Mitenkä 16-18v pojat ilmaisevat yleensä ihastumistaan/kiinostumistaan tyttöjä kohtaan?
Haluaisin asiallisia vastauksia.
Ihastuksen/ kiinostuksen merkkejä?
14
266
Vastaukset
EN MÄ TIEDÄ
- HOMOJENHOMO
JOSKUS NE SILLEEN KIIHOTTUU EN OSAA SELITTÄÄÄ
En ole tietoinen kyseisen prosessin vaiheista.
- lhjjk
Ei ilmaise.
emt
- kohta19v
riippuu ihan pojasta, osa ilmaisee hyvin selvästi flirttailemalla jne. mutta useimmat ilmaisevat ihastuksensa vaan ystävilleen jos niillekkään. pelkästä puhumisesta ei kannata innostua, itellä on paljon poika puolisia kavereita jotka puhuu usein mutta todellakin vain kaverina. jos on pokkaa niin kysy
- Lukiolainen18
Riippuu aika pitkälti pojasta, miten reagoi ja mahdollisesti näyttää kiinnostumistaan. Itse olen 18v ja kiinnostunut yhdestä vuotta nuoremmasta tytöstä. Hän katselee minua oppituntien aikana useasti, mutta itse en vain pysty katsomaan jatkuvasti ja hymyilemään. Mulla naama kokoajan peruslukemilla, oli se tyttö lähistöllä tai ei. Kyse ei ole kiinnostuksen puutteesta vaan siitä, että itsellä suhteellisen huonoja kokemuksia taustalla. Eli joo, riippuu aivan henkilöstä tämä.
- rohkeastinytvainjutulle
Usea tyttö varmaa tos vaihees aattelis ett sä et oo yhtää kiinnostunu tai sit ett oot tosi ujo. Kannattaa vaa rohkeesti tehä alotetta jos oikeesti teist vois tullaki jotai. Pojan se alote aina täytyy tehdä. Ei nainen kanna miestä auringonlaskus. Mies on se joka kosii.
Ei kannat hukata mahdollisuuksiaan, voi olla ettei tule toista. Mene vain puhumaan hänelle.
Onnea!- Lukiolainen18
rohkeastinytvainjutulle kirjoitti:
Usea tyttö varmaa tos vaihees aattelis ett sä et oo yhtää kiinnostunu tai sit ett oot tosi ujo. Kannattaa vaa rohkeesti tehä alotetta jos oikeesti teist vois tullaki jotai. Pojan se alote aina täytyy tehdä. Ei nainen kanna miestä auringonlaskus. Mies on se joka kosii.
Minä en ole tolla "pojan täytyy tehdä aloite" ajatuksella liikkeellä. Aivan hölynpölyä ja juontaa juurensa menneisyydestä.
Eikä minulla ole kiire "tehdä aloitetta". Ensinnäkin kun yhden kerran ilmaisin kiinnostukseni, palkinnoksi tulin nolatuksi... Tämä joka minut nolasi, katsoi minua useasti koulussa, seurasi välitunnilla ja lopulta tuli ihan itse puhumaan minulle. Ja tämä johti siihen, että kun sanoin olevani kiinnostunut, saivat kaikki siitä tietää. Että tällästä... Tämä on syy sille miksi olen niin varovainen tämän asian kanssa. - oonihan13
Hah en oo kyll mikää mummeli oon 13v tyttö:D Riippuu se kyll sun ulkonäöstäki. Jos oot hyvännäköne nii sit varmaa on myös vientiä. Riippuu se kyll aika pitkälti siitäki. Jos ei oo hyvännäköne nii tuskin se "oikea" noi vaa siihe nenän eteen töllähtää.
- Lukiolainen18
oonihan13 kirjoitti:
Hah en oo kyll mikää mummeli oon 13v tyttö:D Riippuu se kyll sun ulkonäöstäki. Jos oot hyvännäköne nii sit varmaa on myös vientiä. Riippuu se kyll aika pitkälti siitäki. Jos ei oo hyvännäköne nii tuskin se "oikea" noi vaa siihe nenän eteen töllähtää.
Väitinkö että olisit mummeli? En. Sanoin vain, että toi "pojan täytyy tehdä aloite" on täyttä roskaa. Sama kuin väittäisin, että: "nainen kuuluu keittiöön". Onko näin? Ei ole. Ja sehän nyt on päivänselvää että hyvännäkösillä riittää vientiä. Enkä odota kenenkään nenän eteen töllähtävän, mulla vaan ei ole kiire näiden asioiden kanssa.
- eijaksaalkaaväittelee
jos ei oo kiire hyvä niin
- einiistäselvääota
On tosi vaikea sanoa mitään kyllä noista kakslahkeisista...
Yks poika tuijotti paljon silmiin, pyrki saamaan huomiotani kun hän oli kaveriporukassaan ja pyrki kokoajan tosi lähelle ja kun tein aloitteen, niin hän ei reakoinut siihen mitenkään.... mutta tuijottelee vieläkin ja pyrkii vielä enemmän olemaan lähelläni...
Ei niistä selvää ota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335274- 743302
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092664- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo201428Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281243