TÄRKEE JUTTU REKATUILLE JA MUILLE

Pakko antaa tippua tuo mun edellinen mukava aloitus, kun se taas pilattiin :(

Mä muistan kun ekoja kertoja olin keskustelupalstoilla kirjoittelemassa, niin ensimmäiset kakat kun tuli niskaan, niin se sattu kyllä hirveesti :(
Sitten sitä ihan oikeasti tajusi, että tämmösillä palstoilla kun voi huudella vaikka mitä ja kenelle tahansa, niin sitä alkoi sivuuttamaan ne haukkumiset ym.

Oikeastaan niistä ei enää välitä, kun ajattelee itsensä niiden yläpuolelle. Tiedostamalla, että sillä toisella on itsellään jokin vinossa ja purkaa sitä sitten viattomiin ihmisiin. Tietysti voi olla myös kateuttakin ym.

Annan sen neuvon jokaiselle, että mitään tämmösiä palstahaukkujia ei kannata ottaa tosissaan eikä niitten takia kannata murehtia :)

Sit yks toinen asia mitä just mietin..On se kumma, että kun liukkaalla kelillä kaatuu, niin ensimmäisenä katsoo vaan, ettei kukaan nähny ja sitten vasta että sattuko :))) Mitähän niin noloa tuossa kaatumisessakin on, että sitä pitää hävetä :))

51

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No se on vaan noloo ku ei pysy tolpillaan... Kyl mäki tsiigailen ympärillein jos mä vedän lipat ;)

• Nii..mut miks se on noloa, ku jos on liukasta vaikkapa, niin ihan järkeenkäypää se on että voi pölähtää.. :) Jos vaikka pienessä sievässä kaatuilee, niin se ei kyllä nolota, vaan naurattaa :)

• tinttu-liina kirjoitti:

Nii..mut miks se on noloa, ku jos on liukasta vaikkapa, niin ihan järkeenkäypää se on että voi pölähtää.. :) Jos vaikka pienessä sievässä kaatuilee, niin se ei kyllä nolota, vaan naurattaa :)

Ja varsinkin jos on liikkeellä vaikkapa polkupyörällä, niin se vasta noloa on, ku se räminä paljastaa jo kauaks, että nyt toi mätkähti :))

Nii..mut miks se on noloa, ku jos on liukasta vaikkapa, niin ihan järkeenkäypää se on että voi pölähtää.. :) Jos vaikka pienessä sievässä kaatuilee, niin se ei kyllä nolota, vaan naurattaa :)

No kyl se oli hiton noloo ku mä vedin ennen jouluu nurin tossa Anttilan kulmil... Joku vaariki ennätti sit kyseleen et 'loukkasitko sä ittees poika?'

• tinttu-liina
        artagnan kirjoitti:

No kyl se oli hiton noloo ku mä vedin ennen jouluu nurin tossa Anttilan kulmil... Joku vaariki ennätti sit kyseleen et 'loukkasitko sä ittees poika?'

Kiitti nauruista Artsi..kuulosti kyllä niin koomiselta :D

Kiitti nauruista Artsi..kuulosti kyllä niin koomiselta :D

No hitonmoises kiirees mä siel painoin niiden korvisten peräs ;) Tääl on kyl väki huomaavaisempaa ku eteläs. Sillai jeesataan ja tullaan apuun. Eteläs sä saat maata keskel katuu ja ihmiset loikkii vaan yli...

• artagnan kirjoitti:

No hitonmoises kiirees mä siel painoin niiden korvisten peräs ;) Tääl on kyl väki huomaavaisempaa ku eteläs. Sillai jeesataan ja tullaan apuun. Eteläs sä saat maata keskel katuu ja ihmiset loikkii vaan yli...

Ootko sä maannu? :))

• Minä kerran talvella jäin bussin kyydistä pois ja luikastui ja kaaduin.. Kaikk ihmiset vaan käveli ohi.. Onnksi ei käynyt mitenkään ja pääsin jotenkuten noustu ylös.. Mutta kyllä ihmetytti ihmisten välipitämättömyys..

