Kissa mukana vaelluksella

Kulkukollikko

Onko kenelläkään kokemuksia kissan mukaanotosta vaellukselle?

8

1836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaonjotullut

nelijalkane kulkee paremmin kun kaksjalkanen.

• Kulkukolliko

Kantoiko itse omat ruokansa. Yleensä kissat ovat sen verran viisaita, että jättävät työt ihmisille.

• CanisLupusFamiliaris

Jos elikko on tottunut ulkoilutukseen valjaissa niin miksipä ei. Tosin kissa ei ole ihan yhtä hyvä talutettava kuin koira, varmaan sotkeutuu varpuihin enemmän. Vaelluksella ei kissaa ole ollut meillä koskaan mukana, mutta 6 päivän kanoottileirillä oli kerran kissanpentu matkassa kahden koiran kanssa, hyvin pärjäsi.

• mjouui

Vaellus vain kissan jäljessä onnistuu vaikka aina kun menet kissan mukaan ulos. ei niinpäin että kissa kulkisi ihmisen mukana. On itsellä joskus yhden tai kahden yön retkellä ollut mukana- niin että on vain siinä retkikohteessa, ja kotiin. Mutta vaellus on koirille sopivampi laji.
      Kissa ei tosiaan kuljeta ruokaansa. Kissan joutuu kytkemään koko ajan. on pelko että ilves haistaa helpon saaliin. Kissa ei kävele komennosta! Kun se pelkää, se ei etene, ja vieraalla alueella se on yleensä peloissaan. Telttaan voi kissan toki totuttaa- ja sitä määräkohderetkeilyä harrastaa, esim ulkoilualueiden tulipaikoille.

• koiravaan
    • OnhanNiitäNähty

Joskus vuosia sitten tuli Nuortti-joen varressa vaellusreitillä vastaan pariskunta jolla oli katti mukana. Oli kuulemma hyvin tottunut matkustamaan loikomalla emäntänsä rinkan päällä. Hyvät kynnet kun on (siis sillä kissalla), niin ei helposti putoa.

• HelganMuistolle

Joskus 90-luvulla oli perheessämme Helga -niminen katti, joka kulki mukanamme päiväretkillä ts. marjastusreissuilla ja lyhyehköillä metsäretkillä. Ja erityisesti kalareissuilla. Yli yön retkiä ei tehty, mutta tuollaisilla 4-5 tunnin retkillä hän pysyi hyvin mukana.

• TuulaON

Meillä kulkee Reissukissa-Pessi kuuden koiran kanssa mukana :)
      Tarinaa Lapnmatkoistamme ja muustakin oheisen linkin alla.
      www.reissukissa-pessi.blogspot.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe