Heippahei!
Mulla ompi 10vk ikänen pentu kotosalla. Koulutukseen uppoo siis nami jos toinenkin. Tähän mennessä olen siis palkannut ihan omalla nappulalla ja joskus kaupasta ostetuilla nameilla. Mietin, että itsekkin voisi tehdä nameja vaikkapa kanasta tai jauhelihasta. Ainakin tietäsi 100%, että mitä syöttää. Onkohan siis kellään sellasta "idiootin varmaa" reseptiä tällästen ite tehtyjen namien väkästämiseen.
Tee-se-itse namit
11
1220
Vastaukset
- Koirulin.äippä
Heippeli!
Meikämandoliinillakin ompi koirulin pentuinen kotilaisessa! Ihqua! Miekin ehdollistan Häntä namuleilla ja niitähän uppoloilloo paljon! Tähän mennessä olen siis niinq palkannut, en palkinnut, ihan omalla nappulalla eli rahulilla ja pentuli käy itse kauppalaisessa ostamassa ruokulia josta Hän tekee multaa!
Mietin, että itsekkin voisi tehdä namuleita vaikkapa ananaan paloista, kanalaisesta tai jauhulilihasta. Ainakin tietäsi 1001%, että mitä syöttää ja jos Hän innostuu leikkisästi askartelemaan mullat matolle, niin meikämandoliini tietää mitä siivoaa eessun taassun! Oih hassuliini kullannuppu koiruli!
Onkohan siis kellään sellasta "idiootin varmaa" reseptiä tällästen ite tehtyjen namulien väkästämiseen. Allekirjoittanut on koettanut tuijata niitä netistä, mutta ne ovat kadonneet bittiavaruuteen! - kuivaliha
Kummallista murteen mökertämistä joka ei kirjoitetussa tekstissä ole hyvä.
Mutta yksi ohje. Naudan suikaleita olen kuivattanut uunissa pienellä lämmöllä ja saksinut sitten pikku muruiksi. Pitää muistaa, että ne vaatii sitten mukaansa harjoituksissa vettä, ja kuivattua lihaa ei tietenkään rajattomasti. Possu niin rasvaista, ettei kuivu kunnolla, kanaa en ole kokeillut. Ananas lähinnä ihmetyttää, ei koirien vatsat kovin hyvin sulata kasvispitoista.- sydänjakieli
Ei tota koirulin äippää kannata noteerata mitenkään, trolli joka silloin tällöin täältä huomiota hakee.
Itse olen keitellyt kieltä ja sydäntä ja sitten pilkkonut pieniksi paloiksi. Se keittoaika aina hieman riippuu että kuinka paljon valmistaa kerralla. Niitä palasia on hyvä pakastaakkin.
- pennullepöperöö
Kiitoksia vinkeistä :)
- sydänjakieli
Ole hyvä! Sen verran vielä, että minä olen se trolli, eikä Koirulin äippä. Hän on jakanut paljon hyödyllisiä vinkkejä koirapalstalla ja käynyt rakentavaa keskustelua.
- Koirulin.äippä
Aivan! Kuten allakin.
- nopeetahelpoa
Minä teen juustokuutiota, jos tarve nopeesti nameja, nopeita, ei tuhri käsiä.Ja kelpaa koiralle.Kinkkusuikaleitakin käytän, mutta en anna paljoa kerralla suolan takia.
- poppispomppi
Ihan omat ruokanappulat kelpaavat, liian hyvä herkut innostavat turhan paljoan, ei pysy tassut maassa vaan pompitaan ja tavoitellaan taskua, jos on nakkia, kuivattua maksaa, kanaa yms
- Koirulin.äippä
Meikämandoliinikin pentulille sydäntä syöttää! Hyvin maistuu, sekasyöjä koira kun on. Haittaa ei minua, että eläin toinen kuolee takia pentulin ruokkimisen.
- kalanappulansyöjä
Tiedoksi.
Ne elukat laitetaan lihoiksi, tuotantoelämet.Vaikka ei pentua mulla olis, en ole niiden teurastusta tilannut, sen tekee tuottaja😉 - Koiratlihoiksi
kalanappulansyöjä kirjoitti:
Tiedoksi.
Ne elukat laitetaan lihoiksi, tuotantoelämet.Vaikka ei pentua mulla olis, en ole niiden teurastusta tilannut, sen tekee tuottaja😉Ei se niitä tuottaisi, jos ei olisi ostajia kuten sinä. Katsos, ilman kysyntää ei ole tuotantoa.
Plus, mikä ero on tuotantoeläimellä ja rakilla? Esimerkiksi porsas on koiraa älykkäämpi, sillä perusteella koirien tulisi olla tuotantoeläimiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1593994Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3792937Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502150Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161864No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111765Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1661389- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21256Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu961124