Tee-se-itse namit

pennullepöperöö

Heippahei!
Mulla ompi 10vk ikänen pentu kotosalla. Koulutukseen uppoo siis nami jos toinenkin. Tähän mennessä olen siis palkannut ihan omalla nappulalla ja joskus kaupasta ostetuilla nameilla. Mietin, että itsekkin voisi tehdä nameja vaikkapa kanasta tai jauhelihasta. Ainakin tietäsi 100%, että mitä syöttää. Onkohan siis kellään sellasta "idiootin varmaa" reseptiä tällästen ite tehtyjen namien väkästämiseen.

11

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirulin.äippä

Heippeli!

Meikämandoliinillakin ompi koirulin pentuinen kotilaisessa! Ihqua! Miekin ehdollistan Häntä namuleilla ja niitähän uppoloilloo paljon! Tähän mennessä olen siis niinq palkannut, en palkinnut, ihan omalla nappulalla eli rahulilla ja pentuli käy itse kauppalaisessa ostamassa ruokulia josta Hän tekee multaa!

Mietin, että itsekkin voisi tehdä namuleita vaikkapa ananaan paloista, kanalaisesta tai jauhulilihasta. Ainakin tietäsi 1001%, että mitä syöttää ja jos Hän innostuu leikkisästi askartelemaan mullat matolle, niin meikämandoliini tietää mitä siivoaa eessun taassun! Oih hassuliini kullannuppu koiruli!

Onkohan siis kellään sellasta "idiootin varmaa" reseptiä tällästen ite tehtyjen namulien väkästämiseen. Allekirjoittanut on koettanut tuijata niitä netistä, mutta ne ovat kadonneet bittiavaruuteen!

• kuivaliha

Kummallista murteen mökertämistä joka ei kirjoitetussa tekstissä ole hyvä.

Mutta yksi ohje. Naudan suikaleita olen kuivattanut uunissa pienellä lämmöllä ja saksinut sitten pikku muruiksi. Pitää muistaa, että ne vaatii sitten mukaansa harjoituksissa vettä, ja kuivattua lihaa ei tietenkään rajattomasti. Possu niin rasvaista, ettei kuivu kunnolla, kanaa en ole kokeillut. Ananas lähinnä ihmetyttää, ei koirien vatsat kovin hyvin sulata kasvispitoista.

• sydänjakieli

Ei tota koirulin äippää kannata noteerata mitenkään, trolli joka silloin tällöin täältä huomiota hakee.
        Itse olen keitellyt kieltä ja sydäntä ja sitten pilkkonut pieniksi paloiksi. Se keittoaika aina hieman riippuu että kuinka paljon valmistaa kerralla. Niitä palasia on hyvä pakastaakkin.

• pennullepöperöö

Kiitoksia vinkeistä :)

• sydänjakieli

Ole hyvä! Sen verran vielä, että minä olen se trolli, eikä Koirulin äippä. Hän on jakanut paljon hyödyllisiä vinkkejä koirapalstalla ja käynyt rakentavaa keskustelua.

• Koirulin.äippä

Aivan! Kuten allakin.

• nopeetahelpoa

Minä teen juustokuutiota, jos tarve nopeesti nameja, nopeita, ei tuhri käsiä.Ja kelpaa koiralle.Kinkkusuikaleitakin käytän, mutta en anna paljoa kerralla suolan takia.

• poppispomppi

Ihan omat ruokanappulat kelpaavat, liian hyvä herkut innostavat turhan paljoan, ei pysy tassut maassa vaan pompitaan ja tavoitellaan taskua, jos on nakkia, kuivattua maksaa, kanaa yms

• Koirulin.äippä

Meikämandoliinikin pentulille sydäntä syöttää! Hyvin maistuu, sekasyöjä koira kun on. Haittaa ei minua, että eläin toinen kuolee takia pentulin ruokkimisen.

• kalanappulansyöjä

Tiedoksi.
        Ne elukat laitetaan lihoiksi, tuotantoelämet.Vaikka ei pentua mulla olis, en ole niiden teurastusta tilannut, sen tekee tuottaja😉

• Koiratlihoiksi
        kalanappulansyöjä kirjoitti:

Tiedoksi.
        Ne elukat laitetaan lihoiksi, tuotantoelämet.Vaikka ei pentua mulla olis, en ole niiden teurastusta tilannut, sen tekee tuottaja😉

Ei se niitä tuottaisi, jos ei olisi ostajia kuten sinä. Katsos, ilman kysyntää ei ole tuotantoa.

Plus, mikä ero on tuotantoeläimellä ja rakilla? Esimerkiksi porsas on koiraa älykkäämpi, sillä perusteella koirien tulisi olla tuotantoeläimiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      181
      3662
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2904
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      27
      2762
    4. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      3
      2752
    5. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      59
      2713
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      21
      2685
    7. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      209
      2108
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2036
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1978
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1703
    Aihe