• KittieChi-chi kirjoitti:

Minä kerran talvella jäin bussin kyydistä pois ja luikastui ja kaaduin.. Kaikk ihmiset vaan käveli ohi.. Onnksi ei käynyt mitenkään ja pääsin jotenkuten noustu ylös.. Mutta kyllä ihmetytti ihmisten välipitämättömyys..

No ku mä pölähdän kintut taivasta kohden loukkaantumatta, niin musta on vaan hyvä ku kukaan ei ole näkevinään.:)) Yleensä kyllä katoanki paikalta nii nopeesti ku vaan pääsen. :))

Ootko sä maannu? :))

No en mä hitto soikoon makaamaan jää... Mä oon ku kärppä nopee nousemaan ;)

Minä kerran talvella jäin bussin kyydistä pois ja luikastui ja kaaduin.. Kaikk ihmiset vaan käveli ohi.. Onnksi ei käynyt mitenkään ja pääsin jotenkuten noustu ylös.. Mutta kyllä ihmetytti ihmisten välipitämättömyys..

Sattuiko toi siel vai tääl? Ikävää kyl tuollainen... :(

• artagnan kirjoitti:

No en mä hitto soikoon makaamaan jää... Mä oon ku kärppä nopee nousemaan ;)

No kyllä sitä nouseeki nopeesti ylös, ku muksahtaa nurin. Voi vasta sen jälkeen aijatella..:))

• artagnan kirjoitti:

Sattuiko toi siel vai tääl? Ikävää kyl tuollainen... :(

Täällä Treella.. Bussista jäi paljon väkeä kyydistä ja kaikki vaan kiersin minut kun kaaduin..😐

Täällä Treella.. Bussista jäi paljon väkeä kyydistä ja kaikki vaan kiersin minut kun kaaduin..😐

No tuo oli oikeesti törkeetä! Onneks sulle ei käyny mitenkää :)

No tuo oli oikeesti törkeetä! Onneks sulle ei käyny mitenkää :)

Onneksi ei, mutta hyvä kun pääsin ylös..

Onneksi ei, mutta hyvä kun pääsin ylös..

No olis se ihmisiltä huomaavaista kysyä edes että kävikö pahasti.

No olis se ihmisiltä huomaavaista kysyä edes että kävikö pahasti.

No niinpä..😐

• Näkyy tekoäly sit jo putsailleen paikkoi... Pitää täs lähtee vääntään rautaa et on ens kesänä biitsil timmis kunnos ;)

• Älä väännä poikki niitä ;)) Daamit pökrää kesällä, ku Artsi menee rannalle samoin liikkein ku Turhapuro aikoinaa. ;))

• näyttääpi putsailevan siihen malliin et vaan rekattujen avaukset näkyy. muilla on vaan tuota pahus sivua ei löydy..

• tehopesulle

Täällä yksi jos toinenkin saisi siivota suunsa saippuan ja katuharjan kanssa.

• Juuuuuu...tiiän että minäki kuulun tähän porukkaan..Meinaa tulla rumia sanoja varsinkin tuon känkkäränkkäressun kanssa...

• Ketä tahansa joskus ärsyttää tai pääsee ärräpäitä.

• hyvänmielentuoja

Olet kyllä mainio ihminen Tinttu-Liina! Ei voi olla tykkäämättä.

• Voiii..:)) Olipa nätisti sanottu! :)) Nyt voi hymyillä vaikka koko yön :)))

• tosikokkola

Parempi vaan ja onnistuaksesi jatkossa et tule tänne sössöttämään ihmissuhdeongelmistasi, ja valitsen paremman kategorian aiheilleisi.... hyvää jatkoa sinne jonnekin...

• Tuossapa hyvä esimerkki katkeruuden täyttämästä ihmisestä :)) Mut ei huolta..kerro murheesi, niin tinttutäti kuuntelee..

• Uskollinen_fanittaja
        tinttu-liina kirjoitti:

Tuossapa hyvä esimerkki katkeruuden täyttämästä ihmisestä :)) Mut ei huolta..kerro murheesi, niin tinttutäti kuuntelee..

Sulla on sydän paikallaan ja se on tärkeintä..

• Uskollinen_fanittaja kirjoitti:

Sulla on sydän paikallaan ja se on tärkeintä..

:)) Juu..kyllä se tikittää tuos samassa paikassa ku ennenkin ;)

• Ariel-the-Mermaid

No ei tuo mun päivää mitenkään pilannut... Mulle on ollut mun kielitaidosta ihan valtava hyöty ja tuskin löytyy ketään, joka ei oikeasti tahtoisi puhua sujuvasti mahdollisimman montaa kieltä :)) Mutta TOSI ihanaa, kun huomioit mun tunteet... ♡

• Kielitaito on todellakin hyvä juttu! Osaatko ruotsia? Se on äidinkieleni.

• No mua harmittaa tollaset jutut, ku ne jotenki pilaa..mut hyvä jos et siitä välittäny :) Ja onhan hienoa ku osaa monia kieliä..Ei ainakaa kukaan pääse myymään torilla ;)))

No mua harmittaa tollaset jutut, ku ne jotenki pilaa..mut hyvä jos et siitä välittäny :) Ja onhan hienoa ku osaa monia kieliä..Ei ainakaa kukaan pääse myymään torilla ;)))

No kyl mä laittaisin auliisti säästöt likoon jos tuollainen tsäkä osuis eteen... ;)

• artagnan kirjoitti:

No kyl mä laittaisin auliisti säästöt likoon jos tuollainen tsäkä osuis eteen... ;)

Meinaakko että manit riittäis? ;)

Kielitaito on todellakin hyvä juttu! Osaatko ruotsia? Se on äidinkieleni.

Joo-o, osaan :)) Lukiopohjalta ja sitten mulla on ihan hyvin hallinnassa mun omaan alaan liittyvä sanasto... Hei, millä kielellä näet sun unet???

• Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

Joo-o, osaan :)) Lukiopohjalta ja sitten mulla on ihan hyvin hallinnassa mun omaan alaan liittyvä sanasto... Hei, millä kielellä näet sun unet???

Tosi hienoa tuo kielitaitosi!😊 Jaa unet? Kai ne on suomen tai enkunkielisenä jostain syystä..😃 Mutta monesti näen ahdistavia unia, tuon ahdistuneisuushäiriön takia...😐

• RessuNro5

Taustalla piilee alkukantainen itsesuojeluvaisto. Loukkaantunut yksilö oli kivikaudella alttiimpi joutumaan saalistajien kynsiin, mikäli kaatui liukkaalla ja näytti julkisesti ontumisensa;)

• :)))) Tuo oli kyllä niin mainio selitys! :D

• Mulla alkoi mielikuvitus heti lentämään..Oispa niin, että ku pölähtää niin komee uros tulee ja kantaa pois..;)))

• Kaikkein kaameinta on kaatua luistellessa hypyn jälkeen jäähän :(( Siis se sattuu, oikeasti... Toooooooooooooooosi KIPEÄÄ :((

• Uupsista vain ;)) Unohdin vaihtaa mun nimmarin...

• Tiiäkkö mitä..ku mä katon taitoluistelua telkkarista, nii ku joku lentää pyllylleen nii minunki peffaan sattuu..Se näyttää niiiin kipeeltä!

• Tollot

Painukaa hevon vittuun HUOMIO NIMIERKIT! Se on keskustelu joka toimii eikä status!

• KirjaKieliKimmo

Se on nimimerkit hyvä Tollot. Ei nimierkit.

• On se ny perhana ku koko ajan pitäis tunkee itteensä johonki reikään..Ja sitä paitsi meitä on nii paljon, ettei kaikki mahuta sinne..

• mikä_teitä_vaivaa

On se kumma ettei yhdelle palstalle saa kaikkia sovinnolla sopimaan?

• mikä_teitä_vaivaa kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelen..Kun sitä pystyy itse valikoimaan minkä jutun klikkaa auki.

• tuollakin
        mikä_teitä_vaivaa kirjoitti:

Kattopäreet vuotaa.

• niin_minäkin_teen

Persoonat vetävät paikalle porukkaa, näinhän se on. Mustana vaihtuvana nikkinä et ole mikään etkä kukaan. Liikennemerkkejä ja kaupan julkisivuja rastitat.

• Surullisena huomaan että taas on kirjoitukset hävinnyt bitti avaruuteen..

• Terkkuja kaikille..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe