Haava peräaukossa

Sattuuniinpaljonn

Ajattelin eka että en tee tätä keskustelua, mutta nyt on pakko (sattuu niin paljon!) Mulla on ollut päräaukko tosi kipeä viimepäivinä, ja tänään katsoin peilillä mitä siinä on, siinä oli hirveän kokoinen punainen haava! Aluetta vihloo kokoajan kamalasti enkä pysty nukkumaankaan, enkä käydä tavallisesti wc asioilla.. asia vaivaa suuresti ja haluaisin tietää onko jollain keinoa miten saisi paranemaan ja kivun pois!

23

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää varmaan puhdistaa. On varmaan aika paskanen.

    • Näin käy kun niitä teräviä esineitä tunkee sinne. Tiedän tunteen, kerran pistin sinne hehkulampun ja se tuhoutui sisälläni.

      • One man one jar.


    • Sattuuniinpaljonn

      En, mutta koitin työntää sinne kesäkurpitsaa.

    • Kohta-helpottaa

      Käy ostamassa apteekista "Hädensa" nimistä salvaa. Siinä on puuduttavia aineita ja kipu alkaa heti rauhoittuman. Sitä laitetaan kolme kertaa päivässä ja auttaa ihan parissa päivässä. Jos ulostuksesi on tavallisesti kovaa niin ostaa samalla vaikka Pergorionta, niin ulostus löystyy ja paskantaminen ei satuta ja revi auki jo umpeutumassa olevaa haavaa.

    • Sattuuniinpaljonn

      Täytyy hakea salvaa, jos sais vaikka sen kesäkurpitsan sisään.

    • Kohta-helpottaa

      Miksi juuri kesäkurpitsa. Olet arvattavasti gay tai bi kun nämä jutut kiihottaa. Jos haluat näistä jutuista keskustella niin kirjoita master-x ät wippies.fi

    • Sattuuniinpaljonn

      ihan vaan kaikille idiooteille olen 12 vuotias enkä mitään ole sisälleni yrittänut työntää " :) "

    • asdfghjklgtut

      nyt kyllä juksaat

    • Sattuuniinpaljonn

      No sen verran juksaan että ei se kesäkurpitsa ollut vaan porkkana.

      • Sattuuniinpaljonn

        Mikä on ongelmasi? Esiinnyt mun nimimerkillä ja väität tollasta? Terve ihminen yrittää kysyä neuvoja ja tollaset "en omista elämää" ihmiset tulee pätemään..


    • Sokldoakannda

      Bepanthen

    • hankschillinger

      Mitäs jos käyttäisit ens kerralla homoillessas kuulalaakerivaseliinia?
      Ei kannata vetää kuivana perseesee.

    • Sattuuniinpaljonn

      Hyvä idea. Täytyy kysyä iskältä. Voi kyllä olla että se on naapurin Tompan kans käyttäny kaikki miesten saunailloissa.

    • Kokeile ens kerra liukkariks kuorii se kesäkurpitsa

    • ertuyiopoiuy

      ettet olisi allerginen viljoille kuten mitä samantapaisia oireitä oli munulla ja nuhaa ja nenä tukossa koko ajan mahaankin alkoi sattua, jätin vehnät ja ruisleivät veke eli viljat ja puolessa vuodessa ongelmat poistui, oletko huomannut korrelaatiota viljojen ja haavan kanssa, se tuskin on sinulla ekaa kertaa, ellei joku ole työnnellyt penistään sinne ilman sinun lupaasi onko näin?

    • 3232323

      Voi olla aika noloa ja kiusallista, mutta kannattais ehkä kertoo sun vanhemmille. Ja tosiaan muista pitää puhtaana ja rasvata. Ja jos se uloste on kovaa, nii se pahentaa vaa tota sun tilannetta. Eli silloin kannattais ostaa just tota pegorionia tai visibliniä. Ja jos toi menee vaan pahemmaks, etkä oikeesti pysty käydä vessassa ja et voi käydä kakalla. Niin se kakka jää sinne suoleen ja kovettuu ja seurauksena voi olla ummetusta ja se ei tosiaankaan oo kivaa. Niin jos toi ei haavauma ei ala yhtään paranemaan ja se vaikeuttaa normaalia toimintaa ja lisäksi jos se syö paljon mielialaa ja tuo ylimääräistä stressiä ja pahaa mieltä. Niin menisin ihan lääkärille, olen itsekin ollut lääkärissä ummetusvaivojen takia, niin ei ne lääkärit naura eikä kato mitenkään alaspäin. Tälläset jutut on niille ihan arkipäivää ja normaaleja juttuja. Ei kannata hävetä ollenkaan!! Tosi epämukava ja inhottava vaivahan toi on. Saat mielenrauhan ja asian kuntoon kun kerrot sun vanhemmille tai jollekkin luotettavalle aikuiselle, joka varmaan osaa auttaa enemmän ja sitten voi sinne lääkäriinkin ihan huoleti mennä. Ne osaa auttaa ja sitten saat sopivaa voidetta tai jotain, mikä auttaa ja sitten voit taas jatkaa sun normaalia arkea.

      • Sattuuniinpaljonn

        Kiitos paljon kun jaksasit vastata! Vinkkisi toimivat ja olen nyt ihan kunnossa! :) en itekkään tajua noita idiootteja vastaajia! :/


      • Sattuuniinpaljonn
        Sattuuniinpaljonn kirjoitti:

        Kiitos paljon kun jaksasit vastata! Vinkkisi toimivat ja olen nyt ihan kunnossa! :) en itekkään tajua noita idiootteja vastaajia! :/

        Oisko vielä jotai vinkkei, että mitä liukkarii kannattais käyttää iskän kaa?


    • 3232323

      Ja pakko lisätä vielä, että miten idioottimaista käytöstä osalla teillä vastaajista on. Jos ei oikeesti ole järkevää sanottavaa, niin suoraan voi pitää sen turpansa kiinni!

    • Kaikki_hyvin

      Kyllä voi olla sairaita ja jälkeen jääneitä aikuiset ihmiset... Miettikää ny vähän ennen kuin lauotte moisia älyttömyyksiä jatkossa!

      Kyse kumminkin 12-vuotiaasta nuoresta pojasta nuoret/keho-palstalla. Ja kyllähän tommonen säikäyttäis aikuisenkin, ainakin itse huolestuisin pahemman kerran. :S

      No mutta, hyvä et saatiin mies kuntoon! Kiitos hoitsu-miehelle! Ja pojalle aurinkoisia päiviä! :)

    • Nazisim

      ⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
      ⬜⬛⬜⬜⬛⬛⬛⬛⬜
      ⬜⬛⬜⬜⬛⬜⬜⬜⬜
      ⬜⬛⬜⬜⬛⬜⬜⬜⬜
      ⬜⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬜
      ⬜⬜⬜⬜⬛⬜⬜⬛⬜
      ⬜⬜⬜⬜⬛⬜⬜⬛⬜
      ⬜⬛⬛⬛⬛⬜⬜⬛⬜
      ⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜

      • Hyvää työtä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe