Annatko kaiken anteeksi

mullanalla

Onko pakko hyväksyä kaikki päälle kaadettu loska.
Eikö sitä avuntarvetta huomaa kukaan.

Kuhmosta loppuu pian veronmaksajat.

19

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Surullista.

    • tkkkt

      "Onko pakko hyväksyä kaikki päälle kaadettu loska".
      "Eikö sitä avuntarvetta huomaa kukaan".
      "Kuhmosta loppuu pian veronmaksajat".

      Tarkenna hieman... Mitä loskaa tarkoitit, ja miten se vaikuttaa Kuhmon veronmaksajiin?

    • osuikooikeaan

      Viestin on luultavasti kirjoittanut työssä käyvä, joka saa joltain taholta paskaa niskaan. Johto tai työkaverit paskovat. Ei jaksa hakea apua. Odottaa että joku tajuaisi. Ei mullan alta veroja makseta. Onkohan noin? Tosi selvä viesti minusta mutta voin tulkita omien ajatusten kautta. On minussa selvänäkijänkin vikaa.

    • Valtiatarrr

      Ei missään nimessä alistua sellaiseen,.Takasi vaan samalla mitalla.Kellään ei ole oikeutta kävellä toisen yli.

    • Ulkokorealainen

      Kaikesta päätellen kuhmosta puuttuu hullujenhuone.

      • Rechard

        Heh heh se ois Kuhmolle kalliimpi paukku kun koululaitos , jos sielu on tullu myytyä pirulle, sitä ei ihminen voi selvittää enää.


      • Helläkätinen

        Pakkotyö olisi oikea lääke.


      • oikeavastauss

        Ampua kuula kalloon ja toivottaa helvettiin meneväksi, peli on pelattu niin ni joo .. minkäs sille voi.


    • FerkuSonni

      Jokaisella on herkät hetkensä.

    • nimieikoskaankatoa

      Eeva: Liki 79  000 suomalaismiestä kadonnut elämän ulkopuolelle.

      • Pyhäkoulunjopettaja

        Entä naista?


    • näitäloskaajiariittää

      Eronneissa homomiehissä esiintyy outoa käytöstä.
      Omat henkilökohtaiset asiat heillä tökkii.

      • Pyhäkoulunopettaja

        Entä sinunlaisella ? Taidat olla ongelma itsellesi ja muille.


      • näitäloskaajiariittää

        Tulen erittäin hyvin toimeen itseni kanssa ja nautin elämästä.
        Ei tarvitse kiukutella syyttömille ihmisille huonoa oloa niinkuin eronneet homomiehet.Eronneita homomiehiä ahdistaa,erotilanne on nöyryyttänyt,kylillä pitää liikkua nolona kun on niin vaikea sanoa,minä olen eronnut.
        Pentuja vielä kotona ja rahastakin puutetta.
        Tässä muutama maininta eronneen homomiehen elämästa jonka sivullinenkin on huomannut.
        Minä en kuulu tuohon joukkoon.


      • Lautailia

        No miksi sinä homoja parjaat ja vähättelet jos olet tyytyväinen elämääsi,jos olet oikeasti,et sinä välittäisi tekipä nuo mitä tahansa.,Sulla on narsistisia piirteitä.Homomies herättää siis epävarmoissa miehissä alitajuista pelkoa ja häpeää. Häpeän taustalla taas on pelko yhteisön tai lauman ulkopuolelle sulkemisesta, mikä lienee yksi ihmisen alkukantaisimmista peloista. ..


      • näitäloskaajiariittää

        Ei se nyt noin mene,eronneet homomiehet saa tehdä mitä tahansa.Loan heittämisessä ei ole mitään puolustettavaa.
        Henkilökohtaiset ongelmat(kamppailevat eroasian kanssa),kiukkua,pahaa oloa ei pidä purkaa syyttömiin sivullisiin ihmisiin.
        Lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä.
        Ei se minusta tee narsistia jos minä sivusta seuranneena tuon asian täällä julki(olen satavarma,ne eronneen homomiehen ongelmat eivät minuun tartu.Saa pitää omanaan).
        Homot eivät ole minulle ongelma,en pelkää enkä häpeä.


    • Oritti

      Hirtttolava ja kirstukoulutus kuhmoon,on ainakin puusta rakennettu.

      • Tyhjäänvaan

        Niin ja paksua lankkua ettei heti ensimmäisen lapiollisen jälkeen mullat ole silmillä..


    • Malka

      Meidän pitää olla suvaisevaisia toisia kohtaan, yrittää sovitellen puhua ja ei lisätä kenenkään henkistä taakkaa.Jokaisella on joskus vaikeaa, on sairautta ja muuta ongelmaa elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe