Tee-se-itse namit

pennullepöperöö

Heippahei!
Mulla ompi 10vk ikänen pentu kotosalla. Koulutukseen uppoo siis nami jos toinenkin. Tähän mennessä olen siis palkannut ihan omalla nappulalla ja joskus kaupasta ostetuilla nameilla. Mietin, että itsekkin voisi tehdä nameja vaikkapa kanasta tai jauhelihasta. Ainakin tietäsi 100%, että mitä syöttää. Onkohan siis kellään sellasta "idiootin varmaa" reseptiä tällästen ite tehtyjen namien väkästämiseen.

11

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirulin.äippä

Heippeli!

Meikämandoliinillakin ompi koirulin pentuinen kotilaisessa! Ihqua! Miekin ehdollistan Häntä namuleilla ja niitähän uppoloilloo paljon! Tähän mennessä olen siis niinq palkannut, en palkinnut, ihan omalla nappulalla eli rahulilla ja pentuli käy itse kauppalaisessa ostamassa ruokulia josta Hän tekee multaa!

Mietin, että itsekkin voisi tehdä namuleita vaikkapa ananaan paloista, kanalaisesta tai jauhulilihasta. Ainakin tietäsi 1001%, että mitä syöttää ja jos Hän innostuu leikkisästi askartelemaan mullat matolle, niin meikämandoliini tietää mitä siivoaa eessun taassun! Oih hassuliini kullannuppu koiruli!

Onkohan siis kellään sellasta "idiootin varmaa" reseptiä tällästen ite tehtyjen namulien väkästämiseen. Allekirjoittanut on koettanut tuijata niitä netistä, mutta ne ovat kadonneet bittiavaruuteen!

• kuivaliha

Kummallista murteen mökertämistä joka ei kirjoitetussa tekstissä ole hyvä.

Mutta yksi ohje. Naudan suikaleita olen kuivattanut uunissa pienellä lämmöllä ja saksinut sitten pikku muruiksi. Pitää muistaa, että ne vaatii sitten mukaansa harjoituksissa vettä, ja kuivattua lihaa ei tietenkään rajattomasti. Possu niin rasvaista, ettei kuivu kunnolla, kanaa en ole kokeillut. Ananas lähinnä ihmetyttää, ei koirien vatsat kovin hyvin sulata kasvispitoista.

• sydänjakieli

Ei tota koirulin äippää kannata noteerata mitenkään, trolli joka silloin tällöin täältä huomiota hakee.
        Itse olen keitellyt kieltä ja sydäntä ja sitten pilkkonut pieniksi paloiksi. Se keittoaika aina hieman riippuu että kuinka paljon valmistaa kerralla. Niitä palasia on hyvä pakastaakkin.

• pennullepöperöö

Kiitoksia vinkeistä :)

• sydänjakieli

Ole hyvä! Sen verran vielä, että minä olen se trolli, eikä Koirulin äippä. Hän on jakanut paljon hyödyllisiä vinkkejä koirapalstalla ja käynyt rakentavaa keskustelua.

• Koirulin.äippä

Aivan! Kuten allakin.

• nopeetahelpoa

Minä teen juustokuutiota, jos tarve nopeesti nameja, nopeita, ei tuhri käsiä.Ja kelpaa koiralle.Kinkkusuikaleitakin käytän, mutta en anna paljoa kerralla suolan takia.

• poppispomppi

Ihan omat ruokanappulat kelpaavat, liian hyvä herkut innostavat turhan paljoan, ei pysy tassut maassa vaan pompitaan ja tavoitellaan taskua, jos on nakkia, kuivattua maksaa, kanaa yms

• Koirulin.äippä

Meikämandoliinikin pentulille sydäntä syöttää! Hyvin maistuu, sekasyöjä koira kun on. Haittaa ei minua, että eläin toinen kuolee takia pentulin ruokkimisen.

• kalanappulansyöjä

Tiedoksi.
        Ne elukat laitetaan lihoiksi, tuotantoelämet.Vaikka ei pentua mulla olis, en ole niiden teurastusta tilannut, sen tekee tuottaja😉

• Koiratlihoiksi
        kalanappulansyöjä kirjoitti:

Tiedoksi.
        Ne elukat laitetaan lihoiksi, tuotantoelämet.Vaikka ei pentua mulla olis, en ole niiden teurastusta tilannut, sen tekee tuottaja😉

Ei se niitä tuottaisi, jos ei olisi ostajia kuten sinä. Katsos, ilman kysyntää ei ole tuotantoa.

Plus, mikä ero on tuotantoeläimellä ja rakilla? Esimerkiksi porsas on koiraa älykkäämpi, sillä perusteella koirien tulisi olla tuotantoeläimiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe