Eli mistäköhän mahtaa olla mperäisin sellainen 10 mk kolikko, jossa on vuosiluku 1995 ja taustapuolella sen perinteisen metson sijasta jokin lentävä lintu (pääskynen?) ja 12 EU-tähteä? Löytyi vanhasta rahakokoelmasta jokin aika sitten. Raha on siis ihan normaalisti käytetty ja kulunut. Onko tämä yhtään arvokkaampi kuin tavallinenkaan kymppi?
10 markan kolikko
LHR
2
609
Vastaukset
- markaton
Tiedän mitä tarkoitat, itselläni on samanlainen kolikko. Niitä lyötiin muistaakseni Suomen EU:hun liittymisen johdosta silloin muinoin useakin kappale. Ei se tietenkään ole kuin sen kympin arvoinen, mutta joku keräilijä saataisi maksaa siitä muutaman euron, jos sellasta ei kokoelmistaan löydä.
Huuto.netissä niitä luultavasti myydään, joten sieltä voit tarkistaa, paljonko ihmiset ovat valmiita niistä maksamaan... - soppa
raha on ilmeisesti eu juhla raha lintu on joutsen.itselläkin on sellainen.raha on suomalainen.niitä on painettu n.100000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203