Asiani ei oikeastaan tänne kuulu, mutta traktorimiehet on monitaito osaavia, joten kysytään. GRUNDFOS SEG Jätevesipumppuun pitäisi vaihtaa uudet tiivisteet kun öljyn sekaan pääsee vettä. Ohjeita ei tunnu saavan mistään, joten neuvoja tulemaan. Jos joku on yrittänyt itse vaihtaa tiivisteet ja epäonnistunut, niin tällainenkin kommentti on arvokas. KIITOS
Jätevesipumppumppu??
8
200
Vastaukset
- Kustaa_Lokasalo
Kuinka vanha tuo pumppus on, nimittäin takuuseen on korjattu 2vuodenkin vanhoja pumppuja ? Ja vanhempiakin.
- Vesiperät
On ikää jo 9,5 vuotta, ei kannata yrittää enään takuuseen. Kiitos kuitenkin.
- Kustaa_Lokasalo
Oletan,että se on pystykiskoissa ja ketjulla ylösnostettavissa. Olikohan sähköjohto pikaliittimellä mutterilla. Nosta ylös ja irroita johdostaan ja käy sen kanssa huollossa. Ei se sen vaikeampaa ole. Kattoin tuosta manuaalista, että löytyy 15 eri osoitetta eri puolilla,joissa voi sen kanssa käydä. Polar 1000, näyttää tuo mun pumpun tyyppi olevan.
- Menovesi
GRUNDFOS pumpuissa ei kannata sähköjohtoa irrottaa ellei se ole vaurioitunut. Jos irrotat johdon, niin pumppu tulee takaisin uudella johdolla, sillä huolto ei anna tätä toimenpidettä tehdä itse, ja tulee vain lisäkustannuksia. Kyseisessä syöttöjohdossa on 7 johdinta sisällä, ja johdot on numeroitu.
- Pumppuja
Noilla sanoilla "Grunfos seg jätevesipumppu" löytyy internetistä ihan laadukas video miten pumppu hajotetaan osiin ja vaihdetaan osat. Aika monta työvaihetta mutta selkeä esitys.
- Vesiperät
Laita hyvä m ies linkki tänne, niin minäkin katson miten homma menee. Kiitos
- Grundfos.seg
Yksi paikka ainakin, jos nyt kyseessä on edes sama laite.
Www.landen.fi ja sieltä LVI, Pumput ja tarvikkeet, Uppopumput, porakaivotarvikkeet. REPIJÄPUMPPU GRUNDFOS SEG.40.15.2.50B 3-V. Siitä alareunaan, Lataa pdf tiedosto. Videot kolme kpl, joista alimmassa pumpun osien irroitus.
- Vesiperät
Terve.
Nyt asia on täysin selvä, minulla on juuri tuo pumppu. Jos olisi vain mahdollista, niin tarjoaisin Sinulle ryypyn, oli niin arvokas tieto.
Totta on, jos ongelmia, niin traktorimiehet neuvoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984