hei, millainen paikka tuo petosen keskusta olisi asua. Olen etsinyt asuntoa, no siellä olisi. Moni sanoo älä muuta sinne! Miksi ei, onko se rauhaton, vai mikä siellä kiikastaa. Onhan siellä kaikki palvelut lähellä ym.
Petonen peto en
19
396
Vastaukset
- iloinenpyöröläinen
Mainettaan parempi. Kaikki palvelut tosiaan lähellä, terveyskeskus, kirjasto, uimahalli, Lidli ja muut marketit sekä viinakauppa. Liikenneyhteydet hyvät, bussit kulkee keskustaan nopeasti ja moottoritielle pääsee sujuvasti omalla autolla. Saaristokaupunkiin verrattuna oikea kehityksen kehto.Jos siellä nyt joku vetää kaljaa Pyörönkaarella kesäpäivinä niin ei se ainakaan minua haittaa. Suvaitsevaisuutta.
- väestötiedekertoo
Tulevaisuudessa suurin vaara Pyörössä on joutua rollattorin yliajamaksi.
- Harjootusvaiee
Tilanne on varsin kriittinen. Kulttuurikehto, ravintola - paikka missä tietoja tasataan - Karhunpesä on suoritustilassa. Selkokielellä ilmaistuna mennyt Konkurssiin.
Nyt pähkäillään missä kriisiapua annettaisiin. Ihmisiä pyydetaan olemaan sisätiloissa, sulkemaan ikkunat. Tällä kanavalla ilmoitetaan kansalaisille jatkotoimenpiteistä.
Tämä EI ole harjoitus ! - alk.per.kirj
Kiitos näistä. Olihan siinä yksi oikeakin vastauskin. kiitos hänelle. Kai se on loppupelissä ite koettava, mutta jos oman hankkii siinä kannattaa harkita, jos alkaa heti kaduttamaan, ei hyvä. Ei oikein voi kokeilla. Sikshän minä vaan.
- Jynkänporvari
Petosen keskusta on tyhjä kuin neutronipommin jäljiltä. Ihmisiä ei näy, mutta rakennukset ovat pystyssä. Ajelin niillä kulmilla ja tajusin miksi. No siksi, että sinne ei ole mitään opasteita. Kolmasti eksyin sinne mennessä umpikujaan. Karhunpesäkin on tyhjentynyt sen vuoksi ja siksi, että kansan syvät rivit on jo juoneet itsensä henkihieveriin tai ainakin huonoon kuntoon. Asunnot tyhjenevät ja ehkäpä väestökin on tilastollisesti tervehtynyt. Huomioni on kiinnittynyt myös sotkuisiin hiuskuontaloihin. Partureilla, jos niitä siellä on, menee huonosti. Luulempa, että sinä voit nostaa Petosen sivistystasoa muuttamalla sinne.
Vae on se Petonennii tyhjentynnä:D Meekäpoeka kun siellä käv muutama vuos sitte, ni aeka vilikkaaltahan tuo vaekutti. Karhunpesässäe tul pistäävyttyvä:D Siellä näätti olovan enempi semmosta karvahattukanssoo:DXD Omistaja ee oekkeen näättännä tykkeevän ku otin vua yhen kaljan ja istun sejjäläkkeen kaverin kansa mittää tilloomata:DXDXD Sillon piätin jotta ol laetimmaenen kerta kun sinne piän pistän:DXDXDXD
- kot..ilo
no joo, eipä mittään, eihän siellä hälinää tarvii ollakaan, mutta palvelut säilyy jos ihmisiä on, luulisin. Ja mitä rollaattoreihin tulee, no hiljasta kyytiä se on. Se aika laaja tuo petosen alue kai? Et sopii monenlaista, ja näin se pitää kai ollakkin. Ikeakin lähellä, jos haluu sinne.
- polopl
Petonen.
Saunallinen kaksio rauhallisesta kerrostalosta vuokra 400 euroa/kk. S-market, K-supermarket 300m. , Lidl 500m ja uimahalli 400m.
Useita linja-auto vuoroja keskustaan.
Miksi muuttaisin?- Minäpävuan
Mitä kautta muka noi halvalla kämppä?? :o
- Peppurööri123
Montako kirvestä tullu jo ovesta? Asunu 2 päivää ni tullut jo 5 tappouhkausta naapureilta sekä ovesta on pari kirvestä tosiaa tullu jossa on lukenu '' MAKSA VELAT VITUN HOMO'' vaikka en kenellekkään ole velkaa..? Muuten todella leppoisaa seutua.
- SutOnTunnisted
Peppurööri123 kirjoitti:
Montako kirvestä tullu jo ovesta? Asunu 2 päivää ni tullut jo 5 tappouhkausta naapureilta sekä ovesta on pari kirvestä tosiaa tullu jossa on lukenu '' MAKSA VELAT VITUN HOMO'' vaikka en kenellekkään ole velkaa..? Muuten todella leppoisaa seutua.
Luulekksä saatanan nakinrunkkari voivas piiloutua velkojenmaksamiselta muuttamalla Petoselle?
- Jozokaappi
Petonen on syvältä niinkuin koko helkkarin Kuopion tuppukyläkin.
- Narsistit
Tuollaisten ihmisten onkin hyvä asua kaltaistensa seurassa jossain muualla.
- oletsitä
Narsistit kirjoitti:
Tuollaisten ihmisten onkin hyvä asua kaltaistensa seurassa jossain muualla.
kato peiliin,siinä sulla narsisti.Ja helvetin ruma vielä.
- nopeaaonasiointi
Petosen R-kioskin ympäristö on juoppojen linnoittama, ettei tahdo uskaltaa parkkeerata edes asiointia varten. Jos kerran kaljaa ja lonkeroa myydään ja kioskin ympärillä juodaan, hommatkaa edes wc. eikö R-kioskilla ole mitään velvollisuuksia? Luulisi olevan kuitenkin niin, että me ns. ei juopot asiakkaat tuomme kassaanne enempi rahaa kuin kioskin ympärillä olevat juopot, niin en tosin tiedä onko asia niin? Mutta kusihaisee, kulmilla, Ja poliisit ajelee vain ohi ja hymyilee, kaipa se on sitä valvontaa.
- Anonyymi
Näissä kaupunginosissa tehtiin eniten henkirikoksia ja niiden yrityksiä vuosina 2000-2020:
https://yle.fi/uutiset/3-11383347
Neljäntenä Petonen, Kuopio.
On täysin vastuutonta väittää, etteikö Petosella olisi mitään ongelmia. - Anonyymi
Tarkoitus katsella asuntoa sieltä .
Hyvät ja huonot puolet mielestäsi ? - Anonyymi
Eikö noita Petosella yöhurjastelijoita saa aisoihin? Äänet on sitä luokkaa ettei varmaan nukuta. En ole tehnyt mitään pahaa teille päristelijät, joten please, antakaa yörauha .
- Anonyymi
Mikähän mahtaa petosen pyörönkaarella haista? Jo monta päivää semmonen vanhan kananmunan ja pierun haju.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559