Ryanair-sivuilta ei onnistu varata matkaa

RaijanSivut

Yritin Ryanair-sivuilta varata matkaa Tampere - Budapest 2.4.17 mutta en onnistu. Teenkö tosiaan jotakin väärin, vai eikö sivut toimi???

8

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkalailainen

Nyt ainakin toimivat. Huomasitko valita, minkä hintaisen lennon otat? Ilman tätä valintaa, et pääse jatkamaan varausta.

• Kiukkuinen

Lipun tulostus ei onnistunut Bremenistä. 55e menee. Maksan visalla ja teen reklamaation.

• Asioita_seurannut

Mitä hyötyä on tulostaa lippu Bremenissä 55 eurolla? Eiköhän se halvemmallakin onnistuisi.

• Kiukkuinen

Siis olen maksanut matkan jo kotimaassa. Sain tilausvahvistuksen. Mutta itse lentolipun tulostaminen ei onnistunut niiden sivuilta ei sitten millään. Ne ilmoittivat, että se pitää tulostaa itse. Muuten joutuumaksamaan 55 e. Ryanairin lippua ei voi tulostaa itse automaatista.

• Mobiili

Ennemmin maksaa 55€ kuin että lataa Ryanair appsin puhelimeen ja pitää sen mobiiliboarding passin siellä tallesssa? Ja jos nyt on niin onneton tilanne että sitä älypuhelinta ei omista niin nappaa kuvan siitä boarding passin viivakoodista ja esittää kuvan portilla lukijaan.

• Kiukkuinen

Ryanair ilmoitti että boarding passi pitää tulostaa. Muuten he perivät 55 e. Mutta sivut eivät auenneet. Monesti yritti hotellin virkailijatkin. Ja Ryanairin lipuntulostus automaattia ei ole kentällä. Lennot on maksettu jo heti varauksenteon jälkeen. Tilausvahvistus tullut. Kaikki tehtiin ohjeiden mukaan.

• kätevää

Boarding passia ei tarvitse tulostaa, riittää että sen näyttää puhelinsovelluksesta.

• Mobiili

Ei tarvitse mitään printtiä tulostaa, ei lentolipusta, eikä boarding passista jos sulla on älypuhelin. Sieltä ne kaikki tiedot löytyy Ryanair appista. Lataat sen appsin, teet lähtöselvityksen siinä appsissa, menet Ryanair baggage droppiin BRE ja annat tiskillä passin. Jos sulla ei ole ruumaan menevää laukkua , menet suoraan turvaan ja portille , jossa koneeseen nousun yhteydessä vilautat kännykässä olevaa mobiili boarding passia. Kaikki tulosteet on nykyään niin vanhanaikaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      3991
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      168
      3915
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      15
      2998
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      21
      1411
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      42
      1100
    6. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      81
      1053
    7. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      114
      1053
    8. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      1020
    9. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      162
      979
    10. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      9
      921
    Aihe