Olen lähdössä lähiviikkoina hiihtolomalle Lappiin.Joudun/pääsen lähtemään yksin,koska miehelläni on työkiireitä.Paikka on vielä auki,minne menisin.Mistä saisi tällainen simpsakka pikkurouva parhaiten seuraa?
Seuralaista
13
602
Vastaukset
- Lenkittä
Tule rukalle minäkin olen siellä 17-29.2 tavataan rukahovissa
- 21460
Tiedä vaikka tavataan...
- 21460
Zonessa
- 21460
Lähinnä kyselin muilta naisilta,millaisia kokemuksia heillä on.Mihin kannattaisi mennä?Eipä sitä tiedä vaikka tavattaisiin...
- 21456
Sama juttu minul,vaimoni ei vaan kerkee mukaan.Työnarkomaani.
- Kymppiviikolla
Leville
- 21460
Kiitos ihanasta yöseurasta.Ei tarvittu poronsarvia eikä löylykauhoja.Jatkoin matkaa pohjoista kohti.
- aaahahaaa
Buuaahaa peräkamari poika taas uneksii
- Arno_Poddikti
Tankatkaa rukan ääressä.
- Leila_Kei
Hei mä olen vasta tällä viikolla tulossa tuonne.Haluttais tulla muutenkin...
Viikolla 10 Levillä...
- Leila_Kei
Ruka kuiteski varattu.
- xffrttt
Löylykauha perseeseen ei ole varattu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3186874Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693976- 2083115
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242827- 741932
- 1461702
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101692Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891418