pääsykoekirjat.fi ltä tilasin ja maksoin Talousmatematiikan kirjan 2.1. Toimitusaika lupaus 1 vko. Viikottain kyselty ja viimeksi 6.2 lupasivat että vihdoin lähtee huomenna posiin. Eipä ole 14.2 mennessä kuulunut. Tilausnumero 293. Asioita hoitelee ilmesesti opiskelija porukka ja homma ei ole kyllä hallussa - en ainakaan minä ottaisi hommiin Turun Kauppakorkean pääsykoekirjat porukkaa.
pääsykoekirjat.fi - ei toimita kirjoja luvatusti,
3
1863
Vastaukset
- Paskaa1212
Tuo koko sivusto on yksi vitsi. Kaikki heidän omat materiaalit ja erityisesti verkkokurssi kauppikseen on täyttä kuraa.
Kokemusta on aikaisemmilta vuosilta. - Mnbö
Itse tilasin kyseisen kirjan joulukuun alussa, ja vasta tammikuussa selvisi (paikan mitään asiasta henkilökohtaisesti ilmoittamatta) ettei kirjat ole tulleet vielä edes painosta, mutta että ne lähetettäisiin 8.2.
Edelleenkään kirjasta ei kuulu mitään, toisinaan paikassa ei vastata edes puhelimeen, eikä myöhästymistä ole missään vaiheessa pahoiteltu. - Anonyymi
Muutaman vuoden myöhässä tulee tämä kommentti. Kyseiseltä sivulta tilasin ja laatu oli jotain aivan järkyttävää. En missään nimessä suosittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821579- 401239
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja194880- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37748
- 33739
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53735