TÄRKEE JUTTU REKATUILLE JA MUILLE

tinttu-liina

Pakko antaa tippua tuo mun edellinen mukava aloitus, kun se taas pilattiin :(

Mä muistan kun ekoja kertoja olin keskustelupalstoilla kirjoittelemassa, niin ensimmäiset kakat kun tuli niskaan, niin se sattu kyllä hirveesti :(
Sitten sitä ihan oikeasti tajusi, että tämmösillä palstoilla kun voi huudella vaikka mitä ja kenelle tahansa, niin sitä alkoi sivuuttamaan ne haukkumiset ym.

Oikeastaan niistä ei enää välitä, kun ajattelee itsensä niiden yläpuolelle. Tiedostamalla, että sillä toisella on itsellään jokin vinossa ja purkaa sitä sitten viattomiin ihmisiin. Tietysti voi olla myös kateuttakin ym.

Annan sen neuvon jokaiselle, että mitään tämmösiä palstahaukkujia ei kannata ottaa tosissaan eikä niitten takia kannata murehtia :)

Sit yks toinen asia mitä just mietin..On se kumma, että kun liukkaalla kelillä kaatuu, niin ensimmäisenä katsoo vaan, ettei kukaan nähny ja sitten vasta että sattuko :))) Mitähän niin noloa tuossa kaatumisessakin on, että sitä pitää hävetä :))

51

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No se on vaan noloo ku ei pysy tolpillaan... Kyl mäki tsiigailen ympärillein jos mä vedän lipat ;)

      • Nii..mut miks se on noloa, ku jos on liukasta vaikkapa, niin ihan järkeenkäypää se on että voi pölähtää.. :) Jos vaikka pienessä sievässä kaatuilee, niin se ei kyllä nolota, vaan naurattaa :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..mut miks se on noloa, ku jos on liukasta vaikkapa, niin ihan järkeenkäypää se on että voi pölähtää.. :) Jos vaikka pienessä sievässä kaatuilee, niin se ei kyllä nolota, vaan naurattaa :)

        Ja varsinkin jos on liikkeellä vaikkapa polkupyörällä, niin se vasta noloa on, ku se räminä paljastaa jo kauaks, että nyt toi mätkähti :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..mut miks se on noloa, ku jos on liukasta vaikkapa, niin ihan järkeenkäypää se on että voi pölähtää.. :) Jos vaikka pienessä sievässä kaatuilee, niin se ei kyllä nolota, vaan naurattaa :)

        No kyl se oli hiton noloo ku mä vedin ennen jouluu nurin tossa Anttilan kulmil... Joku vaariki ennätti sit kyseleen et 'loukkasitko sä ittees poika?'


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl se oli hiton noloo ku mä vedin ennen jouluu nurin tossa Anttilan kulmil... Joku vaariki ennätti sit kyseleen et 'loukkasitko sä ittees poika?'

        Kiitti nauruista Artsi..kuulosti kyllä niin koomiselta :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitti nauruista Artsi..kuulosti kyllä niin koomiselta :D

        No hitonmoises kiirees mä siel painoin niiden korvisten peräs ;) Tääl on kyl väki huomaavaisempaa ku eteläs. Sillai jeesataan ja tullaan apuun. Eteläs sä saat maata keskel katuu ja ihmiset loikkii vaan yli...


      • artagnan kirjoitti:

        No hitonmoises kiirees mä siel painoin niiden korvisten peräs ;) Tääl on kyl väki huomaavaisempaa ku eteläs. Sillai jeesataan ja tullaan apuun. Eteläs sä saat maata keskel katuu ja ihmiset loikkii vaan yli...

        Ootko sä maannu? :))


      • Minä kerran talvella jäin bussin kyydistä pois ja luikastui ja kaaduin.. Kaikk ihmiset vaan käveli ohi.. Onnksi ei käynyt mitenkään ja pääsin jotenkuten noustu ylös.. Mutta kyllä ihmetytti ihmisten välipitämättömyys..


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minä kerran talvella jäin bussin kyydistä pois ja luikastui ja kaaduin.. Kaikk ihmiset vaan käveli ohi.. Onnksi ei käynyt mitenkään ja pääsin jotenkuten noustu ylös.. Mutta kyllä ihmetytti ihmisten välipitämättömyys..

        No ku mä pölähdän kintut taivasta kohden loukkaantumatta, niin musta on vaan hyvä ku kukaan ei ole näkevinään.:)) Yleensä kyllä katoanki paikalta nii nopeesti ku vaan pääsen. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ootko sä maannu? :))

        No en mä hitto soikoon makaamaan jää... Mä oon ku kärppä nopee nousemaan ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minä kerran talvella jäin bussin kyydistä pois ja luikastui ja kaaduin.. Kaikk ihmiset vaan käveli ohi.. Onnksi ei käynyt mitenkään ja pääsin jotenkuten noustu ylös.. Mutta kyllä ihmetytti ihmisten välipitämättömyys..

        Sattuiko toi siel vai tääl? Ikävää kyl tuollainen... :(


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä hitto soikoon makaamaan jää... Mä oon ku kärppä nopee nousemaan ;)

        No kyllä sitä nouseeki nopeesti ylös, ku muksahtaa nurin. Voi vasta sen jälkeen aijatella..:))


      • artagnan kirjoitti:

        Sattuiko toi siel vai tääl? Ikävää kyl tuollainen... :(

        Täällä Treella.. Bussista jäi paljon väkeä kyydistä ja kaikki vaan kiersin minut kun kaaduin..😐


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Täällä Treella.. Bussista jäi paljon väkeä kyydistä ja kaikki vaan kiersin minut kun kaaduin..😐

        No tuo oli oikeesti törkeetä! Onneks sulle ei käyny mitenkää :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuo oli oikeesti törkeetä! Onneks sulle ei käyny mitenkää :)

        Onneksi ei, mutta hyvä kun pääsin ylös..


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Onneksi ei, mutta hyvä kun pääsin ylös..

        No olis se ihmisiltä huomaavaista kysyä edes että kävikö pahasti.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No olis se ihmisiltä huomaavaista kysyä edes että kävikö pahasti.

        No niinpä..😐


    • Näkyy tekoäly sit jo putsailleen paikkoi... Pitää täs lähtee vääntään rautaa et on ens kesänä biitsil timmis kunnos ;)

      • Älä väännä poikki niitä ;)) Daamit pökrää kesällä, ku Artsi menee rannalle samoin liikkein ku Turhapuro aikoinaa. ;))


      • näyttääpi putsailevan siihen malliin et vaan rekattujen avaukset näkyy. muilla on vaan tuota pahus sivua ei löydy..


    • tehopesulle

      Täällä yksi jos toinenkin saisi siivota suunsa saippuan ja katuharjan kanssa.

      • Juuuuuu...tiiän että minäki kuulun tähän porukkaan..Meinaa tulla rumia sanoja varsinkin tuon känkkäränkkäressun kanssa...


      • Ketä tahansa joskus ärsyttää tai pääsee ärräpäitä.


    • hyvänmielentuoja

      Olet kyllä mainio ihminen Tinttu-Liina! Ei voi olla tykkäämättä.

      • Voiii..:)) Olipa nätisti sanottu! :)) Nyt voi hymyillä vaikka koko yön :)))


    • tosikokkola

      Parempi vaan ja onnistuaksesi jatkossa et tule tänne sössöttämään ihmissuhdeongelmistasi, ja valitsen paremman kategorian aiheilleisi.... hyvää jatkoa sinne jonnekin...

      • Tuossapa hyvä esimerkki katkeruuden täyttämästä ihmisestä :)) Mut ei huolta..kerro murheesi, niin tinttutäti kuuntelee..


      • Uskollinen_fanittaja
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuossapa hyvä esimerkki katkeruuden täyttämästä ihmisestä :)) Mut ei huolta..kerro murheesi, niin tinttutäti kuuntelee..

        Sulla on sydän paikallaan ja se on tärkeintä..


      • Uskollinen_fanittaja kirjoitti:

        Sulla on sydän paikallaan ja se on tärkeintä..

        :)) Juu..kyllä se tikittää tuos samassa paikassa ku ennenkin ;)


    • No ei tuo mun päivää mitenkään pilannut... Mulle on ollut mun kielitaidosta ihan valtava hyöty ja tuskin löytyy ketään, joka ei oikeasti tahtoisi puhua sujuvasti mahdollisimman montaa kieltä :)) Mutta TOSI ihanaa, kun huomioit mun tunteet... ♡

      • Kielitaito on todellakin hyvä juttu! Osaatko ruotsia? Se on äidinkieleni.


      • No mua harmittaa tollaset jutut, ku ne jotenki pilaa..mut hyvä jos et siitä välittäny :) Ja onhan hienoa ku osaa monia kieliä..Ei ainakaa kukaan pääse myymään torilla ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mua harmittaa tollaset jutut, ku ne jotenki pilaa..mut hyvä jos et siitä välittäny :) Ja onhan hienoa ku osaa monia kieliä..Ei ainakaa kukaan pääse myymään torilla ;)))

        No kyl mä laittaisin auliisti säästöt likoon jos tuollainen tsäkä osuis eteen... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä laittaisin auliisti säästöt likoon jos tuollainen tsäkä osuis eteen... ;)

        Meinaakko että manit riittäis? ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Kielitaito on todellakin hyvä juttu! Osaatko ruotsia? Se on äidinkieleni.

        Joo-o, osaan :)) Lukiopohjalta ja sitten mulla on ihan hyvin hallinnassa mun omaan alaan liittyvä sanasto... Hei, millä kielellä näet sun unet???


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Joo-o, osaan :)) Lukiopohjalta ja sitten mulla on ihan hyvin hallinnassa mun omaan alaan liittyvä sanasto... Hei, millä kielellä näet sun unet???

        Tosi hienoa tuo kielitaitosi!😊 Jaa unet? Kai ne on suomen tai enkunkielisenä jostain syystä..😃 Mutta monesti näen ahdistavia unia, tuon ahdistuneisuushäiriön takia...😐


    • RessuNro5

      Taustalla piilee alkukantainen itsesuojeluvaisto. Loukkaantunut yksilö oli kivikaudella alttiimpi joutumaan saalistajien kynsiin, mikäli kaatui liukkaalla ja näytti julkisesti ontumisensa;)

      • :)))) Tuo oli kyllä niin mainio selitys! :D


      • Mulla alkoi mielikuvitus heti lentämään..Oispa niin, että ku pölähtää niin komee uros tulee ja kantaa pois..;)))


    • Kaikkein kaameinta on kaatua luistellessa hypyn jälkeen jäähän :(( Siis se sattuu, oikeasti... Toooooooooooooooosi KIPEÄÄ :((

      • Uupsista vain ;)) Unohdin vaihtaa mun nimmarin...


      • Tiiäkkö mitä..ku mä katon taitoluistelua telkkarista, nii ku joku lentää pyllylleen nii minunki peffaan sattuu..Se näyttää niiiin kipeeltä!


    • Tollot

      Painukaa hevon vittuun HUOMIO NIMIERKIT! Se on keskustelu joka toimii eikä status!

      • KirjaKieliKimmo

        Se on nimimerkit hyvä Tollot. Ei nimierkit.


      • On se ny perhana ku koko ajan pitäis tunkee itteensä johonki reikään..Ja sitä paitsi meitä on nii paljon, ettei kaikki mahuta sinne..


      • mikä_teitä_vaivaa

        On se kumma ettei yhdelle palstalle saa kaikkia sovinnolla sopimaan?


      • mikä_teitä_vaivaa kirjoitti:

        On se kumma ettei yhdelle palstalle saa kaikkia sovinnolla sopimaan?

        Tuota minäkin ihmettelen..Kun sitä pystyy itse valikoimaan minkä jutun klikkaa auki.


      • tuollakin
        mikä_teitä_vaivaa kirjoitti:

        On se kumma ettei yhdelle palstalle saa kaikkia sovinnolla sopimaan?

        Kattopäreet vuotaa.


      • niin_minäkin_teen

        Persoonat vetävät paikalle porukkaa, näinhän se on. Mustana vaihtuvana nikkinä et ole mikään etkä kukaan. Liikennemerkkejä ja kaupan julkisivuja rastitat.


    • Surullisena huomaan että taas on kirjoitukset hävinnyt bitti avaruuteen..

    • Terkkuja kaikille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe