- varkaille
Ilmoittaa että auto on lukittu, ja siinä on ajonesto. Ilmoittaa tyhmemmällekkin varkaalle, ettei tätä autoa kannata yrittää varastaa.
- Ajonestoturha
On aika epätodennäköinen Varkauden kohde. Ei kukaan Avea ottaisi vaikka olis ovet auki ja avaimet virtalukossa.
- Ttoyota
Kyseessä ei ole varashälytin vaan käynnistykseneston merkkivalo, auto käynnistyy vain omilla koodatuilla avaimilla.
- 5115
Se on terroristin asentama aikapommi, joka tikittää. Ei vaines, vaan ajoneston merkkivalo, joka kytkeytyy, kun avaimen ottaa pois virtalukosta.
- Naiskuski
Kiitokset kaikille vastauksista. Voin ilmoittaa tietämättömälle merkkihuollolle mikä se on ja että sieltä on lamppu rikki. Hassua kun merkkihuollossa ei tiedetä mikä se on.
- ledveijo
Se on ledi eikä lamppu, muuten olis akku aamulla tyhjänä!
- 5115
Jos huollossa ei tiedetä mistä on kysymys, sitten kannattaa kyllä vaihtaa huoltopaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779