Heips
Onko kokemuksia ko. Yhtiöstä.
Kun ovat lainan myöntäneet, niin saako sitä vai tuleeko sitten kielteinen luottopäätös.
Balanzia laina
13
4569
Vastaukset
- Kkkkuuuu
Tahtoisin kans kokemuksia kuulla ko firmasta??
- TuulaMaakrapu
Sähköpostini ei toimi. Voisinko saada laina-tarjoukset vaikka etana-postissa.
- Yhdistelevä
Onko kenelläkään edelleenkään kokemusta?
- Vuxen
En pääse edes sivustolle kun kone herjaa..
Vähän ehkä myöhässä vastaan, mutta hain eilen 16000 yhdistelylainaa ja tänään tuli myönteinen päätös. Rahoja ei tosin vielä tilillä näy, kerron myöhemmin tulivatko..
ex_vippaaja kirjoitti:
Veikkaan ettei koskaan... :) keräävät ihmisten tietoja jotka myydään eteenpäin...
Onhan ne ehkä myyneet, mutta rahat 15000€ olivat tänään aamulla tilillä. Ei ihan halvin mahdollinen laina, mutta onhan tuossa pankilla riskikin pelkän tilinauhakopion perusteella antaa lainaa noinkin paljon.
- Jäbä14
Asiakkana vuoden olen ollut Balanzialla. Kaikki toiminut hyvin. Palkkalaskelman lähetin ja pääsin neuvottelemaan asiallisen koron
- Anonyymi
Jäbä14 kirjoitti:
Asiakkana vuoden olen ollut Balanzialla. Kaikki toiminut hyvin. Palkkalaskelman lähetin ja pääsin neuvottelemaan asiallisen koron
Miten kauan lainakäsittely alustavasta päätöksestä siihen, että rahat oli tilillä kesti? Riittikö pelkkä tiliote vai pyytivätkö lisäliitteitä?
- Anonyymi
Miksi näistä Balanzioista sun muista...ei löydy kokemuksia, kommentteja tms. missään netissä. Miksi?
- Anonyymi
Yleensä vain negatiiviset kokemukset jaetaan nettiin. Itse hain lendon kautta lainaa ja otin sitten tuolta balanzialta. Rahat tulivat tilille hyväksytyn lainapäätöksen jälkeen samana päivänä. Muuten en osaa kyllä arvioida sen enempää. Ei ainakaan ongelmia ole vielä ollut.
- Anonyymi
hei älkää lainatko balantsialta.ei hyvä,ensin antaa alustavan päätöksen ja hetken päästä peruu.
- Anonyymi
Lainatkaa Balanzialta. Haluan saada parempaa korkoa sijoitukselleni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773